Općenita iskustva s novim C4

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

amorphis

Member
Evo obavljen godišnji servis, sve 5, a što se tiče onog zblesiranja sata i datuma napomenuo sam im to pa su reprogramirali softver, e sad ćemo vidjeti...valjda će se smiriti dugoročno...
 

knez-bj

New member
Jel ovaj forum ukinut ili nitko nema problema sa svojim ljubimcem? Izgleda da su svi na moru... Lete kilometri, bit će kasnije opisivanja iskustava ha ha...
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Jel ovaj forum ukinut ili nitko nema problema sa svojim ljubimcem?
aaa, puno ljudi nema mobilni internet kad dođu s kontinenta nama u dalmaciju. LOL
zajebajen se.

baš san nekidan govorija s jednim mehaničarom, kaže da s novim četvorkama osin redovitih serivsa nema posla. kaže, željan je akcije , a akcije nigdi. :)
 

RaneZ

New member
Ajde da nesto napisem :)

prvih soma km sa 1.6di 112, adriatic

prosjecna potrosnja: 6l
dojam: ne bas taaako udoban auto kako se pricalo :)
klima: radi odlicno
karoserija: crna, pa je perem svakih par dana :D +vec imao smolu na krovu
gepek: zakon

Btw, cujem i ja onaj neki piskutavi zvuk nakon gasenja auta. Ne znam sto je, nit me zanima dok sve radi. Isto tako, kao da je na desnom prednjem kotacu jaci udarac preko lezecih nego na ljevom. cisto subjektivan dojam :/
 

akiramar

Active member
dojam: ne bas taaako udoban auto kako se pricalo :)
Nikako se ne slažem...
Ne znam što si prije vozio, ali teško da je bilo udobnije (ja sam vozio Hondu Civic, Citroen BX, Alfu 155, Renault Megane)

Isto tako, kao da je na desnom prednjem kotacu jaci udarac preko lezecih nego na ljevom. cisto subjektivan dojam :/
Daj provjeriti letvu volana, kod mene (i dosta drugih) je to već promijenjeno.
 

liberty

Well-known member
i mene zanima kako to provjeriti

jer meni kad je nešto lupkalo u predjelu desnog kotača - utvrđeno je da su to ona gumena uporišta/kapice amortizera
 

Matija

New member
Znam, čitali smo, ali kak to provjeriti? :D

Ili je jedina provjera otići u servis i objašnjavati im to i reći da su drugi imali takva iskustva?
 

Joka

New member
Pozdrav svima! Jedno pitanje imam, C4 VTI 95 900 km za sada pređenih, primjetio sam da kad se auto upali i kad brzina dođe do 16 km i do 32 km uvijek osjetim nekakav zvuk kod papučice gasa, kao da nešto škljocne, bilo da u prvoj dođem do 16 ili da ranije ubacim u drugu, kad dođe do te brzine uvijek škljocne i to samo nakon prvog paljenja i kretanja poslje kad se stane i krene nema više nikakvih zvukova, znači amo nakon što se ugasi i upali, mislio sam da možda nešto elektronika svoje odradi, bio sam danas do servisa da njih priupitam, oni ne znaju što je to, rekli su poslati upit u Citroen Hr pa da vide što će reći. Jeli vi imate takvih iskustava. Nisam siguran jel mi tako od prvog dana, ali zadnjih tjedan dana to osjetim
 

RaneZ

New member
Pozdrav svima! Jedno pitanje imam, C4 VTI 95 900 km za sada pređenih, primjetio sam da kad se auto upali i kad brzina dođe do 16 km i do 32 km uvijek osjetim nekakav zvuk kod papučice gasa, kao da nešto škljocne, bilo da u prvoj dođem do 16 ili da ranije ubacim u drugu, kad dođe do te brzine uvijek škljocne i to samo nakon prvog paljenja i kretanja poslje kad se stane i krene nema više nikakvih zvukova, znači amo nakon što se ugasi i upali, mislio sam da možda nešto elektronika svoje odradi, bio sam danas do servisa da njih priupitam, oni ne znaju što je to, rekli su poslati upit u Citroen Hr pa da vide što će reći. Jeli vi imate takvih iskustava. Nisam siguran jel mi tako od prvog dana, ali zadnjih tjedan dana to osjetim
Yep. imam isto to sa HDI 110. Mislim da se upali nesto. Ne pitaj me sto :)
Ja ne brinem. Vise brinem zbog "tup"-a od desnog kotaca.
 

Konrad

New member
Hill holder drzi kocnice kod kretanja uzbrdo a kod prvog kretanja kad se pređe 10km/h se auto zakljuca da se nemogu vrata izvana otvorit
 

ZVAJ

Skoro zreo
Već se diskutiralo o tome, pa je neki generalni zaključak bio da je to hill holder i da je u redu.
Potvrđujem rečeno. Događa se i meni. Bilo kakva lagana uzbrdica, aktivira se pomoć pri kretanju uzbrdo. meni se dogodi i u garaži. Imam komad štafle kao graničnik na betonu i kad uz pritisak na kočnicu auto malo krene unazad ostanu upaljena štop svjetla 2-3 sek. tako i na cesti mala uzbrdica aktivira pomoć za kretanje naprijed "nešto" se "olabavi" uz neki "TUK" zvuk. Mislim da je to normalno.

Eto TEC je bio brži. he,he,he.

Info o iskustvima.
Danas pod garancijom zamjenjena letva volana. Imala je "lufta" pa je lupkala. Novu smo usporedili i ustanovili razliku jedino u odljevku Al kučišta. Staro je imalo nekakvu kvadratnu matricu izvana na odljevku a novo je posve glatko. Cjevčica za izjednačavanje tlaka je crna, stara je bijela i prozirna al to je nebitno. (TEC će razumjeti ostali neka pitaju.) Dosta posla, i ono što me začudilo isporučili su novi vijak i podložnu pločicu ali ne i maticu !!! A matica ima onu plastiku za sprečavanje odvijanja. Sve uredno zamjenjeno, odrađena optika, ma savršeno. Otišlo je i malo ulja iz serva ali to je doliveno. Probna vožnja i nestali svi zvukovi ALI ALI ALI. Èuju se "drndanja" po neravnoj cesti koja se prenose na upravljač ali kako kaže moj serviser, a čovjek zna svoj posao, to je zbog velikih točkova. Osim toga zaključili smo da je auto napravljen "onako" francuski, samo za asfalt i jednostavno ne trpi makadam. Proizvođač za makadam preporučuje Crossover modele !!! Ima logike. Pa sad kad naiđem na prerovanu cestu usporavam i nježno. Kao sa nježnom djevojčicom :D :D
Pozdrav svima !
 
Posljednje uređivanje:

Joka

New member
Ma kužim ja za hill holder, ali ovo se dešava na ravnome, kad god se upali auto i krene, jednom na 16 kmh i drugi na 32 kmh, uvijk na tim brzinama i točno se osjeti pod papučicom gasa kao da nešto pukne, škljocne. Imam isključeno zaključavanje vrata kod kretanja. I taj se zvuk više ne javlja dok se god auto ne ugasi i ponovo ne upali i ne krene.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh