Sjećate se mene?
E pa ovo je post nastao kao dilema: pisati ponovo na AC Prikratki ili objaviti ovdje, pa s obzirom da je prvo rezultiralo katastrofom većih razmjera prvi put - sada ćemo pisati ovdje.
Dakle, kako kažu sami
naš stručni servis.
Da ponovim ukratko što je bilo i nadodam rasplet. Moj Citroen je javljao pregrijavanje, iako nijedan mehaničar nije mogao ustanoviti što mu je točno. Nakon gro neovlaštenih, odlučila ja da idem ovlaštenom - ako me i "oderu", valjda barem imaju dijagnostiku za ustanoviti što je, i to popraviti. Ili barem reći da se ne može ili ne znam što.
1. zamijenili senzor, kaže voditelj "jer se raspao"...Citroen i dalje javlja pregrijavanje
2. zamijenili termostat - iako je mijenjan otkad postoji kvar, ali, kaže voditelj "imali ste neki jeftini, sad smo stavili malo bolji"...Citroen i dalje pjeva. "Nemamo više što zamijeniti, ako nismo ništa riješili može još jedino biti kontrolna ploča". Pitam koliko to košta, pa možete misliti odgovor.
I tako ja ostavljam za ovo oboje ukupno cca 800kn.
O odnosu prema meni kao klijentu neću niti govoriti - otprilike posprdno, ono, "došla baba u muški dućan, kaj ona zna". Osim jednog jako ljubaznog dječačića koji me primio prvi put kad sam došla. Sve drugo je bilo, "ide ova" (nije nitko to rekao, ali ne mora se sve niti reći da bi se osjetilo).
Ja se zapošljavam par stotina km dalje, i treba mi auto. Tu pišem Marku Prikratkom da kvar nije otklonjen i da zahtjevam da mi se obavi servis ili slično u odgovarajućoj protuvrijednosti, jer ja NISAM DOBILA ONO ŠTO SAM PLATILA. (zaboravila sam napisati da ja nikad nisam vidjela taj "strgani" senzor niti zamijenjeni termostat, mogli su komotno i ništa ne napraviti) Gospodin me zove, ispričava se i kaže da sad njega baš zanima što je s autom i da bi se on malo još pozabavio tim kvarom. Oke. Idem sad na drugi post, jer ovo će potrajati...
Auto je ponovo "popravljan", kaže vlasnik da ne vide oni ništa, da su promijenili nekakve konektore, i brtvu/brtvilo, ispravite me, ne znam, uglavnom, postojala opasnost da se voda miješa sa nečim, bla, bla....ja po tonu kužim da je to nešto skupo i da je ljut, ali, nije to moj problem. I da će se javiti kad auto bude "gotov". Nije se javio, auto su "pokupili" moji. Rečeno im je DA AUTO I DALJE JAVLJA PREGRIJAVANJE, ALI NEK IGNORIRAM TO, PRESTATI ÆE KAD DUŽE VOZIM, AUTO JE U REDU.
I sad ključni dio. Voze se moji k meni da mi "dostave" auto, auto pun stvari jer se nisam uspjela još potpuno preseliti, sve super, kad nakon Lučkog auto jednostavno stane. Vani 30 stupnjeva i više, u najmanju ruku, dvoje 60 i nešto godišnjaka čeka "šlep" od Prikratkog i misle jel imaju za to platiti. Šlepaju ih do Vž-a, ne moraju platiti ništa, u Prikratkom sami priznaju da "radnik nije dobro ili je previše zategnuo remen, pa je puknuo".(ili remenica, znati ćete vi bolje)
To "popravljaju", ja dolazim doma i sama se vraćam autom.
Nakon toga mamu vozamo po bolnicama, jer se bojimo da ima moždani, zbog simptoma koje je imala. Bolje da ne pričam, srećom pa nije bilo to, ali ono što je bilo, sigurna sam, posljedica je tog čekanja na suncu i cijelog stresa.
I rasplet...
Pogađate - auto i dalje javlja pregrijavanje.
Odlučim prodati ga. S tim da imam namjeru iskreno reći potencijalnom kupcu što je na stvari i ne očekujem za auto cijenu koju bi dobila da je auto ok. Spremam se na to da će možda netko skužiti što je autu, da je popravak neku siću, biti sretan što nitko prije to nije skužio, ponuditi 1000 eura, ja ću pristati na to, i to je to.
No, prije toga čujem za jednog tipa za kojeg svi pričaju "ako on ne zna popraviti ti auto, nitko ne zna". Ajde, još jedna prilika i onda prodajem auto. Zovem tipa, on preko telefona već zna što je. Potvrđuje to na licu mjesta, s tim da meni sve pokazuje što radi, kako vidi taj kvar itd. 500kn i auto od onda - šuti. To je bilo još za ljeta. Do sad sam čekala da si potvrdim da je kvar uklonjen, jer do sad bi već u 1000 situacija vrištao, ali ništa, fala bogu.
Citropolis, Rijeka.
Usput sam saznala da je to jako čest kvar na baš tom vozilu, da je, u najmanju ruku neodgovorno nekome tko par stotina km u jednom danu radi sa njim reći "nek ignorira lampicu" i nikome nije jasno kako je takav kvar, banalan za otkriti - ostao neotkriven.
Da imam volje i vremena, pozabavila bi se ovime i pravnim putem. Osim što je barem nekoliko točaka Zakona o zaštiti poštrošača prekršeno i sankcije u peteroznamenkastom iznosu daleko premašuju iznos koji sam i ja platila i koji su u AC Prikratkom "uložili" u moj auto (šlep, one neke brtve i tkoznašto, navodno, opet nijedan zamijenjen dio nitko od mojih ni ja nismo vidjeli, niti smo tražili da se to zamijeni, ono što sam ja rekla je nek se obavi servis u protvrijednosti, na kraju, usput rečeno, ulje sam mijenjala drugdje), i za koje mi je sama inspekcija sugerirala nek tražim povrat novca i prijavim ga jer nije ovo i ono - tu su i moji troškovi koji su posredno i neposredno nastali zbog cijelog slučaja a koje bi se dalo nabrajati u nedogled!
Nemam namjeru trošiti više vrijeme na dotični "ovlašteni" servis. Sramota. Nakon svega nije nitko ni zvao da pita jel auto u redu sad - što bi bilo profesionalno, i ljudski, ako ništa drugo.
A drugima na znanje, pa nek idu tamo na "popravak", ako ništa, a ono im sigurno neće biti dosadno u životu.
I evo, ja sad znam kome ići kad je nešto autu. Da sam to znala dok sam još živjela u Međimurju, isplatilo bi se i do Rijeke na popravak.
P.S. Ventilator se nije uključivao u prvoj. Evo, da radnici AC Prikratkog znaju, ako netko dođe sa istim kvarom. Besplatno obrazovanje od mene.