Općenita iskustva s kvalitetom i vrstom guma

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

deda

New member
To je kineska firma koja je do prije koju godinu kopirala sve žive proizvođače,čak su ih naganjali po trgovačkim sudovima u EU,jednostavno su uspjeli na neki ćudan naćin uopće dolaziti na tržište,bilo je i kod nas pa su pod prijetnom tužbi firme koje su ih uvozile morale povlačit robu.
 

1587 VTS

New member
Ma dajte, ljudi, molim vas.. Kakve Vanilija i Cokolada gume, to su stvari na kojima se ne stedi kad je sigurnost u pitanju. Kupite nove aute od najmanje 100 tkn i onda je problem dati lovu za kvalitetnu gumu, to nikad nisam kuzio :wtf: A svaka ta minorna usteda moze lako dovesti do nemjerljivo vece stete, samo sta ljudima to u glavu dođe tek kad se belaj dogodi.
 

Hrvoje Marin

Active member
Sve štima, ali kad vidim njihovu cijenu, i pogledam razvikane brandove meni je iz prve jasno tko me radi većom budalom. A guma je proizvod koji tako sporo se mijenja tako da svatko može raditi. pogledajte im alat.

ne valja im alat ništa ;)

A što se tiče dizajna šare, sve je jasno ako pogledajte novi Primacy.
 

Marko

Well-known member
A svaka ta minorna usteda moze lako dovesti do nemjerljivo vece stete
Ali i kod premium brendova ništa ne znači ako daš više para da imaš top gumu za sve uvjete. Ma i sami znate da te enrđisajver i slična sranja koja su preplavila tržište koja ljudi u velikoj mjeri kupuju i koja su prva ugradnja na nekim modelima vozila su u istom rangu po VOZLJIVOSTI/DRŽANJU kak i te vanilija i čokolada gume. Kupovao sam za svoj pa sam jedva uspio kupiti u redu gumu Briđston koja je bila jedna od rijetkih kaj nije imala taj eko epitet. 195/50/15
 

deda

New member
Malo si se prešel,gume su se u zadnjih 20 godina toliko promjenile i svakim danom se mjenjaju svojstva i napredak je toliko očit da kada bi sve drugo išlo tim koracima,već bi se vozili do Jupitera.
Tehnologija je toliko napredna da i dobri brendovi jedva stižu u korak stim.Tako se sve brzo mjenja da jednostavno ne stignu mjenjati pogone i naćine proizvodnje jer su količine koje se unaprijed ugovaraju,enormne.Zato se događa da i najbolje marke ponekad naprave promašaje,a kamoli neki kvazi proizvođaći,kojima je jedino bitno izbacit na tržište robu,nabrzaka prodat,stave dobru cjenu a iza toga ništa i kad se pokaže nakon nekoliko godina korištenja da je to drek,jednostavno nestanu i prebace se na proizvodnju čokoladnih kokica i tako redom.
 

Marko

Well-known member
Jbg, gle nitko nije rekel da se ne radi na napredku tehnologije / proizvodnje - ali kaj to nama svima znači ak te vdrapiju s cijenom na temelju toga kaj je premijum brend, a kad se provozaš shvatiš da si kupil neku srednju žalost od gume. I opet jbg, kad netko napravi test guma i posere određeni brend gume i model - cijena toj istoj gumi ne ide dolje (ko vas jeb. sistem). To je poanta mojega posta prije. I na kraju, jbg, kinezi kak kinezi kopiraju sve kaj stigneju i još k tome jebu s indigo papirom pa ih je sve više i više.

Ni bitno, svaki ima svoje peneze i nek ih troši kak misli da more. Hrvoje Marin možda nema kn da dade 50% više jer je na gumi otisnut premijum brend ali on piše da iz principa neda (a možda je i njemu ta guma dosta jer se vozi 50 km/h konstantno) - a svakim danom i svi ostali imaju manje kn na raspolaganju ne sam za gume nego i zaostale stvari iz svakodnevice.

Deda, gutni si jedno pivo za me...
 

Hrvoje Marin

Active member
Ni bitno, svaki ima svoje peneze i nek ih troši kak misli da more. Hrvoje Marin možda nema kn da dade 50% više jer je na gumi otisnut premijum brend ali on piše da iz principa neda (a možda je i njemu ta guma dosta jer se vozi 50 km/h konstantno)
Ne 50km ali na autoputu se uglavnom vozim 114 :D.

I da, imam i C3 koji se vozi po gradu i za njega trebam bolje gume jer po gradu ima više potrebe na dobrom gumom nego na A1 autocesti na kojoj, uglavnom, nema nikoga.

I još detalj, nije 50% više jer 4 Wanli koštaju kao jedna recimo Conti.

Da skratim raspravu o Sloveniji, cijena kod Furlana sa svim popustima i povratom poreza je je 1-2€ ! viša od pune cijene sa dostavom u Njemačkoj recimo.
 

