Pustilo je metalno crijevo klime

marek45

New member
Pustilo je crijevo klime. Ima netko ideju zašto je pustilo? (na nekim autima klime drže 15 godina sa samo jednim nadopunjavanjem)

Koliko košta takvo crijevo orginal, a koliko zamjenska cijev?
Koliko će me ukupno koštat popravak?
Dakle radi se o ovoj crnoj (crna od ulja klime i prašine) koja spaja hladnjak klime sa kompresorom.
 

marek45

New member
išao u servis citroen. cijena je 270kn za crijevo.
za zamjenu, punjenje i sve što oko toga ide traže 1000kn.
jel to previše il fer cijena?

zaboravio pitat dal daju kakvu garanciju na rad. :)

edit: http://www.elektro-jarnevic.hr/autoklime.php

vidim da bi se kod njih moglo za cca 800kn napravit.
nije mi jasna stavka:- čišćenje kondenzatora

jel misle na onaj isparivač il na hladnjak vanjski?
 
Posljednje uređivanje:

fullcool

New member
kondenzator je narodski rečeno kiler klime ili hladnjak klime, nalazi se ispred hladnjaka vode, vide se na slici gore što je postavljena, na kondenzator je spojena ta sporna cijev
 

marek45

New member
kondenzator je narodski rečeno kiler klime ili hladnjak klime, nalazi se ispred hladnjaka vode, vide se na slici gore što je postavljena, na kondenzator je spojena ta sporna cijev
kondenzator si i ja mogu sam očistit.
uzmeš miniwash i peri. :)

nego, jel treba okomito usmjerit mlaz na njega il pod kutem?
 

fullcool

New member
kondenzator si i ja mogu sam očistit.
uzmeš miniwash i peri. :)

nego, jel treba okomito usmjerit mlaz na njega il pod kutem?
e sad šta su oni u servisu mislili pod čišćenje kondenzatora, pranje izvana ili čišćenje iznutra?

nemoj prati miniwashom jer se lako ošteti, kupi tekućinu za pranje hladnjaka i skidanje buba sa haube i vjetrobrana. našpricaš sa tim sredstvom kondenzator i nakon 5-10 min, (piše ti na bočici koliko treba čekati) ispereš sa vodom iz crijeva, znači sa slabim mlazom. ako treba ponoviš postupak. to sredstvo ti otapa bube i sve što se nalijepi, pa kad se rastopi lagani mlaz vode lako to ispere, nema potrebe prati miniwashom.

samo po slici koju si stavio meni izgleda da je crijevo masno od nekog drugog ulja, ne od onog iz klime, jesi li ti siguran da je plin iscurio?
 

marek45

New member
samo po slici koju si stavio meni izgleda da je crijevo masno od nekog drugog ulja, ne od onog iz klime, jesi li ti siguran da je plin iscurio?
zadnji put kad je gledano tu su bili veliki tragovi one UV boje. posebno na spoju s kompresorom.
 

fullcool

New member
zadnji put kad je gledano tu su bili veliki tragovi one UV boje. posebno na spoju s kompresorom.
ako se vidjela uv boja onda je sigurno da pušta tu.
ako je 270 kn nova cijev onda je mijenjaj, lako se promijeni jer je tu sve pristupačno, nemoj za to da te deru sa cijenom. kad to promijeniš probaj napunit plin tamo gdje si već to radio, možda ti daju popust jer si već bio kod njih. uv boju ne moraš ponovo stavljati jer je već unutra, znači samo plin i eventualno malo ulja i obavezno kontrola tlaka i efikasnosti ventilatora.
 

marek45

New member
ako se vidjela uv boja onda je sigurno da pušta tu.
ako je 270 kn nova cijev onda je mijenjaj, lako se promijeni jer je tu sve pristupačno, nemoj za to da te deru sa cijenom. kad to promijeniš probaj napunit plin tamo gdje si već to radio, možda ti daju popust jer si već bio kod njih. uv boju ne moraš ponovo stavljati jer je već unutra, znači samo plin i eventualno malo ulja i obavezno kontrola tlaka i efikasnosti ventilatora.
navodno može i ulje iscurit iz kompresora ako je slinilo dugo. a slinilo je izgleda mjesecima.

ma s tom klimom sam imao milijon problema (ako nekog zanima mogu napisat što je sve bilo), pa ne bi sad riskirao nego hoću da se to jednom napravi kak spada.
tko zna dal gumice drže i dal ima ulja il ne.
nije mi jasno zar ulje nije pomiješano s tim plinom???
ako sad kad se popravi rikne e onda više neću ni popravljat nego ju vadim iz auta i prodajem za dijelove.

imate nekog dobrog il kakvu vezu na području Karlovca?
 

fullcool

New member
navodno može i ulje iscurit iz kompresora ako je slinilo dugo. a slinilo je izgleda mjesecima.

ma s tom klimom sam imao milijon problema (ako nekog zanima mogu napisat što je sve bilo), pa ne bi sad riskirao nego hoću da se to jednom napravi kak spada.
tko zna dal gumice drže i dal ima ulja il ne.
nije mi jasno zar ulje nije pomiješano s tim plinom???
ako sad kad se popravi rikne e onda više neću ni popravljat nego ju vadim iz auta i prodajem za dijelove.

imate nekog dobrog il kakvu vezu na području Karlovca?
ulje se miješa sa plinom unutra u sistemu, zato i ostane trag ulja kad iscuri plin, ali iscuri samo mali dio ulja pa se taj mali dio ponovo ubaci u sistem zajdno sa plinom prilikom punjenja.
problem je što se često pretjeruje sa količinom ulja, a to onda smeta radu klime. u klimu kod c4 ide sveukupno 135-150mililitara, to znači u kompresor i cijevi zajedno ide toliko ulja. da ga nema u sistemu tvog auta onda ne bi ni bilo toliko masno na mjestu gdje pušta.
 

marek45

New member
dobro a dal da idem nekom ko se bavi samo auto klimama il da idem u ovlašteni?

trenutno sam u Karlovcu i tu imaju samo peugeot servis, al po novom rade i citroen.
 

fullcool

New member
ona cijena koju si naveo za ovlašteni servis je 3x veća od realne za taj posao.
raspitaj se kod drugih koliko bi te to koštalo i dali su sposobni nakon punjenja procijeniti dali sve radi kako treba. još jedna bitna stvar je da sad dok je hladno ne može se vidjeti dali sistem potpuno ispravan, to se vidi tek kad ugrije, tj. kad klima ima šta hladiti, znači topal sunčan dan.
 
Promijenio sam čitavu klimu za 600 eura čini mi se. U ovlaštenom. Uvijek je nešto puštalo, pa nadopunjavao...
Onda jednom presjekao i od tad sam ja novi čovjek.
 

marek45

New member
pitam da me ne ožene.
ako je plin iscurio iz sistema i mijenja se jedno crijevo, treba li skidat kompresor (crijevo je dostupno i radi toga ne treba skidat kompresor) i mijenjat ulje u njemu?
il je to ulje skupa s plinom, pa se to sve skupa pomiješa?
 

marek45

New member
pitanje za vlasnike c4.
dal se na vašim autima ventilator pali i radi non stop kad je i klima uključena?
pitam jer na mojem se upali klima i tek nakon pola minute- minutu ventilator i ventilator radi 10 sekunda i onda se ugasi.
i tako stalno. kratko se upali, pa se ugasi.
također na leru klima slabije hladi, dok u vožnji hladi punim intenzitetom.
 

Dalibor

Dado Tornado
kako motor radi na višim okretijima tako i kompresor brže radi u vožnji pa i klima bolje hladi.
možda je na to povezan i rad ventilatora.
jer kako kompresor radi sporije, tako se i tlakovi manji postižu, pa ventilator kondenzatora (tog klima hladnjaka kraj kilera) ne mora stalno raditi jer tlak kondenzacije u njemu nije velik.
 

Damaj

Active member
I klima ima svoj hladnjak, tako da kada klima radi ventilator mora hladiti oba hladnjaka, što rezultira pojačanim radom ventilatora.
 
Na vrh