Općenita iskustva s novim C4

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

Damaj

Active member
Probna vožnja i nestali svi zvukovi ALI ALI ALI. Èuju se "drndanja" po neravnoj cesti koja se prenose na upravljač ali kako kaže moj serviser, a čovjek zna svoj posao, to je zbog velikih točkova. Osim toga zaključili smo da je auto napravljen "onako" francuski, samo za asfalt i jednostavno ne trpi makadam. Proizvođač za makadam preporučuje Crossover modele !!! Ima logike. Pa sad kad naiđem na prerovanu cestu usporavam i nježno. Kao sa nježnom djevojčicom
Èudim se ovakvim izjavama servisera jer je citroen sa bilo kojim modelom bio poznat po udobnosti i upijanju rupa i vibracija. Mislim da su sa novim C4 usrali motku jer je predhodnik stari C4 bio puno udobniji, tiši i bolje držao cestu.
 

Matija

New member
Ja sam razumio što vi dečki pričate oko tog zvuka prilikom kretanja.

I dalje mislim da je taj zvuk povezan sa hill holderom i njegovom mogućnoćšu aktiviranja pri manjim brzinama. Znači kao da se totalno isključi mogućnost da se aktivira. Nisam pratio da li se isti zvuk čuje nakon što se koristi hill holder i onda pređe 30km/h. Zvuk se čuje, a bome se i osjeti neko događanje točno na nekih 28-30 km/h.
 

radojkta

Member
Ma i meni se čini da se to čuje kao i tebi već sam pisao o tome iako me suputnici uvjeravaju da umišljam i da nalazim mane na novom autu al ja jednostavno čujem
 

Bratkee

New member
i ja osjetim taj "škljoc" al brijem da je to normalno...
na autu od starog se isto osjeti a on vozi koreanca starog 12 god i nikad nije imal problema sa autom!
ali svejedno bi htio znati što je to točno!! ak me kužite...
možda abs, možda ventilator a možda su u šumi ...:D
 

Joka

New member
I ja bih volio znati što je to točno i pretpostavljam da je to nešto što elektronika i svi ti sustavi moraju odraditi (nadam se da je to), zato sam i išao u servis pitati pa ću javiti što je kad mi oni jave (odnosno kad se njima jave ovi iz Zg)
 

Marko

Well-known member
ali ovo se dešava na ravnome, kad god se upali auto i krene, jednom na 16 kmh i drugi na 32 kmh, uvijk na tim brzinama i točno se osjeti pod papučicom gasa kao da nešto pukne, škljocne.
Znam na kaj misliš. To je na tim ujetno rečeno novijim autima i ja sam se pital kaj je to, osjetil sam to na Hondi, Renaultu, Chevroletu.... Na gas pedali baš kak veliš dok upališ auto i napraviš tih par sto metara neki vrag škljocne. Zna možda netko kaj to je?
 

akiramar

Active member
Ma kužim ja za hill holder, ali ovo se dešava na ravnome, kad god se upali auto i krene, jednom na 16 kmh i drugi na 32 kmh, uvijk na tim brzinama i točno se osjeti pod papučicom gasa kao da nešto pukne, škljocne. Imam isključeno zaključavanje vrata kod kretanja. I taj se zvuk više ne javlja dok se god auto ne ugasi i ponovo ne upali i ne krene.

Kod mene je situacija: na ravnome, kad god se upali auto i krene, na 16 Km/h škljocne. Na 32 Km/h nisam primijetio, a da je nešto vjerojatno bi do sada.

Sumnjam da je hill holder jer nije mehanički, čista elektronika. Nije ni abs/esp jer nema nikakve logike ta tako rade...
Auto ima 36'000, sve radi, ne zanosi.. ne zamaram se previše...
 

Matija

New member
Vidiš, kad već pišeš da hill holder nije mehanički, mene baš zanima kako on radi. Nisam se imao vremena s time pozabaviti i kopati po netu, pa ako netko je, bilo bi lijepo do njega da podijeli te info s nama. :D

Jerbo kad uhvati hill holder, pustite kočnicu i probate je opet pritisnit, ona lagano ide do pozicije gdje ju je hill holder uhvatio. I kad otpusti, onda se slični zvuk čuje tam kod nogu kao i ovaj koji čujemo kad se auto pokrene. Zato sam ja to i povezao, al sad sam zbunjen. :D
 

ZVAJ

Skoro zreo
Èudim se ovakvim izjavama servisera jer je citroen sa bilo kojim modelom bio poznat po udobnosti i upijanju rupa i vibracija. Mislim da su sa novim C4 usrali motku jer je predhodnik stari C4 bio puno udobniji, tiši i bolje držao cestu.
Točkovi veliki, ovjes isti kao za manje točkove. A počeli prodavati i model za "izvan ceste"... Sve je jasno, nema više u mrak sa finim autom. samo sa terencem. Za mrak, imate hotel, motel, hostel itd.
 

