Općenita iskustva s novim C4

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

La Marche

Iskreni optimist
Ako je mali zastoj na višim okretajima, onda kašnjenje isporuke snage vjerojatno dolazi od turbine, kojoj treba malo vremena da reagira. Iako je to danas već dobro riješeno, ponekad se ipak primijeti, ako baš tražite dlaku u jajetu. Sjećam se kad su vozači F1 u početku turbo ere (kraj 70-ih) spominjali da na izlasku iz zavoja stisneš gas i zube, čekajući trenutak da turbo proradi i da te sjedalo udari u leđa i auto pojuri.
 

brzi35

New member
nije da se kuzim u takve stvari,ali prije sam vozio bmw 324 td..i isto se to desavalo..to je sve zbog kompjutora glupog..pa sam stavio gas sajlu od 524 unutra..i nemrem vam opisati razliku reakcije kada stisnes gas..odmah potegne i nema cekanja dok mu dode do kompa :)
 

dturcic

New member
Jesi siguran da se topljenje gume nosača vremenom povećava ili je to čisto nekakvo tvorničko ljepljenje :shock:

Meni je isto malo guma istopljena slično kao tebi samo puno manje, ali tako je od kad sam ga uzeo iz salona i ne povećava se.

Èak metalni dio nosača, poslije duže vožnje, na dodir nije toliko vruć da može topiti gumu.:cool:
 

Black Jack

New member
Zvali su me iz servisa i rekli da je moguće da je to neka mast....kad budem u rijeci da im se javim al da nebi trebalo bit ništa strešno....
 

matash

New member
ja iman 1.6 vti 120ks, bla bla...sve znate već o tom autu, metalik siva, ovo ono :D

čitajući vorum vidin da svi imamo slične nedoumice oko zvuka motora dok je hladan, pa dok se ugrije, pa dok zaskviči kad mu u leru damo glas, pa se brinemo oko svakog zvuka i oskluškujemo na auto putu, po gradu, i prilikom svake ostale prigode, ko bas ja prije pola sata na snijegu na -9 stupnjeva :D
poanta je da se previse brinemo, a i ja sam naravno... imam 18000 km na njemu i nikad ni jedan problem. prvi servis obavio na 15000 i koštalo me 1250 kn. ulili mi Total 9000 pa se malo čudim tomu, jer u knjizici pise drugo ulje da ide...

ipak mi smeta par stvari: bučan motor i nedostatak 6te brzine
rijetko se javljam, ali redovito čitam

dobar je to autic, za te pare... :palacgore:
 

ledolomac

New member
Ovi u servisima stvarno nisu normalni. Kako mogu ulijevati ulje drugačije specifikacije nego šta piše u servisnoj knjižici.Pogotovo za dizele s Fap-om, kad je obvezna specifikacija C2 ili C3, /ineo 5w-30/.
 

Konrad

New member
Mislim da ih boli neka stvar....vecina ih nezna kad sta treba mijenjat...gle ako neznaju koje ulje treba sipat....

Ja bi reko da to vade van i sipaju Ineo o svom trosku kad su nesposobni....
 

knez-bj

New member
Jel mogu ja sam kupiti ulje na redovni servis,a ne da se natežemo koje ulje da stave?
Danas sam se prvi put vozio po snijegu i mogu reći da sam super zadovoljan sa ASR-om kod ubrzavanja, naravno i gume su odlične Dunlop 4D. Èak u zavoju ne kliže "preko nosa" već se prije zabaci zadnji kraj kad je lagan.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh