C.ST

New member
Opet neki dan mi se desilo. Vozio cca 10 km, upaljena klima, odjednom temperatura skočila s tri crtice do maksimuma(upalila se crvena), vozio tako nekih 600 metara, pa se samo vratilo na 3 crtice, pa vozio još neko vrijeme pa se upalilo opet sve lampice. Stao, otvorio poklopac motora i vidim da ventilator ne radi. Ugasio auto, pričekao pola minute, upalio auto, gore tri crtice.
Mislim da bi prvo trebao zamijeniti senzor temperature.
 

markan1000

Well-known member
Probaj najprije to svakako. Ne košta puno, i vrlo brzo ćeš saznati je li problem riješen ili nije...
Isto se i meni događa, uz razliku da kad klima radi onda se ne pale lampice temperature. Svakako javi je li pomoglo!
 

C.ST

New member
Izgleda da mi je problem u samom ventilatoru. Nece da pali drugu brzinu i zato se javlja problem da upali alarm temperature.
Rješenje je kako kaže mehaničar zamjena ventilatora.
 

drmrgood

New member
Pozdrav svima!
Moj citroen je C3, 2006 godiste, 1.4 benzinac.
Prije vise od dvije godine prvi put mi se javilo ovo upozorenje i to po zimi na nizbrdici. Naravno da sam stao i provjerio mada sam znao da nema sanse da je motor pregrijan pri voznji nizbrdo i vanjskoj temperaturi 0.
Ja i moj poznanik automehanicar(ima servis, nije ovlasteni al je ok) smo pokusali zamijeniti senzor temperature medjutim opet isto.
Navedeni problem zapravo i nije bio problem posto mi se ljeti nije javljao sve do neki dan kad se opet upalilo ovo upozorenje. Buduci da je ljeto sada ne mogu biti siguran da li je upozorenje stvarno ili je opet lazna dojava.
Zvao sam danas Gogija na Pulcu koji ne radi do 15.9. Covjek me saslusao i rekao da zna gdje je problem i da treba mijenjati ventilator na kileru. Kaze da je to poznati problem i da zablesi elektronika na ventilatoru. Jos mi je rekao da obavezno uzmem Valeo jer da su svi drugi zamjenski sranje i da ce mi se s nekim drugim opet desiti isto.
Medjutim, na silux.hr, auto kreso, tokic i ostalim web stranicama za autodijelove valeo ventilator ne postoji.
Da li netko zna gdje bi se ovo moglo nabaviti?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ja bi se vratio korak nazad i otišao do Auto Krune na Kastav (Brestovice).

Što se djelova tiče, ako Kruna nema ili odeš drugim putem, potraži gosp. Anđelka, firma Lageros.

PS, ako imaš vremena i volje, možeš malo pratiti temp sa OBDom pa viditi što i kada se dešava. Senzor temperature je mislim na najvišoj točki u sistemu, ako slučajno ima zraka negdje, dovoljno je da taj balončić dođe do senzora i zblesi ga. No ako nije ništa duže vrijeme dirano i sve je ostalo ok, nebi smjelo biti problema sa zrakom u sistemu
 

drmrgood

New member
Odvezao sam auto u Auto Krunu. Mehanicar me zvao slijedeci dan. Kad je poceo nabrajat umalo se nisam srusio.
Kaze da je auto ostao bez vode (ne kuzim kako i kada jer nisam primijetio da kuha niti sam vidio neke fleke oko auta) i da mora glava dole. Plus sto treba jos i ovo: zadnji desni lezaj na kotacu, pakne i cilindri novi odozada, centriranje trapa, na strani suvozaca sponu i krajnik, kape amortizera. Rekao je da ce zajedno promijenit i distribuciju a ja sam ga zamolio da promijeni ulje i sve filtere (svjecice sam zamijenio sam). Avantura ce me kostati nesto vise od 5000 kn sto je po meni ok cijena za gore nabrojano.
Evo i slika dihtunga glave:
IMG-9ec865ca6491e9ca83d1eeec3355e4c3-V.jpg
Dihtung je mijenjan na 112000 jer je probio i uslo je ulje u vodu. Tada je promijenjena pumpa, remen i natezac remena.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Zar ne bi to trebalo biti gotovo kad se jednom riješi, kod tih bemzinaca?
Ma mislim generalno na cijeli auto.
Dihtung glave bi trebao svakako sada izgurati do autootpada :) Uvjet je da se sve napravi kako spada, čišćenje, ravnanje, novi šarafi, zatezanje itd.
A zašto je prethodni tako brzo prdnuo, neznam, al na slici izgleda dosta propalo (neovisno što je eventualno još počupan kod demontaže).
 

drmrgood

New member
Ovo na slici izgleda katastrofa, pa nema pola dihtunga. Ja ne znam sta je bivsi majstor radio (moj poznanik - uvijek te frend ili rodbina zaje...) ali ocito nesto nije napravio dobro jer je dihtung izdrzao svega 60000 km. A opet moze biti i to da je on sve napravio kako spada ali je stavio najjeftiniji dihtung koji je uspio nac.
 

sir.Oliver

Well-known member
Ovo na slici izgleda katastrofa, pa nema pola dihtunga. Ja ne znam sta je bivsi majstor radio (moj poznanik - uvijek te frend ili rodbina zaje...) ali ocito nesto nije napravio dobro jer je dihtung izdrzao svega 60000 km. A opet moze biti i to da je on sve napravio kako spada ali je stavio najjeftiniji dihtung koji je uspio nac.
prije bih rekao da je do kvalitete ( nekvalitete ) samog dihtunga . ali može biti da je " zaboravljeno " obavezno dotezanje glave nakon cca 1000 - 1500 km .
 

drmrgood

New member
prije bih rekao da je do kvalitete ( nekvalitete ) samog dihtunga . ali može biti da je " zaboravljeno " obavezno dotezanje glave nakon cca 1000 - 1500 km .
Kaze mi majstor da nema nikakvog dotezanja ovdje. A koliko sam citao to ovisi od auta do auta.
 
Na vrh