Općenita iskustva s mjenjačima

brezC4

New member
ne znam kakav imate očekivanja od mjenjača, ali meni je citroenov sasvim solidan. malo ima duži hod, ali to uopće ne smeta. što se tiče samog šaltanja, glatko ulazi u brzinu, bez ikakav ih problema. meni još nijednom nije zakrčao kod šaltanja. naravno, ako se normalno vozi. ako ga turiraš u visoke okretaje pa prebacuješ brzine i zamišljaš da si sebastian loeb, onda je svašta moguće (a citroenove limuzine nisu za takve stvari, mislim ove koje nisu rađene za motosport).
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Nemam baš nikakvoga iskustva s citreonovim manualcima, ali mogu reći da sam s automatikom u C5 mk1 jednostavno oduševljen. Zapravo ponekad dok vozim volim zamišljati kako imam električni motor s 15-20t obrtaja koliko je mjenjač dobar, precizan i mekan. Toliko dobro radi svoj posao da niti ne znam da imam getribu dok ne posegnem za ručicom mjenjača dok moram u rikverc. :)

Prije sam imao Mercedes E-klasu. Znate, onaj "okasti". Isto automatik. Taj bi pri svakom šaltanju drmnuo poput kočije dok konja potjeraš. Nema veze vozio ga sporo, brzo, pretjecao... Kod pretjecanja je bilo posebno veselje dok bi gas stisnuo do kraja. Prešaltao bi u drugu, odnosno treću kao sportski bolid, a ne limuzina. :)
 

Dujo

New member
Vjerujem ti za aFtomata,volio bi i ja jednog.. :D
To sto je merc saltao tako je vjerojatno "dotrajalost" mjenjaca, rijetko ili nikada mijenjano ulje pa "kuglice" otvaraju zatvaruju samo pod "pritiskom" pa tako i salta...Imao sam istog 300D 136KS (onaj 24v sto ga ne vole:) ) i saltao je besprijekorno...
A vjerujem da i svaki merc kod nas bar koji se voze su presli < 400tkm.bar sam ja taxi nekoliko dovezao/prodao i sa duplo toliko km.Meni je ostao kao prava komforna limuzina...Mada eto vidis bilo je i "skart" robe..:D
 

Miran

New member
Pozdrav,
kad sam kupoval novog Berlinga rekli su mi da nema automatskih mjenjača, a na žalost to je jedino što sam još htio uzet, i plastit of course...
očito je to fora da se nekog nagovori da si uzme C4 Picasso

Inače mjenjač je jako "spor" u ubacivanju i neprecizan, isto kao kod starog Jumpija...kod prošlog Berlinga mi je bio sasvim OK, (još uvjek vozim 3 kom od prošle generacije koji su u familji, benzinac 1,8i , dizel 1,9 , i HDI2,0)

Vjerojatno znate da su mi u ARKu pod garancijiom promjenili kompletan mjenjač nakon prijedjenih 10000km nakon 6mj što sam imal auto.., a s novim sam do sad okrenul 15000km , i ne zuji...
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
To sto je merc saltao tako je vjerojatno "dotrajalost" mjenjaca, rijetko ili nikada mijenjano ulje pa "kuglice" otvaraju zatvaruju samo pod "pritiskom" pa tako i salta...
Moguće. Bio sam ga uzeo od lege gastarbajtera sa 140tkm i uveo ga iz Njemačke. Auto je bio redovito održavan u ovlaštenom i kod nas i u Njemačkoj, a mjenjač je tako (navodo) truckao i dok je bio novi. :) Jel... :) Za idućih 120tkm se raspala mašina, pa sam ga prodao u dijelove. :) To je bila ona, navodno, problematična serija do 2003.
 

payson

New member
Ne znam, i mene stvarno muči mjenjač u mojoj Xsari, kad šaltam iz druge u treću pri oko 140 km/h malo se začuje da nešto zastruže....
 

Dujo

New member
Ne znam, i mene stvarno muči mjenjač u mojoj Xsari, kad šaltam iz druge u treću pri oko 140 km/h malo se začuje da nešto zastruže....
Ma sigurno ti onda nevalja mjenac,bic'e da je citronov?? :D :D :D
""pri oko" ti je najjace u recenici.. :D :D

ghorvat: da taj motoric je poznat kao mercedesov "dugotrajni" dizel... :D :D
 

dellas

New member
Imao sam problem sa polugicom menjaca samo, pri brzom saltanju (vec pomenuti Sebastian Loeb :p) spadala je polugica, ali sam to vrlo jednostavno resio, zalepio sam je na onu "glavicu" na kojoj treba da stoji i to je to. Generalno je menjac ok, ima jako dobar hod za razliku od peugeota 307 2.0 benz gde je menjac po mom misljenju KATASTROFA.
 

gogie

New member
Moj C5, 20 hdi, skoro 3 godine star , 30tkm ima problem u rikverc i u prvu ubaciti kad je nezagrijan i pri hladnom vremenu (ispod 5 - 6 stupnjeva kad je vani)...to sam primjetio otkako je zahladilo...

Znači trebam prvo u treću, četvrtu malo ga provrtiti sa stisnutim kvačilom pa onda tek u rikverc da ubodem... zapravo kad ga provrtim tako onda sjedne u rikverc bez ikakvog otpora ali odma u rikverc neće lako ....

U servisu kažu da je to tako i da se nebrinem :)

To su moja općenita iskustva, ovo mi je prvo i jedino avto pa nebi znao baš usporedbu praviti :)
 

Marko

Well-known member
Znači trebam prvo u treću, četvrtu malo ga provrtiti sa stisnutim kvačilom pa onda tek u rikverc da ubodem... zapravo kad ga provrtim tako onda sjedne u rikverc bez ikakvog otpora ali odma u rikverc neće lako ....

U servisu kažu da je to tako i da se nebrinem
Fino i polako se upoznaj s svojim autom! :D Šta mu paše, a šta ne... ;)
 
Na vrh