akiramar

Active member
Vidiš, kad već pišeš da hill holder nije mehanički, mene baš zanima kako on radi. Nisam se imao vremena s time pozabaviti i kopati po netu, pa ako netko je, bilo bi lijepo do njega da podijeli te info s nama. :D

Jerbo kad uhvati hill holder, pustite kočnicu i probate je opet pritisnit, ona lagano ide do pozicije gdje ju je hill holder uhvatio. I kad otpusti, onda se slični zvuk čuje tam kod nogu kao i ovaj koji čujemo kad se auto pokrene. Zato sam ja to i povezao, al sad sam zbunjen. :D
Ovdje je tema o hill-holderu, mozemo tamo nastaviti.
 

Joka

New member
Pitanje za vlasnike koji su prošli kroz zimu sa svojim C4: kako se ponašaju ovi retrovizori s automatskim sklapanjem u slučaju niskih temperatura, snijega i leda na njima?
 

La Marche

Iskreni optimist
Nisam se želio upuštati u to da vidim kako se pokušavaju otvarati retrovizori okovani ledom. Prije gašenja auta, prekidač za prebacivanje podešavanja retrovizora lijevo-desno, povučeš kratko prema dolje (prema sebi, prema zadnjem kraju auta, kako bih to nazvao drukčije) i retrovizori se sklope.
Ne dirajući ništa dalje po tome, ugasiš auto.
Kad ga sljedeći put otključavaš, retrovizori ostanu sklopljeni sve dok ih ponovo na isti način istim prekidačem ručno ne aktiviraš, jasno da ćeš prije očistiti led koji bi mogao praviti problem.
 

Bratkee

New member
Pitanje za vlasnike koji su prošli kroz zimu sa svojim C4: kako se ponašaju ovi retrovizori s automatskim sklapanjem u slučaju niskih temperatura, snijega i leda na njima?
i ja sam se bojal kak će se otvarati !! bez problema prošlu zimu a nadam se i sve buduće !!
 

Joka

New member
Nisam se želio upuštati u to da vidim kako se pokušavaju otvarati retrovizori okovani ledom. Prije gašenja auta, prekidač za prebacivanje podešavanja retrovizora lijevo-desno, povučeš kratko prema dolje (prema sebi, prema zadnjem kraju auta, kako bih to nazvao drukčije) i retrovizori se sklope.
Ne dirajući ništa dalje po tome, ugasiš auto.
Kad ga sljedeći put otključavaš, retrovizori ostanu sklopljeni sve dok ih ponovo na isti način istim prekidačem ručno ne aktiviraš, jasno da ćeš prije očistiti led koji bi mogao praviti problem.
Znam za to preklapanje, uvijek ih moram preklopiti da uđem u garažu jer ako ih ne sklopim imam nekih 1 cm fore, pa ih rađe sklopim

Nemam C4, ali se slobodno možeš uživiti u moj slučaj. :) :) http://www.citroenforum.hr/citroen-c5-faza-i-i-ii-123/elektricni-retrovizori-146/
Lijepe cijene nema šta! I kako je završio tvoj slučaj, jel si uzeo obični ili električni?
 

stipe1

Member
Pozdrav,
Imam novi C4, još na probnim tab. i dogodilo mi se nekoliko puta da kad ubacim u rikverc oglasi se signal ,kao uvijek, ali kad pustim kuplung začuju se sinhroni kao da nije mijenjač dobro ubačen i onda ponovno vratim i bude sve u redu. Da li je rikverc toliko "osjetljiv"?
Ima li tko sličnog iskustva?
 

Konrad

New member
Valjda osjetis po rucici jel sjeo rikverc...

Ja najcesce ubacim u prvu pa u rikverc jer sam primjetio da na mjenjacu s 5 brzina cesto kod ubacivanja u rikverc zubi ne sjednu do kraja
 

sharkzo

New member
Pozz svima...
Zadnjih dana skužio sam cvileći zvuk kad se ugasi motor, nešto kao "ciju"...hm:confused:
Pozdrav , nisam se dugo javljao , ali evo i ja sam prije mjesec dana primjetio cviljenje i to kada se auto zagrije , i najviše u leru , recimo kada se uparkiravam u garažu. Suma sumarum reklamirao sam i popustio je semering na vodenoj pumpi , nekakva gumica cvili :hm:, kažu ništa ozbiljno , ali treba zamjeniti . Zamjenili vodenu pumpu i sada ništa ne cvili. Tako da očito neka loša serija vodenih pumpi.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh