Pa, iskreno, ne znam u čem je fora sa bojom rashladne tekućine. Svima je na početku bila plava, s vremenom promijeni boju, a kažu da u C4 ide crveni antifriz (to su mi i u servisu dotočili)... Sad ti znaj...
Inače, ako vam se dogodi da počne malo po malo nestajati rashladne tekućine, kao što se meni desilo, zavrnite čep momački. Naime, meni je malo po malo počinjalo nestajati rashladne tekućine, nekad malo jače, nekad malo slabije, recimo u 3000 km se spustilo sveukupno do minimuma. Išao sam u servis, oni su mi ispričali svakakve nebuloze kako se razina ne gleda na hladno, nego kad se malo ugrije, pa se onda ugasi auto, pa se otvori čep, pa skoči na neku razinu itd. Bla... Prigovarali su mi što sam natočio malo destilirane vode unutra (jer mi je došlo do minimuma, što sam mogao) sa pričom da ništa ja to ne diram itd (kao da mi dida nije automehaničar i kao da nisam ko mali s njim i tatom što sve radio što na našim što na tuđim autima) no ajd, neka im. Èak su i izvlačili antifriz, pa nadosipavali (crveni) da isprave što sam ja, po njihovoj procjeni prepunio... Meh... Neka im...
No, i nakon njihove "intervencije" je opet malo pala razina. E onda sam pred put na more na HLADAN motor, ujutro, nadosipao antifriza do maksimuma i momački stegnio čep. Eto, od tada sam napravio 2000km i po vrućini i po kiši i po uzbrdicama i po visokim i niskim okretajima i razina se nije mrdnila ni milimetar. Ni kad je auto vruć ni kad je auto hladan, uvijek je do maksimuma.
Da li mi možda čep malo ne valja ili ga stvarno treba krvnički stegnit, ne znam, i iskreno, ne zanima me, jer je sad sve kak spada.
EDIT: Inače bojao sam se da nije do čepa, pa da na preniskom tlaku popušta i tako isprava ili da je nedajbože nekim čudom problem u brtvi glave pa da nabija pritsak. Ovo drugo mi je bilo manje vjerojatno, no opet, crv sumnje je postojao, a opet dosta sam puta vozio duže ture i već bi se to pokazalo. Definitivno sam otkrio problem, da je ispravanje bilo na čepu, jer to što je nekad malo značajnije padala razina, a nekad slabije je što su inicijalno u servisu zavrnuli čep, pa ja kad sam provjeravao, pa opet oni, pa opet ja itd.
Tempomat gasis i stiskanjem kvacila. Ako hoces da povuce stisni ga iznad 3000 jer nije dizel
Ovo definitivno. Zapravo, ovaj motor počne poprilično ravnomjerno vući od točno 2500 okretaja. No za dobro preticanje preko 3000-3500, fino uz možda cvišngas jednu il dvije brzine niže....