C4, 1.4 VTi, by Cutac

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Bome, jeben upgrade. Jel išlo sve na šaraf il je bilo kemije? Jesu kočnice iste?

Bravo i za Skalu, ne čudi me tako racionalna odluka nakon svega do sada :)
 

Cutac

Prèkaroš
Išlo je na šaraf, jedino sam morao prebaciti rukavce za diskove sa starog mosta, čeljusti sam svoje stavio. Dimenzije kočnica su iste, jedino sa 308 nije isti ležaj bio, pa je zato bila promjena rukavaca.

Odlučio sam se za Scalu jer se čini udobna, nije glasna, 1.0. motor bi trebao biti poprilično pouzdan i bez mušica i izgleda mi dobro.
Standardno, bit će crvena :D, srednja oprema, od doplata matrix, produženo zadnje staklo, zatamnjena stakla, prednji senzori i kamera i to je više manje to. Gledao sam za grijanje volana i sjedala, ali to toliko toliko rijektko koristim, da sam odlučio da neću. Najviše me grebe što sam uzeo 16-ice, ali udobnije su i gume su jeftinije.
Ima jako lijepe jednobojne 17-ice, ali o tom po tom.
Imam VTS i češljam oglasnike za C5 karavana, tako da će ovo biti racionalni auto.

C4 će na prodaju mjesec dana prije nego budem očekivao da Scala stiže (rok isporuke 150 dana, realno očekivano cca. 3 mjeseca), a majci bu išla Panda.
Sad je na njoj mijenjan kiler kabine jer je puštao i mislim da me čeka bomba hidraulike za mjenjač jer ispada iz brzine ponekad.

Uglavnom, ide promjena voznog parka kroz 2025.
C5 karavan druge serije (2004-2008) ili neki motor, npr. Triumph Boneville, to zavisi kakve se prilike ukažu.
 

Cutac

Prèkaroš
Sretno sa scalom, šteta sta nisi uzeo grijana sjedala :p:D
Da, da :)
Jedino joj mogu dignuti prodajnu vrijednost, ali ništa drugo ne vidim za sebe od benefita.


Vidi se da nije oženjen i da sam bira aute
Po čemu? :ROFLMAO:

Sa C5 je problem što ih kod nas nema, a uvoz je skuplji nego auto.


I moram pronaći 5x100 16" felge za zimu. Stvarno VAG radi ružne felge...
 

Cutac

Prèkaroš
Grijanje sjedala mi je jedna od najboljih stvari na autu :D
Meni je bogami DSG :D

Ode Cutac Cutac na mračnu stranu…
Pa kud baš, od cijelog VAGa, Štetu izabra??
🥺
Omjer uloženo dobiveno je najbolji, nije šugavi SUV/crossover, nije hibrid, dobro mi izgleda, nudi matrix i ne košta 40 soma eura.

Ja bih iskreno najradije Civic, ali je jako skupa, pogotovo jer neću raditi 8k km s tim autom, ako i toliko.
Kia Proceed mi super izgleda, ali je iznutra jadna i ima nepouzdane motore.
Megane je star, i30 isto, Citroen i Pug nemaju ništa što može napraviti 60k km bez da se motor raspadne ili da se uloži 1500 eura, Opel isto (iako mi je Astra seksi), Volvo skup, Toyota nakaradna iznutra, Seat umro, VW skup, Nissan propao, Fiat nema modela, BMW/Merc/Audi mi ne trebaju, Ford propao, ...

Mazda 3...
Prekrasna, neudobnija i glasnija od Scale, nešto skuplja, nema matrix...
Bilo je ili Mazda ili Škoda, cijena je presudila, plus što želim dosadni i pouzdani auto, ne da mi se imati nešto "posebnije".

Em svuda idem Hondom, em moram više VTS voziti, em ne želim da mi najnoviji vlastiti auto bude star 13 godina sa 210k km...
 

Cutac

Prèkaroš
Fora, citroenforum a na njemu 2 Scale, nešto se čudno događa :LOL:
Možda ima veze što 1.0 TSI ima interval zamjene zupčastog 15 godina ili 210 tisuća kilometara, a 1.2 Puretech ima interval od 6 godina i 100 tisuća kilometara? :D

Jer se još uvjek igraš
Uf, pa ovo je bila ozbiljna kupovina. Da se igram, ne bih uzimao novi auto, nego nešto starije i fora ili uopće ne bih uzeo auto, nego još jedan motor :D
Škodu sam uzeo baš zato da imam jedan pouzdan i tih auto za put sa curom nekamo. (iako znamo da je istina ta da želim čuvati VTS :ROFLMAO: )

i žena sa imalo iskustva u autima bi ti uvjetovala grijane siceve, a vjerovatno i rastezanje do Oktavije.
Ako bi imali djecu, AKO (a veća je šansa, u današnjem društvu i svijetu, da uzmem drot kefu i krenem guliti po VTS-u), onda je druga priča, ali tada bih navalio na trojku karavan. Tako nešto bi potezalo prodaju motora, reorganizaciju života i razne druge kompromise, no do tada, svatko ima svoj auto bez da se drugo ima što petljati. Tj. ona ne mora imati svoj, ali nema što kopati po mome.

Šta ti je ravnica... tu i smeće ostavlja dobar dojam
Šta ja znam, ja sam zadovoljan. Nije mi neka razlika u odnosu na automatik u G20 recimo.
 

liberty

Well-known member
Scala je jako tih auto + ima prtljažnik gotovo 470 litara
možemo mi pričati o octaviji no ista je za mnoge situacije nepotrebna pored scale
i da.....1.0 tsi je vjerojatno i najpouzdaniji motor te grupacije i najčešće nema nikakve probleme
uostalom u živo ima znatno bolje performanse od očekivanog
obo što muči salu je da je to relativno low cost auto + redizajn je meni poružnio prednje svjetla (manje je specifična)
 

Phantom

Drajver
Scala je jako tih auto + ima prtljažnik gotovo 470 litara
možemo mi pričati o octaviji no ista je za mnoge situacije nepotrebna pored scale
odvisno sta i kako, scalu sam vozio nije los autic 1.5 masina vuce fino ali je puno slabija napravljen od octavije jer se stedjelo na puno stvari...octavija nije u rangu passata ali je osobno bolja od mk8ice varianta...a ako imas dva dijeteta onda je i ona relativno mala...
 

liberty

Well-known member
i na octaviji se štedi, nije bilo prije tako
uostalom kad sam kupovao scalu prosječna scala je bila bar 40-50% jeftinija od prosječne octavije, a octavija te novce pitanje da li vrijedi ili da li je potrebna. octavija (zanemarivši njene nedostatke) na svoje dođe tek s 2.0 tdi dsg kakvu ima mpoj frend....s 1.5 ručnim mjenjačem me golf/octavija nisu oduševili

a karavan octavia 2.0 tdi dsg u nekakvom običnom (dovoljnom) paketu opreme košta bar oko 35 teur....a to su već novci za prilićno jeftinu unutrašnjost, prosječan ovjes, lošu kvalitet laka
 

Cutac

Prèkaroš
obo što muči salu je da je to relativno low cost auto
Iznutra nije ništa lošija od C4 dvojke, osim na tapacirungu krova, koji je mekan, ali krut, dok je na C4 kao neka pjena ispod pletene tkanine. No, isti takav tapacirung je i u novom C4, tako da...
To je nešto recimo što mi smeta, nedostajati će mi taj tapacir.
Osim toga, nije loše. U odnosu na aktualni C4 ima bolji volan, bolje ručice iza volana, bolji ekran/instrumente, možda malo lošije kotačiće za klimu, ali sve u svemu je kvaliteta tu negdje, možda viša radi tkanine na kokpitu.
Također gdje se vidi štednja jesu otvori za ventilaciju. Zatvaraju se tako da se gurnu u stranu do kraja, nemaju kotačić sa strane. To će mi faliti, u svim autima intenzivno koristim to podešavanje. U pravilu rijetko kada išta diram po klimi, samo po tome drkam.
Prekidač za retrovizore je standardno šugavi VAG dizajn, ovaj u Citroenima mi je 7 koplja dalje, puuno lakši za koristiti.

Kao što sam rekao, meni je bila najbolji omjer uloženo-dobiveno. Pogotovo s obzirom na to, kao što sam pisao, ako idem na duži poslovni put imam Arteona, ako idem na more/zimovanje sa curom imam VTS, ako idem sam imam motor.
Meni bi i valjda Dacia Sandero bila više nego dovoljna, ali kažem, srećom nisam u situaciji da plovim oko nule na računu, pa zašto na silu uzimati baš baš jeftinjače od auta.
Da radim krštene kilometre (a ne ovih 17 godišnje), uzeo bih, najvjerojatnije, seriju 3, ali bih gledao Mazdu 6 ili Civic.

Štoviše, da C4 nije tako star sa tim kilometrima, ne bih ga ni mijenjao.

a ako imas dva dijeteta onda je i ona relativno mala...
**** vas ****c, ti si ko moj kolega...
Kupi Octaviju karavana jer, pazi ovo, ima curu i psa. Šta nosite na izlete sa sobom? Kuhinju?

Nas je 5 konja išlo na 2 tjedna na more u prvoj generaciji C3 sa 1.1 motorom kojem na leru blinka lampica za ulje, a današnje obitelji za mamu, tatu i dijete trebaju 3.0 V6 dizel sa 8 brzina, 650 litara gepeka i krovnom kutijom?
Koji vrag ****te.
I to smo još ošli u Čavoglave se slikati sa pločom sa imena mjesta i tražili smo izvor rijeke Čikole :ROFLMAO::ROFLMAO:

Ko mali sam sa starcima išao u 128-ici na more, stari vozi, stara i ja iza, luftić, odjeća, pelene, kolica, biciklić dječiji, ****arije razne, odjeća i stigli starom cestom u Opatiju ko veliki. I šta mi fali? Serem i popujem po forumu, vozim Citroena i Škodu, ne valja mi koljeno i puno prdim, taman :cool:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Doveli su i mene iz bolnice u fićeku, peljali po svijetu u njemu i jugiću, a ja i konji vrani ga isto otkrivali dalje u C3.
Ko šta kažeš, ništa nije falilo. I ništa od toga nebi nikome danas poželio, jer bi svi ti scenariji bili bolji sa većim/odgovarajućim autima (makar 'ništa nije falilo')

Ne vidim problema ako si netko želi i može priuštiti komociju, potrebna ili ne.
Ako je kolega htio generalno solidan auto, Oktavija je dobar izbor. A između limuzine* i karavana, ja ne vidim nikakve dileme.
Beskoristan oblik automobila naspram korisnog oblika. Trebao, ne trebao, karavan uvijek može što limuzina nemože.
*znam da je ''hatch'', al sve je to ****c od ovce po pitanju iskoristivosti.

Za kombinaciju sa klincima...to ćeš otkriti sam za sebe. No čim ti je i jedno dijete u autu, preklapanje siceva otpada. Sa druge strane, na dužim putevima ne volim slušati nikakve krovne nosače niti kutije satima. A moderna kolica pojedu svaki gepek do karavana srednje klase.
Pa ako se bira samo jedan auto, svaki centimetar dobro dođe.

A trolitarski dizel sa šest cilindara bi potpisao i da je redni :cool:
 
Na vrh