Tekućine u novom C4

amorphis

Member
Evo otvorih temu za sve tekućine u novom C4 (mislim na one koje se tiču funkcioniranja auta hehe)...
Za početak došlo mi je vrijeme nadolijati antifriz, e sad po nekim iskustvima on je primijenio boju (iz cudnih razloga), mislim da je i kod mene takav slučaj...
Da skratim, koji antifriz ide unutra, koje boje i kojeg proizvođača?
Unaprijed hvala:angel:
 

Matija

New member
Kažu crveni, a proizvođač, heh, koji kupiš. :D

Za ulje je preporuka 5w30, opet, koje kupiš, ali pod garancijom samo Total. :D
 

amorphis

Member
Mali ispravak što se tiče ulja...
U servisnoj knjižici za 1.6 VTi preporučuju 0W30 ili ekološko 5W30, no ovo potonje bi ponajprije bilo za motore s filterom čestica...
A dobro, imam doma još Shell-ov neki narancasti antifriz (od bivšeg auta) pa ću to dolijati...
Thanx:)
 

Matija

New member
Pa, nekima već dosta brzo, par tisuća i 2-3 mjeseca. Bilo je o tome riječi u drugim temama, svima po malo nestaje tekućine i nekakav zaključak za sada je da gubi preko čepa (jer ja vidim često na onom prstenu boce bijele tragove, kao kamenac, a recimo nije padala kiša)... Obrišem i nakon nekog vremena se opet pojavi.

Vrijeme će pokazati da li je to nekakva druga greška/problem.
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Viš,ja na svom piksaću u ovih godinu dana nisam moral dolit ni kapi ulja ni antifriza..sve je kak i prvog dana :angel:..možda zato kaj je moj motor "stari" 1.6 hdi 16v :confused:..
 

amorphis

Member
nakon koliko km i koliko vremena se pojavila potreba za nadolijevanjem antifriza?
Kod mene nakon nekih 3000 km ili dva mjeseca...
Ja sam prije nekog vremena pritegnuo čep (koji baš i nije bio jako zatvoren), skužio sam tu promjenu boje:confused:, no nikakvih tragova niti rošenja nema, samo je palo malo ispod MIN
 

liberty

Well-known member
Kod mene nakon nekih 3000 km ili dva mjeseca...
Ja sam prije nekog vremena pritegnuo čep (koji baš i nije bio jako zatvoren), skužio sam tu promjenu boje:confused:, no nikakvih tragova niti rošenja nema, samo je palo malo ispod MIN
da ni kod mene nije čep bio pritegnut do kraja:confused:
to sam skužio nakon 2000 km
ali zasad u 3.000 nisam primjetio da ulje odnosno rashladna tekućina opada
što se tiće rashladne - kod mene je antifriz plave boje

primjetio sam da na mjeraču ulja ima 14 kvadratića
ne znam koliko je od min do max ulja pa da znam koliko 1 kvadratić iznosi ulja
da li to netko zna
thnx
 

Blackking

Kralj
Kažu crveni, a proizvođač, heh, koji kupiš. :D

Za ulje je preporuka 5w30, opet, koje kupiš, ali pod garancijom samo Total. :D

Kako to misliš? Pa možeš donjeti svoje ulje 5w30 i natoče ti .. nevjerujem da pod garanciom mora biti striktno to ulje :confused:

Kod mene nakon nekih 3000 km ili dva mjeseca...
Ja sam prije nekog vremena pritegnuo čep (koji baš i nije bio jako zatvoren), skužio sam tu promjenu boje:confused:, no nikakvih tragova niti rošenja nema, samo je palo malo ispod MIN
Meni je to isto bilo .. ispod min .. otvorio sam čep .. pa mi se vratila razina na normalu .. samo je zrak izašao van i to je to :)
 

amorphis

Member
primjetio sam da na mjeraču ulja ima 14 kvadratića
ne znam koliko je od min do max ulja pa da znam koliko 1 kvadratić iznosi ulja
da li to netko zna
thnx
Ovo bi trebalo biti jednostavno, znaš koliko ukupno ide ulja u pojedini motor, podijeli to sa 14 i eto ti vrijednosti kvadratića:D
 

Dalibor

Dado Tornado
primjetio sam da na mjeraču ulja ima 14 kvadratića
ne znam koliko je od min do max ulja pa da znam koliko 1 kvadratić iznosi ulja
da li to netko zna
thnx
to je benzinac? vjerojatno je oko litre ili malo više od min do max
 

ajkamai

New member
Bok,
c4 II, 2011.g. 1.4 vti, servisni interval je na 30000 km....nikako. Promjenio bi ulje i filter prije, pa molim preporuku ili ako netko zna koje ulje ide po ps-u, TOTAL 9000 0w-30 ili 5w-30?
 

ZVAJ

Skoro zreo
nije padala kiša)... Obrišem i nakon nekog vremena se opet pojavi.

Vrijeme će pokazati da li je to nekakva druga greška/problem.
Matija, imao si problem sa "tarnim tijelom" u tom sklopu je i pumpa za vodu mijenjana. (Bio neki čudan zvuk kod gašenja motora ako se ne varam). Spomenuo si i plastiku i metal na pumpi za vodu. Si vidio skinuto u ruci, da tu možda svima ne gubi vodu ???
 

Matija

New member
Vidio sam skinuto i upravo je to što kaže Tec. :)

Pumpa je isto taj sistem, plastična pera, a kućište metalno, kako je bio i problem na nekim starim C4, lako moguće da toliko malo slini, da se u biti uopće ne može uočiti trag, jer sve ispari (tu su temperature jako visoke).
 

ZVAJ

Skoro zreo
Sta mu vrijedi da je vidio skinuto kad je pumpa mokra od rashladne tekucine koja iscuri kad se pumpa skine?
Stvarno, ne znam kako to sve skupa stoji u ili na motoru, ali nekad se tekućina ispustila iz hladnjaka i bloka prije radova. Nije moguće da se tekućina ispušta skidanjem dijelova :eek:. Pa onda je 30% tekućine poprilično zagađeno i neupotrebljivo. Ili je sve sa ciljem da se proda i nova tekućina pošto-poto.
 
Na vrh