Odabir akumulatora - trilema

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
OK. Ti si upisao vrijednost koju vidiš na bateriji? Ja svoju ne mogu vidjeti... :oops:
Prema ovoj formuli iz aplikacije CCA za bateriju od 70Ah bi bila 490 (70x7)?

No, ako gledam nove AGM Varta baterije, onda je snaga hladnog starta na ovoj od 70Ah 760A?
li su to različite stvari (hladni start nije isto što i CCA vrijednost)?
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Ja sam nasao na internetu za moj. Imam dve varijante 680A EN i 740A EN. Znam da imam slabiji, znaci gledas EN vrednost za tvoj a ne CCA. Imas verovatno samo par opcija za akumulator, neki do njih je kod tebe :).
Ako ti je 780A, biras EN kao jedinicu snage, CCA se koristi u US ako sam dobro razumeo. U EU se koristi EN.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
OK. Ti si upisao vrijednost koju vidiš na bateriji? Ja svoju ne mogu vidjeti... :oops:
Prema ovoj formuli iz aplikacije CCA za bateriju od 70Ah bi bila 490 (70x7)?

No, ako gledam nove AGM Varta baterije, onda je snaga hladnog starta na ovoj od 70Ah 760A?
li su to različite stvari (hladni start nije isto što i CCA vrijednost)?
Dali se ja varam,ili ti piše na stupu vrata od vozača,kao kod mene!Naravno,možda je netko več mijenjao,ali bi vjerovatno stavio po šifri koji ide!
 

Prilozi

Milosh

Test
Mislio sam da je to nekakav smart uređaj koji povuče potrebne podatke iz baterije/BSIa, a ne da korisnik treba unositi podatke (koji nisu uvijek dostupni)…
Ma baš, takav uređaj (ako i postoji) ne bi sigurno koštao 20%. Podaci sigurno pišu na akumulatoru, treba zahvaliti Citroenu na toj jednostavnosti (poznati su po tome :)).

Kod mene je za oba auta ordinary battery stavljeno jer su klasični olovni.
Ako su klasični (nemaš SS) onda, ok. Za ove sa SS sistemom treba staviti Flat AGM.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Ja sam nasao na internetu za moj. Imam dve varijante 680A EN i 740A EN. Znam da imam slabiji, znaci gledas EN vrednost za tvoj a ne CCA. Imas verovatno samo par opcija za akumulator, neki do njih je kod tebe :).
Ako ti je 780A, biras EN kao jedinicu snage, CCA se koristi u US ako sam dobro razumeo. U EU se koristi EN.
Na vratima mi je ova naljepnica. Zato sam i upisao 760 u aplikaciji.
I dalje ne kužim što je krivo, tj. što bih drugo trebao upisati?
 

Prilozi

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Sad sam išao ponovno izmjeriti i dobio 36% zdravlja baterije i poruku “Please replace the battery”.

Nemam pojma zašto mi je na prvome mjerenju pokazao 100%…

Evo slike prvog (iz nekog razloga krivog) i današnjeg mjerenja:
Pali on bez problema. Doduše, ja sam na moru i tu rijetko kad temperatura zimi ide u minus. Bio sam u SLO prije par dana na -4 i isto je uredno palio.
A elektronika na DS5 je dosta osjetljiva i lako zna poblesaviti kad je akumulator slab.
Meni se to još nije dogodilo, ali očito je pitanje vremena (s originalnim akumulatorom starim 9,5 god)…
PS: opet ovo zbunjeno spajanje postova…
🤬
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
To je vec realna slika stanja akumulatora. Moj se posle nekih 12h punjenja popeo na 51% i onda mi je pisali da ga punim i ponovo testiram. Tada mi nije pisalo da zamenim aku. Zgodna spravica, bar meni dobro dođe.
1000041662.jpg
 

Pankoz

Active member
Dali se ja varam,ili ti piše na stupu vrata od vozača,kao kod mene!Naravno,možda je netko več mijenjao,ali bi vjerovatno stavio po šifri koji ide!
Šta znače te oznake na ovoj nalepnici?
Jasno mi je ovo za pritiske u pneumaticima,da ne bude zabune.IMG_20241205_153823.jpg
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Rekao bih da je to oznaka za indirektni/pasivni monitoring stanja napuhanosti kotača (kao da nemaš TPM senzore u felgama, ispod ventila).
Slika kaže da napušeš gume prema oznakama na naljepnici i onda pritiskom na tu tipku u kokpitu (ili touchscreenu) BSI memorira to stanje.
Ako se guma ispuše, ABS senzor će očitati odstupanje u vremenu rotacije kotača i dat će upozorenje za kontrolu tlaka u gumama…
To je vec realna slika stanja akumulatora. Moj se posle nekih 12h punjenja popeo na 51% i onda mi je pisali da ga punim i ponovo testiram. Tada mi nije pisalo da zamenim aku. Zgodna spravica, bar meni dobro dođe.
Pogledajte privitak 10223
Stavio sam ga puniti preko noći pa ću vidjeti dokle će dogurati…
👍😎
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Mislio sam na onu listu od 5 redova brojki,nalepnica desno od pritiska u pneumaticima.
Ah, to!
Ono prvo je šifra datuma proizvodnje (vidi link i unesi samo brojke a izostavi FV - to je šifra mjesta proizvodnje).
20048 je šifra za tip/vrstu mjenjača.
EZRC je šifra boje.
EJ628220 ne znam što je...
Zadnje je, dakako, baterija.
 
Na vrh