Općenita iskustva s novim C4

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

Blackking

Kralj
Eto ja sam možda medju prvima koji je kupio novi C4 ... ima već 12tkm, imao sam sitnih greškica na autu - čitaj lajsna na volanu- ... ostalo stvarno se ne mogu požaliti ... auto me služi dobro ...ima prostora mjesta .. išao sam i na more ... čak su mi ga i ogrebali(maiku im) pri transportu dok je bio novi gumu (okvir šajbe) .. .. ali to je sve tako sitno i sve što se može dogoditi svakome :) ... sve u svemu ... što se mehanike tiće nemam nikakvih problema i auto juri i radi presavršeno ... sve ostalo je na mjestu .. čak sam uspio nabaviti i presvlake .. original tepihe ... ... ako ovako ostane ... ja happy :D ... pomalo mi je žao vas ostalih što imate takvih problema, ne znam dali su vaši Nizozemci ili Francuzi ... no moj je eto došao drito iz Francuske za mene (takav je bio dil :) ) ... i eto ne znam dali to ima možda nekakve veze sa greškama u proizvodnji .. kako bilo .. sretno sa vašim citrsima :D
 

brzi35

New member
i meni je zao kaj imate probleme..ja kao najveci skeptik ovdje..samo sam pisao..jel ovo,jel ono..zakaj ovo,zakaj ono :)
auto prede kao macka i radi bezprijekorno..nikakvih naznaka nikakvih problema.. eto..ja sretan i zadovoljan :)))
 

ledolomac

New member
kako znas da je dosao iz Francuske?
Kako neće znati.Ja sam isto auto naručio prvi dan prodaje i dobio sam ga polovinom četvrtog mjeseca iako je ocarinjen krajem trećeg.Auto je došao sa cijelom dokumentacijom, ispravama gdje je ukrcan, kad je auto ušlu u Hrvatsku,kad je ocarinjeno itd.Auto se i proizvodi samo u Francuskoj i koliko znam proizvedeno ih je preko milijun, pa nije čudno da ima nedostataka s obzirom na količinu.Tko može iskontrolirati svaki dio od tko zna koliko dobovljača.Pogrešaka u proizvodnji bilo kojega proizvoda su neminovnost.Stvar je sreće kakvo auto će te dopasti.
 

hjuzbas1

New member
Ja sam prešao već 16000km od 5. mjeseca i osim početne neugodnosti s nekakvim osiguračem što sam već pisao i što je odmah riješeno, nemam više nikakvih problema. Èitajući sve vaše probleme pratio sam i ja stanje antifriza, zatvaranje gepeka, osluškivao zvukove, i sl. Na prvom redovnom servisu su mi dolili antifriza koji je bio na minimumu, promjenili ulje i filter. Ubacili su mi i novi program kojeg su Francuzi update-ali i za sada sve radi kako treba. Na odlasku mi je mehaničar rekao da je taj auto najbolje što trenutno imaju u ponudi (C4 1.6.hdi 112ks) i da ne bi trebalo bit nikakvih problema u budućnosti. Meni je najbitnije da nema cvrčaka i nenormalnih zvukova i tu je po meni najveći napredak.
 

ZVAJ

Skoro zreo
Da nebude sve tak crno, ja sa svojim u prvih 11tk nisam imao nikakvih problema (kuc u drvo) ništa ne škripi, ništa nije otpalo, nivo ulja u redu, nivo antifriza u redu boju ne mijenja..
Ma šta da kažem, pao sam na cijenu bio je po cijeni attractiona a ima ESP, putno računalo radio sa komandama na volanu, a trebao sam uzeti dizela za promjenu. Sa Xsarom 1998g bilo je normalnih kvarova. Potrošilo se ovo ili ono, ali nije klepetalo i zuvrndalo. Za dizela su mi rekli da je puno skuplji servis a isti intervali a novac je bio ograničen i eto...
 

ledolomac

New member
Ma šta da kažem, pao sam na cijenu bio je po cijeni attractiona a ima ESP, putno računalo radio sa komandama na volanu, a trebao sam uzeti dizela za promjenu. Sa Xsarom 1998g bilo je normalnih kvarova. Potrošilo se ovo ili ono, ali nije klepetalo i zuvrndalo. Za dizela su mi rekli da je puno skuplji servis a isti intervali a novac je bio ograničen i eto...
S dizelom bi sigurno pogodio, jer to je druga dimenzija, što se tiče potrošnje i lakoće vožnje, bez nabijanja obrtaja,Nečujan je i ništa ne klapa i ne čuje se pa ni motor. Ulje mu je sigurno skuplje mislim da je oko 180 kn litra/ulje je acea c2/To ulje traži turbina koja se zagrijava skoro na 1000 stupnjeva pa drugo ulje izgara i stvara čadž.Isto tako na oko 140000 km treba mjenjati fap filter koji je vjerojatno oko 10000 kuna.
I ja imam Xsaru tog godišta i s 180000 km i evo upravo me oplela za 1800 kuna.Prvi put riknula bobina/polovna originalna 300 kuna/ a koja je sredila računalo-ler gas/popravak 1500 kuna u Zagrebu/.Nikada neznaš šta će se kod auta pokvariti.
 

Zdravac

New member
nije za dizela nista skuplji servis...isto ulje ide, filteri su podjednaki...kocnice su iste...
E svaka ti čast sa takvom računicom. Znači po tebi u održavanje auta spadaju ulje, filteri i servis!?!
Lijepo lijepo...

Ljudi, nemojte generalizirati stvari. U svakoj seriji može biti loših automobila, i to ne samo kod citroena.
Ja kad sam ga kupovao (FRANCUZA iz Nizozemske, 1.6 benzinca) znao sam TOÈNO šta kupujem. Prije toga sam duuugo visio po raznim forumima i shvatio sam da je prethodni C4 podložan kvarovima. Očekivao sam svakakvih sranja, i svjesno sam ga kupio jer sam odvagnuo moje mogučnosti i ono šta dobivam.

Nažalost, do sada imam samo 4200 km, pa nemogu ulaziti u rasprave šta je kome otišlo i koliko su loši ti "Nizozemci", ali u ovih 4200 km mogu PONOSNO reći da ništa ne zuji, ne šumi, ne brunda, ništa se nije odšarafilo, ništa nije puklo, ne troši ni ulje ni ništa drugo osim goriva i tekućine za pranje vjetrobranskog stakla.... i tak bi mogao do sutra...

A kad smo kod potrošnje - Prosjek mu je 6,1 litru / 100 km. I koštao me je 90.599,00 kn (do registracije).

E sad nek mi netko kaže da je bolje da sam uzeo dizlaša!!!
 

knez-bj

New member
A šta to kod dizela nevalja a kod benzinca je ok, pa jel nije razlika samo u motoru i mjenjaču a ovjes i drugo je isto? Koliko vidim neki su imali problema upravo sa dijelovima ovjesa ili unutrašnjosti (volan) a ne sa motorom. Ja do sada imam 12 tkm i sve je uredu za sada.
 

Konrad

New member
E svaka ti čast sa takvom računicom. Znači po tebi u održavanje auta spadaju ulje, filteri i servis!?!
Lijepo lijepo...


Ljudi, nemojte generalizirati stvari. U svakoj seriji može biti loših automobila, i to ne samo kod citroena.
Ja kad sam ga kupovao (FRANCUZA iz Nizozemske, 1.6 benzinca) znao sam TOÈNO šta kupujem. Prije toga sam duuugo visio po raznim forumima i shvatio sam da je prethodni C4 podložan kvarovima. Očekivao sam svakakvih sranja, i svjesno sam ga kupio jer sam odvagnuo moje mogučnosti i ono šta dobivam.

Nažalost, do sada imam samo 4200 km, pa nemogu ulaziti u rasprave šta je kome otišlo i koliko su loši ti "Nizozemci", ali u ovih 4200 km mogu PONOSNO reći da ništa ne zuji, ne šumi, ne brunda, ništa se nije odšarafilo, ništa nije puklo, ne troši ni ulje ni ništa drugo osim goriva i tekućine za pranje vjetrobranskog stakla.... i tak bi mogao do sutra...

A kad smo kod potrošnje - Prosjek mu je 6,1 litru / 100 km. I koštao me je 90.599,00 kn (do registracije).

E sad nek mi netko kaže da je bolje da sam uzeo dizlaša!!!
e pa ja cu ti rec da bi ti bilo bolje da si uzeo dizelasa...zasto??? e to ti necu rec...vidjet ces jednog dana

i da...vidim da ne razmisljamo na isti nacin pa trazim od tebe da mi kazes sto spada u odrzavanje auta;
-pranje vozila?
-ciscenje unutrasnjosti?
-kontrola tekucina tu i tamo a ne samo sjedni i vozi?ž
-kontrola tlaka u gumama?
-zamjena FAP filtera na 150 000+ km (dizelasi)?
-zamjena kvacila?
-zamjena zarulja?
-zamjena guma?
-zamjena metlica brisaca?

ako se jos cega sjetim napisem...

Nije bolje, puni su ih servisi ;)

Budem kad stignem stavio listu kaj sve prdne, do 20-30tkm izmjenis pol auta :)
aj cekamo...

A šta to kod dizela nevalja a kod benzinca je ok, pa jel nije razlika samo u motoru i mjenjaču a ovjes i drugo je isto? Koliko vidim neki su imali problema upravo sa dijelovima ovjesa ili unutrašnjosti (volan) a ne sa motorom. Ja do sada imam 12 tkm i sve je uredu za sada.
ocito nevalja to sto imaju famozni FAP filter...i katalizator kad tad rikne...zasto se svi cude ko pura dreku kad FAP rikne????
 

Konrad

New member
nije ali neznam sta drugo moze ljude mucit kod novih dizela...

da je dizel los nebi se benzinac priblizavao dizelasu s principom ubrizgavanja, novi benzinci imaju visokotlacne pumpe kao i dizelasi...
 

Zdravac

New member
Ljudi, svi preskačete ono bitno, a to je CIJENA. Koliko je vaš dizel skuplji od mog benzinca?

Sad si izračunajte koliko je to besplatnih servisa i litara goriva za mene!?! Èak i da uzmemo da se i jedni i drugi podjednako kvare (što vjerojatno i je slučaj)!!!

Pod održavanje automobila sam mislio na redovnu zamjenu svih potrošnih djelova, pravovremeno i kontinuirano, kako nebi došlo do iznenadnog kvara i većeg troška tj. nepotrebnog troška! Ne mislim sada nabrajati... Poanta je bila da, dugoročno gledajući, dizel JE skuplje održavati od benzinca, pa nek mi netko dokaže suprotno!

...inaće ne bih ni slao post, ali me smeta malo previše isticanja negativnog u ovoj temi. Trebali ste onda kupiti Hyundai i30 karavana dizela za 106.000,00 kn jer svi hvale kako je hyundai kvalitetan... Iskreno, ja znam da nebih dao cca 120.000,00 kn za C4 dizela (srednja oprema)!!! ...a ne bih dao niti 109.000,00 kn za 1.6 benzinca C4!!!
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh