To bi im bio potez godine - valjda čitaju ovo... Ugradit će sigurno, aha...Treba ako neko čita iz CH da nas sve koji želimo pozovu i da nam ugrade pokazivač temperature
Daj nemoj me nasmijavat, o cemu ti pricas? Ako hoces kazaljku ugradi siTreba ako neko čita iz CH da nas sve koji želimo pozovu i da nam ugrade pokazivač temperature pa čiji god to bio trošak!Valjda imaju na stanju nekih starih pokazivača i da ne izgleda jako ružno!
Otkud ti pravilo; ne gasiti motor prije nego dosegne radnu temperaturu?C4 u exclusive paketu stvarno ima jako puno dobrih rješenja, senzora, lampica itd što nemaju ni auti klase iznad njega. Zato mi je neshvatljivo da nema pokazivač temperature motora. Siguran sam da nisu šparali. Ne radi se o tome. Netko je rekao ovdje da svatko zna da se hladan motor ne treba tjerati u visoke okretaje. To je OK, ali meni kazaljka temperature služi za drugu stvar. Držim se pravila da ne treba ugasiti motor prije nego je dosegnuo radnu temperaturu. Zato kad idem na posao po hladnom vremenu, a temp. nije na radnoj razini, ja napravim još jedan mali đir dok se ne ugrije. Da li radim bespotrebno? Ako radim nešto što je korisno za motor, zašto onda nema pokazivača temperature?
Ako je to što radim bez veze onda možda ni ne treba.
Zašto se pure čudi dreku... pa se čudila ko pure dreku ...
Takvima niti lampica za temperaturu ne treba, imaju oni sud i institucije koje to rješavaju.Cura je odvjetnica a dečko je isto neka faca.Ali uzalud im sve škole kada su glupi oba dva ko stup.
Slažem se sa ovim!Jer tko se navozao svašta kao ja(nije da se hvalim-kamion bus itd)naučio je da prati sve te parametre i sad mi je jednostavno bed bez njihTakvima niti lampica za temperaturu ne treba, imaju oni sud i institucije koje to rješavaju.
Dok voziš auto starijeg godišta i dok si koncentriran na vožnju, na svoje kretnje, na kazaljke (brzine, temperature, ulje, na sve) - e to je prava stvar.
Nemam pojma otkud mi to pravilo, negdje valjda pročitao pa se držim ko pijan plota. Nego, ja opet pitam: je dobro za motor ugasiti ga prije nego dosegne radnu temperaturu?Otkud ti pravilo; ne gasiti motor prije nego dosegne radnu temperaturu?
Nije mi jasno što si uzeo tako održavan auto, ja bih to zaobišao u širokom luku.Ovaj moj c3 prije mene je vozila jedna cura i dečko i rekli su da tekućine nikada nisu gledali nego da za to služi godišnji servis.Cura je odvjetnica a dečko je isto neka faca.Ali uzalud im sve škole kada su glupi oba dva ko stup.
Evo ti primjer, ides u ducan i auto se ne zagrije, sta ces cekat da se zagrije da ga ugasis?Nemam pojma otkud mi to pravilo, negdje valjda pročitao pa se držim ko pijan plota. Nego, ja opet pitam: je dobro za motor ugasiti ga prije nego dosegne radnu temperaturu?
Prvi put čujem...Nemam pojma otkud mi to pravilo, negdje valjda pročitao pa se držim ko pijan plota. Nego, ja opet pitam: je dobro za motor ugasiti ga prije nego dosegne radnu temperaturu?
Isto tako, navodno, kad se motori auta ne bi nikada gasili, mogli bi odvoziti 1'000'000 Kmnavodno hladno paljenje i kratke relacije "troše" više motor od dulje vožnje
uzeo sam auto jer je imao malo više od 25 000 km i izgledao je kao iz tvornice .Nije mi jasno što si uzeo tako održavan auto, ja bih to zaobišao u širokom luku.