carbon

New member
Imam c3,1.4 benzinac,2005 god,54 kw...problem kao i u predhodnim postovima. Temp.mi naglo skoci,pogotovo kad vozim u brdo,kad sam u gradskoj voznji. A zatim padne. Promjenio sam termostat i indikator temperature ali isto. Vozim tako god i pol. Sad sam primjetio da mi i snagu gubi u brdo kad vozim a i kad vozim pod klimom jos brze mi se temp.pali u crveno.
 

anburaze

New member
Jedino sto moze biti je rashladni sistem, tj kolicina tekucine, pumpa vode, termostat ili termoprekidac, a moze biti i osigurac od djla elektronike koji upravljaju s tim. Majstor s softverom bi treba za 15 min ustanoviti kvar......
 

Doomsday

U prolazu...
Ako se može, pipni kiler, nakon šta se motor malo ugrije, vidi jeli ugrijan cijelom površinom... Ako je neki dio hladniji od ostatka, znači da je zaštopan i smanjena je korisna površina, a time i hlađenje...

:)
 

carbon

New member
Danas sam probao crijeva,auto hladan. Kad stisnem crijevo od termostata tvrdo je a od donjeg dijela hladnjaka sto ide na blok mekano je....kad sam odvrnio cep posude oba su bila meka.kako sam na moru ovih dana cim vozim u brdo temp.skoci,a cim krenem nizbrdo padne
 

Dalibor

Dado Tornado
cim vozim u brdo temp.skoci,a cim krenem nizbrdo padne
normalno da temp. motora pada kada se ide nizbrdo jer se motor osim sa antifrizom hladi i izlaskom ispušnih plinova kroz auspuh.
čak više i bolje ga je moguće rashladiti na taj način, jer kada se ide nizbrdo motor postaje u potpunosti ono što zapravo i je - pumpa za zrak.
osim toga auto nema opterečenja nema eksplozija, hladni zrak se usisava i brzo ispumpava.
neka ti to ne bude vodilja za dijagnosticiranje kvara.
------------------
ako si sve to izmjenjao kako kažeš, i sve je odzračeno,
možeš zamjeniti senzor temperature (na dijagnosti bi pokazao grešku P0116),
pravi senzor je VALEO 96566364
 

niko33

Member
Jos jedan "pacijent" sa slicnim simptomima - C3 1.4 54kw benzinac - 2005g.Nema kazaljku za temp ali zato ima lampicu upozorenje koju pali svako malo_Odraden je veliki servis i zamjenjena je pumpa vode i antifriz.Tekucinu ne gubi i ne mjesa ulje i vodu.Dal pali vent uredno cu probat danas i nabavit dijagnostiku da ga testiram.
Editiram: Vent se pali tek kad se upali i lampica da je temp previsoka??
Da zamjenim senzor temp ili ima kaj drugo prije toga?
 
Posljednje uređivanje:

niko33

Member
Prema OBD-u temperatura je 98-100 kad se pali vent i gasi ga kad padne opet na 90-91.Kolko svijetli lampica,tolko i radi vent
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Senzor ti je jedno 50-60 kuna, sam ga možeš zamjenit... ja bi to probao u svakom slučaju.
 
Na vrh