Prikaz temperature motora kada postoji samo lampica

radojkta

Member
Treba ako neko čita iz CH da nas sve koji želimo pozovu i da nam ugrade pokazivač temperature pa čiji god to bio trošak!Valjda imaju na stanju nekih starih pokazivača i da ne izgleda jako ružno!
 

Marko

Well-known member
Treba ako neko čita iz CH da nas sve koji želimo pozovu i da nam ugrade pokazivač temperature
To bi im bio potez godine - valjda čitaju ovo... Ugradit će sigurno, aha... ;)

Dopisi im bolje leže koliko imamo prilike vidjeti u drugom topicu.
 

RI-C3

New member
imam c3
i ja sam na početku bio jako nezadovoljan s ovim problemom,ali nije sve tako crno.
Kada mi se pokvario termostat lampica me uredno obavijestila i sve je prošlo ok.
Promjenio sam termostat i auto je ko novi,nije se ništa pregrijalo.Èak naprotiv meni se lampica upalila jer ja auto bio prehladan jer je termostat bio stalno otvoren.
Vjerujem da lampica dobro radi svoj posao,ne brinite bezveze:)
 
Posljednje uređivanje:

Konrad

New member
Treba ako neko čita iz CH da nas sve koji želimo pozovu i da nam ugrade pokazivač temperature pa čiji god to bio trošak!Valjda imaju na stanju nekih starih pokazivača i da ne izgleda jako ružno!
Daj nemoj me nasmijavat, o cemu ti pricas? Ako hoces kazaljku ugradi si

C4 nije jedini auto koji nema kazaljku, velik broj vozaca ionako ne prati temperaturu nego reagira tek kad se upali. STOP, SERVICE i ostalo
 

Konrad

New member
C4 u exclusive paketu stvarno ima jako puno dobrih rješenja, senzora, lampica itd što nemaju ni auti klase iznad njega. Zato mi je neshvatljivo da nema pokazivač temperature motora. Siguran sam da nisu šparali. Ne radi se o tome. Netko je rekao ovdje da svatko zna da se hladan motor ne treba tjerati u visoke okretaje. To je OK, ali meni kazaljka temperature služi za drugu stvar. Držim se pravila da ne treba ugasiti motor prije nego je dosegnuo radnu temperaturu. Zato kad idem na posao po hladnom vremenu, a temp. nije na radnoj razini, ja napravim još jedan mali đir dok se ne ugrije. Da li radim bespotrebno? Ako radim nešto što je korisno za motor, zašto onda nema pokazivača temperature?
Ako je to što radim bez veze onda možda ni ne treba.
Otkud ti pravilo; ne gasiti motor prije nego dosegne radnu temperaturu?
 

liberty

Well-known member
ja ovako radim:
- svakih 7 dana dignem haubu i provjerim razinu ulja i razinu rashladne tekućine te po potrebi dotočim ono čega fali
- svakih mjesec dana provjerim tlak u gumama i dopumpam ih
- auto operem pa makar i u self service praoni svakih 14 dana

a da bi volio da c3 ima kazaljku za temperaturu rashladne tekućine - volio bi, ova lampica koja svijetli plavo dok je rashladna tekućina ispod svoje radne temperature mi je OK, no preferirao bi kazaljku

ljudi kod novih auta zaboravljaju da su redovite provjere tekućina i tlaka u gumama jako važne

eno moja frendica 6 mj nije pogledala ulje na 207 1.4 VTI pa se čudila ko pure dreku da joj je ulje na minimumu. pretpostavljam da je to jako pametno za podizače ventila

i one teorie ljudi: joj pa to je novi auto, ne bi trebao trošiti ulje - to su gluposti. to što ga troši je upravo dobro jer znači i da se pravilno podmazuje
 

deda

New member
Danas se rade auti da ga može voziti svaki blesan što se tiče mehanike,a to ne znači da je taj glup,ali ima sasvim druge prioritete u životu i struci i njima,odnosno većini auto služi iskljućivo za prijevoz i boli ga ona stvar,kolka mu je temperatura,jel troši ulje ili nekaj treba kontrolirati.Za to postoji STOP indikator i auto se šalje u servis,a kaj mu je zaboli ga dupe i ne treba znati i niti ga zanima.
Nekad nije bilo servisa,auti su se vozili po svakakvim nedođijama,bogatiji su imali šofere koji su morali znati sve o autu i brinuti se o njima,isto tako i vozila u firmama,službama itd.Kaj sad znači nekom pekaru,informatičaru,menađeru ili nekoj babi kaj se bu na kazaljki podizala temperatura,baš niš,njima samo znači Stop, da pozove nekog da dođe po auto.Kaj nije tak?
 

RI-C3

New member
Točno kako je deda rekao.Većini ljudi boli ona stvar za temp. a i za ostalo.Hauba se diže jednom godišnje (ako i tada) samo za servis.
Uvjeren sam u 95 % slučajeva kada se auto pregrije kriv je sam vozač a ne auto.

Ovaj moj c3 prije mene je vozila jedna cura i dečko i rekli su da tekućine nikada nisu gledali nego da za to služi godišnji servis.Cura je odvjetnica a dečko je isto neka faca.Ali uzalud im sve škole kada su glupi oba dva ko stup.
 
Posljednje uređivanje:

deda

New member
A kaj ti vredi da znaš,ajd sad ti skuži na cesti kad nekaj rikne.Onaj koji nema pojma o autu se odma na cesti prepozna kada auto stane,otvara haubu i bleji ko da bud nešto skužio,ma možeš mislit.A i da kužiš kaj si možeš pomoći,osim da pozoveš šlepu.
 

Marko

Well-known member
Cura je odvjetnica a dečko je isto neka faca.Ali uzalud im sve škole kada su glupi oba dva ko stup.
Takvima niti lampica za temperaturu ne treba, imaju oni sud i institucije koje to rješavaju.

Dok voziš auto starijeg godišta i dok si koncentriran na vožnju, na svoje kretnje, na kazaljke (brzine, temperature, ulje, na sve) - e to je prava stvar. :cool:
 

radojkta

Member
Takvima niti lampica za temperaturu ne treba, imaju oni sud i institucije koje to rješavaju.

Dok voziš auto starijeg godišta i dok si koncentriran na vožnju, na svoje kretnje, na kazaljke (brzine, temperature, ulje, na sve) - e to je prava stvar. :cool:
Slažem se sa ovim!Jer tko se navozao svašta kao ja(nije da se hvalim-kamion bus itd)naučio je da prati sve te parametre i sad mi je jednostavno bed bez njih
Dobro još da nisu izbaciji i obrtomjer pa da takvi"stručnjaci" šaltaju na uho!HAHA
 

Nono

Èlan
Otkud ti pravilo; ne gasiti motor prije nego dosegne radnu temperaturu?
Nemam pojma otkud mi to pravilo, negdje valjda pročitao pa se držim ko pijan plota. Nego, ja opet pitam: je dobro za motor ugasiti ga prije nego dosegne radnu temperaturu?
 

Damaj

Active member
Ovaj moj c3 prije mene je vozila jedna cura i dečko i rekli su da tekućine nikada nisu gledali nego da za to služi godišnji servis.Cura je odvjetnica a dečko je isto neka faca.Ali uzalud im sve škole kada su glupi oba dva ko stup.
Nije mi jasno što si uzeo tako održavan auto, ja bih to zaobišao u širokom luku.
 

Konrad

New member
Nemam pojma otkud mi to pravilo, negdje valjda pročitao pa se držim ko pijan plota. Nego, ja opet pitam: je dobro za motor ugasiti ga prije nego dosegne radnu temperaturu?
Evo ti primjer, ides u ducan i auto se ne zagrije, sta ces cekat da se zagrije da ga ugasis?
 

liberty

Well-known member
navodno hladno paljenje i kratke relacije "troše" više motor od dulje vožnje
ali opet nema smisla raditi krug po kvartu da bi se ulje u autu zagrijalo

npr. ja redovito radim relaciju do posla od nekih 7-7,5 km. mislim da bi ulju da bi postiglo radnu temperaturu u zimskim mjesecima trebalo još bar 2-2,5 km
ali zaista ne mislim raditi zbog toga još jedan krug - uostalom to zagađuje prirodu a meni topi novčanik
 

akiramar

Active member
Nemam pojma otkud mi to pravilo, negdje valjda pročitao pa se držim ko pijan plota. Nego, ja opet pitam: je dobro za motor ugasiti ga prije nego dosegne radnu temperaturu?
Prvi put čujem...
Znam da je loše za motor (ako je turbak) kad se voziš na autocesti, staneš na benzinsku i odmah ugasiš; tada je bolje čekati minutu-dvije da se turbina malo uspori i ohladi.

Ali da treba čekati da se motor zagrije da bi ga mogao ugasiti.... nikad čuo...

navodno hladno paljenje i kratke relacije "troše" više motor od dulje vožnje
Isto tako, navodno, kad se motori auta ne bi nikada gasili, mogli bi odvoziti 1'000'000 Km

Pročitao negdje, nisam testirao :thinking:
 

RI-C3

New member
Nije mi jasno što si uzeo tako održavan auto, ja bih to zaobišao u širokom luku.
uzeo sam auto jer je imao malo više od 25 000 km i izgledao je kao iz tvornice .
auto inače gotovo i ne troši tekućine tako da i nije neka greda ako se ne gleda redovito.a ima i indikator razine ulja pa se nadam da su prijašnji vlasnici ponekad i pogledali makar indikator.


tisuće ljudi vozi kratke relacije sa hladnim motorom i tu nema pomoći,ali ovo da radim krugove da zagrijem motor e to je stvarno nepotrebno.
Nikad nisam čuo da to neko radi.To ti je glupost,samo trošiš gorivo.
 

Nono

Èlan
Ima li netko stručan tko bi to mogao objasniti kako treba? Ja kao vozač amater znam da se kod hladnog motora dijelovi brže habaju, kod benzinaca benzin ulazi u ulje i smanjuje mu vrijednost - motor se ne zagrije dovoljno da bi izbacio benzinske pare, mješavina goriva u hladnom motoru nije optimalna pa onda nije ni izgaranje, u motoru se skuplja kondenzirana voda... sve u svemu kratke relacije s nezagrijanim motorom su štetne.
A Tec, tvoj "primjer" je ipak šala, nadam se.
 
Na vrh