1587 VTS

New member
Ne 50km ali na autoputu se uglavnom vozim 114 :D.

I da, imam i C3 koji se vozi po gradu i za njega trebam bolje gume jer po gradu ima više potrebe na dobrom gumom nego na A1 autocesti na kojoj, uglavnom, nema nikoga.
Jos gore. A sta npr, ne daj boze, pukne ti Vanilija pri tih 114 km/h na autocesti, mislis da bi dobro prosao? Onda bi pozalio sta nisi kupio citav sleper Contia, a ne 4 kvalitetne gume svakih cca 50tkm.
Pratio sam testove guma, neki od tih jeftinih kineskih proizvođaca cak nisu zadovoljili niti indeks brzine za koji su propisani - jednostavno su se raspali. Da covjek ne povjeruje. A vi se onda kockajte, ja mirno vozim i spavam. Moze se to dogoditi i Contiu, ne kazem, ali je rizik daleko, daleko manji.
 

Hrvoje Marin

Active member
Imam nešto viška glede sigurnosti jer propisane su 93W, a ove u 97W, a sve što si nabrojao oko pucanja gume i ostalog je problem koji se smanjuje ne brandom već praćenjem kvalitete u proizvodnji, a ako imaš vremena pogledaj www od south rubber.
 

deda

New member
A, gle voziš C5, koji ima 1,5T i ide dve glave,ne nekog rasklimatanog Yugića ili AXa kojem je duša na auspuhu.A gume su jedini kontakt sa cestom,pa sad ak se tu mora šparat ,a gume su samo 2% ukupnog troška eksploatacije auta za prosjećnu kilometražu.
 

Hrvoje Marin

Active member
A, gle voziš C5, koji ima 1,5T i ide dve glave,ne nekog rasklimatanog Yugića ili AXa kojem je duša na auspuhu.A gume su jedini kontakt sa cestom,pa sad ak se tu mora šparat ,a gume su samo 2% ukupnog troška eksploatacije auta za prosjećnu kilometražu.
Jasno, kad gledaš sve ostalo, s gumama se drži ceste, a za (meni) 4 godine dam 1850 kuna (ima još troškova za promjene na sezoni) pa je to ništa u odnosu na sve ostalo. Tako je i sa cijenama recimo motornog ulja.

Ali, ima li smisla platiti isto ulje dvostruko više, ili gume 4x ako mi bolje ne trebaju niti znače za ego ništa?

Rado kažem da je novaca konačno i da kad ulje platim 250kn umjesto 500kn ostane 250kn ne za čarapu, ali neku zabavu sasvim sigurno :)
 

golemy

New member
Moze jedno pitanje- Nedavno sam kupio polovnog C4 Grand Picassa i na njemu su gume 215/55 R16. MIslim kupovati nove i mislim da nebi trebalo biti problema da kupim 205/55 R16, jer je ona samo malo uža. Pored toga planiram kupiti na jesen i set zimskih guma, pa me interesira mogu li staviti na njega gume 195/65/R15, hoce li bizi kakvih problema?-
. Pozdrav...
 

Hrvoje Marin

Active member
215/55/16 = 205/60/15 tako nekako, ideja za zimske 195/65/15 je odlična, ali drugi set felgi (150€) i vjerojatno ne idu. + ako nisu homologirane onda tehnički kasko i svašta još problema.
 

golemy

New member
Hrvoje ja sam iz Mostara, u nas nije kao kod vas da traze na tehničkom dimenzije. Meni je više, može li se to tehnički izvesti i hoće li biti problema sa vozilom, to jest treba li se što podešavati na kompjuteru vozila...Za felge sam mislio nabavit 4 čelične 15 zollske + ratkape, to se moze nabavit u nas, barem mislm vrlo lako...I Onda bi imao 2 seta, samo neznam hoće li biti izvedivo ovo sa 15-kama gumama...hvala...
 

Hrvoje Marin

Active member
Štima za tehnički, ali možda kasko pravila su ista. Kužim za Mostar, bio sam tamo nekoliko puta u zadnjih godina dana. Jasno mi je i da su gume 215/55/16 skupe i da je format manje čest nego 205. Samo ima rješenja čudnih, 4 kom za 400KM, Wanli o kojima sam pisao već. Ja bih ipak pokušao sa 195/65/15 za zimu jer bolje je da su uže, a cijena je /2.
 

golemy

New member
JA mislim na zimu 195/65 R15, ali sad sam nabavio neku lovu i mislim stavit 205/55 R16 ljetne, ima ponuda Goodyear i Pireli za oko 75-80 Eura, i Sana Intensa HP za 60 Eura, Pa sam mislio nesto od njih stavit. A na zimu 15-ke gume...znaci ovo bi moglo proc...nece biti problema za auto, jer je malo povece, Grand Picasso je
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh