Monk

Different Spirit
A možda pušta brtva glave i auto je već par puta zakuhao? A možda je kroz konektor neispravnog termostata antifriz došao u računalo motora?
 

Monk

Different Spirit
Ma čuo sam da imate toliko kvarova koje ne možete riješiti, pa reko malo da rasčistim situaciju... He he
 

malaobitelj

New member
može biti i EGR ventil, vrlo često se događa da on blokira i ne otvara/zatvara do kraja kad je to potrebno. zato cuka, radi nemirno itd.
Što je EGR ventil? Plin nisam ugrađivao....



jel po ustajalom na jakom suncu kiselom kupusu ili više onako na gnojivo?
Smrad je bio na trula jaja...

Trokirao nije, u leru je normalno radio, uz blago povišene okretaje, gas nije hvatao ispočetka, tek postepeno više i više dok se nije normaliziralo. Motor je bio ugrijan, vozio sam ga 20-tak km i trenutak nakon gašenja ponovo upalio i tada se "gušio".

Jučer je mehaničar promijenio senzor temperature (31 euro), evo, nekih 70-tak km sve je ok. Da vidim dokle........
 

Konrad

New member
Re: C3 engine temp too high + antipollution faulty

jel stavio dobar termostat onaj pilotirani? jel napravio inicijalizaciju nakon zamjene?
 

RI-C3

New member
ja sam promjenio termostat tj pilotirani termostat me koštao oko 500 kn.
stavio sam originalan kakav je i bio unutra.
 

Konrad

New member
Re: C3 engine temp too high + antipollution faulty

inicijalizacija je upoznavanje...

jel ti pali prvu brzinu ventilatora motora ili odmah drugu kad se zagrije motor?
 

c3-blue

New member
Valjda ovdje spada moje pitanje :(
Sinoc u voznji mi se upali lampica motora (antipollution faulty, pretpostavljam), kod mene je stariji model 2003. godiste. Temperatura motora je ok, nivo rashladne tekucine isto ok, auto radi ok, ne smrdi, nema cudnih zvukova, ne pali se ventilator motora... jedine promjene u zadnje vrijeme su da je promijenjeno kvacilo i da sam prvi put sipala gorivo na pumpi koja nije OMV (sipala neki bezolovni 95, a dosad super 100 na OMV-u).. svakako planiram otici na dijagnostiku, ali sta moze biti da se otprilike pripremim, vise me ovo auto izludjuje, vise je kod mehanicara nego sto ga vozam... :(

P.S. Pokusala sam nakon sto je stajao 3 sata da ga ponovo upalim, lampica s enije gasila... pokusala sam i da odspojim akumulator 15ak sekundi, ali nije "zaboravio" gresku, lampica i dalje ostaje upaljena :(
 

Konrad

New member
Cekaj da zakuha lol

Teraj to na dijagnostiku

Normalno da nije zaboravio gresku pogotovo kad je otvoreni krug ili kratki spoj, nije to stari tip centrale di otpajanje akumulatora brise greske a i gresku treba rijesit a ne brisat
 

Konrad

New member
Re: C3 engine temp too high + antipollution faulty

Dalibor oces rec da nebude zakuhao auto ako hladenje nije ispravno?

te lampice sluze za upozorenje...
 

coolis

New member
Pregrijao se i sada javlja grešku

Ljudi molim vas za pomoć, sinoć sam normalno vozio auto i sve je bilo ok, onda mi se upalila signalna lampica da je motor pregrijan, stao sam sa strane, ulia vodu, sačeka i sve ok, posli sam (nakon jedno 1:30h) opet normalno vozia auto i sve je bilo ok. Međutim danas kad sam išao upalit auto nisam mogao, a prije toga sam samo ćirnio vodu, javlja mi ovu grešku R-BAG/S-BELTS, i zvučni signal onaj klasični od greške i kad okrenem kontakt i pokušam upalit zvuk kako kod pokazivača smjera, bar meni tako izgleda, nije baš takav ali jako sličan i dosta brže ''tuče''. Proba sam isključit desni zračni jastuk ali nije pomoglo, zavezat pojaseve, ni to, proba sam isto kablovima upalit auto, ni to neće.
Uslika sam prikaz greške ali ne znam stavit sliku ,ali piše ovo šta sam u naslovu napisa, R-BAG/S-BELTS

Ako ko ima koju ideju bio bih zahvalan .
Auto je Citroen C3 2006 benzinac 1.4, 75KS.
 

coolis

New member
Re: Pregrijao se i sada javlja grešku

Probali smo s kablovima s drugog auta upalit ali isto daje onu zvucnu obavjest (klasicnu) uz tk tk tk, Nedavno sam bas stegnuo kleme na akumulatoru tako da sumljam da je on,prije ce bit ovo s paljenjem da je otislo.
A vodu mislim da ne gubi,nego nisam je cilo lito kontrolira pa isparila valjda jedan dio. Mislim,ne kuzim se u popravke i te stvari,zato i pitam one koji nesto znaju :)
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Re: Pregrijao se i sada javlja grešku

Jesu bili dobri ti kablovi ?
Probaj stavit/posudit drugi akumulator za svaki slučaj..tek toliko da eliminiraš njega kao mogući kvar :whistling:

Ak nije on,onda je vjerojatno automat..
 

Krky

Lakerski profesionalac
Re: Pregrijao se i sada javlja grešku

Da li ti kad auto stoji dulje na mjestu ostane na "asvaltu" mrlja od rashladne tekućine?
..da li ti kod paljenja (vergkanja) škljoca u prostoru mašine ili u autu gdje su osigurači? i da li uopšte možeš okrenuti motor kad okreneš ključ ili samo škljoca u tom trenutku metalnim zvukom a motor se nimalo na pokreče?

koliko sam primjetio tvojom pričom da ne škljoca automat na anlaseru već rele na sklopu gdje su osigurači :confused:
 
Na vrh