Spužva u obliku boce, puno korisnije rješenje, i nije ograničeno samo na blatobrane heheEto moj je dobio i ime: Šarlota. Ne znam zašto ali žena i djeca su ga imenovala. (Sin je htio i bocu okinuti po blatobranu - vidio u brodogradilištu !!! )
Ne znam jel ti auto ima limitator brzine, ali ako ima i ako ga koristiš, kad stisneš gas preko te točke otpora poništit će se djelovanje limitatora.OLA! Evo i ja p(r)ogledah , i u mene tekućina plave boje .
Ali mene muči drugo, papučica gasa ima zub (skroz pri dnu na cca 20% do kraja) kao da je kick down(HMMM) mislim , ko tu koga i zašto
ŠTA JE TO I ÈEMU TO SLUŽI
inače auto ide ko zmaj sad mi je laguna u banani i ne idee, samo što je malo ovjes mekan i propinje se preveč ajd Bog!
Pod točkom 2 - su ti tiplovi na koje nabiješ gumeni podmetač (original, koje sam uspio iscigančiti kao poklon).He he boca u obliku spužve!!! Imam ja pravu bocu i u njoj ljutice, pa je on mislio tu bocu lupnuti... Ne daj bože šteta tekućine
Nego danas sam čistio auto poslije mora pa...
1. Èemu služe kukice u prtljažniku - prilog slika
2. Èemu mogu poslužiti ova dva čepa tj. jedan pod nogama vozača - prilog slika
3. Isto kao kod Matije, odvrnuo ja čep na boci sa vodom za hlađenje motora i PUF narasla voda do maksimuma. Nevjerojatno. A i čep ja bio zavrnut nekako labavo. Sad sam ga ja malo "jače" , pa da vidimo.
4. Smiju li se cijevi od kompresora klime sa nečim izolirati pod haubom? Jadna klima tuče i radi a cijev uz motor odlazi u kabinu hladiti. Èini mi se nepotreban gubitak hladne fronte. Imam one izolacije od kuće klime ali se bojim zbog temperature pod haubom da se ne otopi. IDEJE ??
EDIT
5. Pitanje ovjesa naprijed. Događa mi se da u vožnji cca 30-40km prednji točkovi prelaskom preko rupe na cesti prilično jako lupe kao da amortizer popusti do kraja i bubne u lim. Zna se dogoditi da ne vidim rupu na cesti pa... Da li je to samo kod mene ili je svima mekan amortizer ?? Inače u vožnji je auto stabilan i pri kočenju ne zanosi...
Pozdrav društvu!
Gledajući sliku 1, ako nisi ti vadio neke dijelove, nedostaje ti čep na onom velikom ružnom otvoru. Mogu ti slikati svoj da vidiš kako izgleda. Imaš čep s obje strane (za obje rupe).1. Èemu služe kukice u prtljažniku - prilog slika
****te , al sam bedast http://www.citroenforum.hr/images/smilies/hm.pngbit će to, ima i limitator i tempomat samo ja baš to i ne koristim premekan u smislu kad stisnem gas ono (pogotovo u 2 do poda ) ponaša se ko stojadin ( dobro serem ne baš tako) vuče malo livo malo desno bitće previše momenta odjednom , a propinje se na svako odlučnije stiskanje gasa , ali zato pretičem bez jebemtiNe znam jel ti auto ima limitator brzine, ali ako ima i ako ga koristiš, kad stisneš gas preko te točke otpora poništit će se djelovanje limitatora.
A da je premekan.... Mhm... Ne bih se složio. Premekan je za što?
Pod 1. Kukice su za pridržavanje npr. vrečica iz shoppngaHe he boca u obliku spužve!!! Imam ja pravu bocu i u njoj ljutice, pa je on mislio tu bocu lupnuti... Ne daj bože šteta tekućine
Nego danas sam čistio auto poslije mora pa...
1. Èemu služe kukice u prtljažniku - prilog slika
2. Èemu mogu poslužiti ova dva čepa tj. jedan pod nogama vozača - prilog slika
3. Isto kao kod Matije, odvrnuo ja čep na boci sa vodom za hlađenje motora i PUF narasla voda do maksimuma. Nevjerojatno. A i čep ja bio zavrnut nekako labavo. Sad sam ga ja malo "jače" , pa da vidimo.
4. Smiju li se cijevi od kompresora klime sa nečim izolirati pod haubom? Jadna klima tuče i radi a cijev uz motor odlazi u kabinu hladiti. Èini mi se nepotreban gubitak hladne fronte. Imam one izolacije od kuće klime ali se bojim zbog temperature pod haubom da se ne otopi. IDEJE ??
EDIT
5. Pitanje ovjesa naprijed. Događa mi se da u vožnji cca 30-40km prednji točkovi prelaskom preko rupe na cesti prilično jako lupe kao da amortizer popusti do kraja i bubne u lim. Zna se dogoditi da ne vidim rupu na cesti pa... Da li je to samo kod mene ili je svima mekan amortizer ?? Inače u vožnji je auto stabilan i pri kočenju ne zanosi...
Pozdrav društvu!