Općenita iskustva s novim C4

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

ledolomac

New member
Na krovu opet dva ulupljenja ali sada ne od tuče nego od kestenja koji padaju a pokrivaju veći dio parkirnih mjesta u gradu.Nevjerovatno koliko je lim tanak i mekan bez i najmanje čvrstoće.Dobro su mi rekli Meksikanci /koji su ga ispravljali/ da je lim isti kao od limenke coca cole.Katastrofa od lima.
 

Blackking

Kralj
Evo bliži se zima, sve je hladnije, no kada je hladno tu kod mene oko 5 . 6 stupnjeva .. auto mi lupeta koda nisu poštelani ventili .. koda nema ulja u ventilima .. dok se ne ugrije .. onda je sve normalno ... jeli to samo kod mene ili kod svih? :thinking:
 

Bratkee

New member
Na krovu opet dva ulupljenja ali sada ne od tuče nego od kestenja koji padaju a pokrivaju veći dio parkirnih mjesta u gradu.Nevjerovatno koliko je lim tanak i mekan bez i najmanje čvrstoće.Dobro su mi rekli Meksikanci /koji su ga ispravljali/ da je lim isti kao od limenke coca cole.Katastrofa od lima.
Sto se kestenja tice.. Mojoj frendici je kesten razbil sajbu,ustvari napukla joj je,tak da kaj se udubljenja tice nis se ne cudim. Ona vozi c3...
 

Damaj

Active member
Evo bliži se zima, sve je hladnije, no kada je hladno tu kod mene oko 5 . 6 stupnjeva .. auto mi lupeta koda nisu poštelani ventili .. koda nema ulja u ventilima .. dok se ne ugrije .. onda je sve normalno ... jeli to samo kod mene ili kod svih? :thinking:
Moj radi savršeno i po zvuku i po ponašanju i kada je hladan i kada je topao. Èak i bolje vuče kada je hladan. Prešao sam 6500 km i sada je sve sjelo na mjesto i radi savršeno.
 

Blackking

Kralj
Hm .. moj super vuče i sve radi normalno, ne osječam nekakvu zamjerku .. smo klepeče .. koda se ventili ne podmazuju dobro ... no ulja ima dosta ... no dobro sad će na servis uskoro .. pa ćemo vidit
 

ZVAJ

Skoro zreo
Evo bliži se zima, sve je hladnije, no kada je hladno tu kod mene oko 5 . 6 stupnjeva .. auto mi lupeta koda nisu poštelani ventili .. koda nema ulja u ventilima .. dok se ne ugrije .. onda je sve normalno ... jeli to samo kod mene ili kod svih?
Ista stvar! Samo auto nije vožen DVA DANA i kao da je svo ulje otišlo u P M. Jutros sam pomislio da ventili nisu normalni. Tek nakon 2 minute se malo stišalo. Èak sam otvorio u čep od ulja da vidim što to može tako lupati !!! Onda se motor zagrcnio kao da će se ugasiti. Možda se na ovom autu ne smije skidati čep dok motor radi hbga. Vratio sam čep i na vožnju. Kad se zagrijao sve u redu. Ipak tu nešto ne štima ne bi to smjelo toliko lupati. Možda je štos u tom ulju 5W30 !
 

Matija

New member
S tim se ne opterećujte, to nije nikakav problem. Kako sam čitao i istraživao, to je normalno kod tih motora. E sad, ako je ipak neka greška, onda je svi imamo, pa se opet ne treba opterećivati. Ili ćemo svi stati ili će svima popraviti. Samo lagano dok auto ne postigne radnu temperaturu i onda ful gas. ;)

Ozbiljan sam i ne šalim se.
 

jura

New member
Mislim da ulje ne bi smijelo pravit probleme na trenutnim temperaturama, jer daleko smo mi još od zime a nekako sumnjam da je citroen radio ljetnu seriju C4. Nije na citroenu ali, situacija je slična na puntu moje supruge, čim vanjska temp padne ispod 10ak stupnjeva na hladnom motoru se čuje klepetanje ventila. Kako je auto bio nov, neka 3 mjeseca star, vozio sam ga u servis na reklamaciju. Pregledali su sve što bi moglo imat veze s tim i utvrdili da je s autom sve u redu. Kasnije sam na fiat forumu čitao da svi sa tim motorom imaju identičan problem. Ali to je fiat, za njega mi je to normalno a sad izgleda da su i francuzi malo popustili kriterije.
 

Dalibor

Dado Tornado
Ipak tu nešto ne štima ne bi to smjelo toliko lupati. Možda je štos u tom ulju 5W30 !
čudim se da bi samo ulje 5W30 bilo propisano za motor tog tipa.
vjerojatno kao bezbroj puta do sada tvornica daje lepezu preporučenog ulja prema klimi u kojoj se vozilo koristi.
možda se 5W30 forsira jer je to skuplje potpuno sitetičko ulje.
nije zabranjeno za taj auto, ali jedino kada bi auto vozili u sibiru ROFL
 

deda

New member
A da malo razmislite o gorivu kakvo se podvaljuje na pumpama? Kavo ulje,pa ne može motor malo lupati,malo ne, zbog ulja ili nećeg neispravnog.
Nemajte brige,samo terajte.Sve se to prožvaka i smiri.
 

ZVAJ

Skoro zreo
A da malo razmislite o gorivu kakvo se podvaljuje na pumpama? Kavo ulje,pa ne može motor malo lupati,malo ne, zbog ulja ili nećeg neispravnog.
Nemajte brige,samo terajte.Sve se to prožvaka i smiri.
Ma gorivo je isto i na hladno i na toplo. Imam dojam kao da se ulje "ocijedi" u karter i da uljna pumpa onda treba nadrukati dovoljno ulja svuda po motoru. Osim toga negdje sam pročitao (a možda se i varam) da taj motor ima uljne podizače ventila. Pa dok i oni dobiju ulje.... Ako je tako, moglo bi za 2 god dobiti ponudu za zamjenu bregaste eh,eh :-((

Moj otac ima Forda 1996god/1.4 motor sa uljnim podizačima ventila no kod njega nema tih problema.
 

Blackking

Kralj
Evo danas, kad sam ga upalio ujutro ... bio je auto malo nagnut .. isto se čulo .. kada sam stisnuo i pustio kuplung .. naravno promjenio je zvuk ... možda sam paranoja .. al ono .. nije mi se činilo normalnim da klepeče tako po zimi... :thinking:
 

calexico

New member
Kod mene ništa ne zuji ali onaj "škljoc" u drugoj/trećoj se ne da...očito je to nešto trajno, najvjerojatnije nakon otpuštanje hill holdera...
Pozdravljam sve prisutne ovdje, upravo sam se registrirao na ovaj forum. Naime, ponosni sam vlasnik novog C4 i htio bih s vama podijeliti iskustva oko pojedinih stvari. Osvrnuo bih se kratko na citat amorphisa i rekao da i ja osjetim/cujem nesto slicno, to je doslovce nekakav "škljoc" nakon prijelaza u viši stupanj i to iz prve u drugu ili druge u treću. Èešće je slučaj s prijenosom iz prve u drugu brzinu, to se en čuje, ali osjetim to pod kvačilom. Ima li još tko iskustvo sa "škljocem"? Ima li to veze s onom oznakom za prijenos u viši stupanj, nekako mi se čini da škljoc i digitalni poziv za prijenos u viši stupanj često koincidiraju. Je li to normalno na početku, nestane li s vremenom? Inače, za sada sam jako zadovoljan s C4.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh