Ja evo već skoro 13000.
Što se tiče nadolijevanja ulja, tamo negdje pred put na more, kad sam imao oko 5000 km sam nadosipao jedno 2-3 deci, budući da je palo ispod minimuma. Od tada nisam ništa nadosipavao, sad sam od servisa prešao već skoro 3000km i gotovo da se nije ni pomakla razina ulja.
Inače, što se tiče gubitka rashladne tekućine, svakih 3000km mi se spuštala razina od max do blizu min. Otkako sam išao da mi zamijene ono tarno tijelo (klizač) i pumpu vode, a to je bilo prije 1000 km, razina se nije ni mrdnula. E sad, to može biti i zato jer je jako hladno, pa nema onih situacija gdje se sa gašenjem auta jako podigne temperatura, kao po ljeti, ali mi sve nekako smrdi da im svima na pumpi po malo slini. To je bio poznati problem na starim C4, jer je bila kombinacija plastika i metal, pa je tu slinilo. Zašto bi mi uopće mijenjali pumpu vode, ako je samo tarno tijelo bilo problem...