Molio bih objašnjenje, ako nije problem
Moderni motori prekinu dovod goriva.
alac-gore:
Dalibore daj i meni nabavi malo toga na cemu si ti
I meni isto MOLIM!!!!
Na gumama i kočnicama nikad, al baš nikad ne treba štedit. Svaki metar je bitan, nije tu sam pitanje troška oko popravka auta, nedajbože da neki pješak nastrada ili dijete izleti iza auta.
Energy E3A na Xantiji je klizao čim sam samo grdo pogledao kočnicu.
Šalu na stranu, kad su došle gore Bridgestone Turanza ER300 drugi auto. A i te sad broje posljednje dane, 5. sezona, imaju još OK šaru, al su gotove, prestarile. Već i ove godine su bile onak hoćemo-nećemo mijenjat, no spletom okolnosti i zbog iznimno male kilometraže koju starci prave su ipak ostale gore. A i takve su još uvijek bolje od puno mlađeg Energyja koji je bio prije gore.
I na C4 me živcira ovaj Energy, kad sam uzeo auto sam čak mislio skinit ih, prodat i kupit neke druge gume, al nisam baš htio sad izmišljat gluposti. Al jedva čekam da ih se riješim, čim je mokro kao da vozim deseti auto... Dugo traju, al su jako loše na kiši, kad je zapravo i najbitnije kak guma reagira.
EDIT: al stvarno ne kužim te računice, dakle razlika između gume i prave gume je ono max 20€ po gumi. Što je znači 80€ za set, ma eto i da je 100€, na 3-4 godine (tebe Ciki ne računamo) i 40-50 tisuća km. To je smiješna cifra... Ista stvar i s kočnicama. Ja ni na ostalom ne štedim, al dobro, tu mogu shvatiti ekonomsku računicu, al ovdje ne.