Kakva vožnja je bila u pitanju? Kolona?
Da budeš siguran, ponovno isprovociraj scenarij. Upali ga na leru, nek netko sjedi unutra i prati temperaturu.
1)
Upali četvrtu crticu, a ventilator ne puše, krepao ili otpornik ili ventilator, vjerojatnije ventilator
2)
Upali četvrtu crticu, a crijevo koje ide u hladnjak nije vrelo - termostat zapeo(ili ako imaš laserski termometar, da ne koristiš geto način pipanja crijeva
)
3)
Upali četvrtu crticu(ili sve odjednom) - ili je problem u senzoru ili u ožičenju
Igraj se. Ako je do ventilatora, da ne pali, testiraj to negdje gdje možeš krenuti voziti kada upali četvrtu crticu, tako da ohladiš motor.
Ako je do termostata, samo ugasi auto jer mu pomoći nema(u teoriji možeš voziti da se ohladi jer će razlika u temperaturi biti veća, ali samo ga ugasi.
Da je moj, prije ikakvog testiranja bih promijenio termostat jer je uglavnom 80-100 kuna, tako da sam siguran da rashladna tekućina teče kroz hladnjak, tj. da vožnjom mogu ohladiti motor.