Općenita iskustva s novim C4

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Lijepe cijene nema šta! I kako je završio tvoj slučaj, jel si uzeo obični ili električni?
Uzeo sam ipak električni, rabljeni za sitne novce preko nekog internetskog shopa i vratio svoju plastiku da bude u boji s karoserijom. Jer, računam da ako pomalo odustaneš od zadanih kriterija, onda se nakraju možeš voziti i sa retrovizorom pritegnutim žicom. :)
 
Posljednje uređivanje:

ZVAJ

Skoro zreo
Pozdrav svima!

Škripi nosač motora ko drveni sanduk al naviko` sam se, pa više ne slušam.
Isto tako i ventili ili NEŠTO klepetavo nakon tri dana stajanja auta, prvih nekoliko minuta kao dizelaš...
al naviko` pa više ne slušam :doh:
Sve ostalo čista petica, na ravnoj cesti nikakvih problema, toči i vozi ...
Jedino me iznenadilo kooliko mokro bude pod haubom nakon pranja auta ona zaštita filtera klime tj kabine. taj filc neće dugo...

gotovo.:p
 
NOVI C4

S obzirom da mi "uskoro"( zna se o kome ovisi ili možda nezna:) ) stiže novi C4,molio bi sve vas koji ste tu čast imali prije da mi date par uputa oko prvih "koraka" tj. kilometara. Zanima me kako se ponašati prilikom vožnje...okretaji,brzina i sl. :hmmm:
Kada sam prije 7 godina kupio C4-vorku bilo je puno savjeta i mislim da sam poslušao pogrešne jer mi je bez obzira na 1.4 motor i malu snagu auto uvijek djelovao lijen(prije sam vozio Fiata istih perfomansi koji se nije tako ponašao).
Novi je C4 MEDVEŠÈAK VTi 120 BVM,pa molim sve vas koji imate iskustva i pokoji PAMETAN savjet da mi kažete.
Hvala
 

Black

New member
Pozdrav svima,

evo prošla godina dana od kad sam kupio Citrača i prošao sam 16.000 km.

U zadnje vrijeme javlja se čudan zvuk (škripanje kao kad skačeš po kreveta). Zvuk dolazi sa desne strane auta. Pogotovo se čuje kad se penjem na rizol, prelazim ležeći ili pri manjim brzinama prelazim preko neravnina.

Ima li itko kakvu ideju što bi to moglo biti i dali će mi to priznati pod garanciju?
 
S obzirom da mi "uskoro"( zna se o kome ovisi ili možda nezna ) stiže novi C4,molio bi sve vas koji ste tu čast imali prije da mi date par uputa oko prvih "koraka" tj. kilometara. Zanima me kako se ponašati prilikom vožnje...okretaji,brzina i sl. :hmmm:
Kada sam prije 7 godina kupio C4-vorku bilo je puno savjeta i mislim da sam poslušao pogrešne jer mi je bez obzira na 1.4 motor i malu snagu auto uvijek djelovao lijen(prije sam vozio Fiata istih perfomansi koji se nije tako ponašao).
Novi je C4 MEDVEŠÈAK VTi 120 BVM,pa molim sve vas koji imate iskustva i pokoji pametan savjet da mi kažete.
Hvala

netko???
 

Matija

New member
Ne vjerujem da si slušanjem savjeta mogao "zagušiti" auto. Osim ako si slušao savjete da mu dušu vadiš na početku...

Vozi oprezno, bar prvih 1000km (iako sam ja opreznije vozio nekih 5000). Znači lagana noga na gasu, optimalni okretaji (uvijek između 2000 i 3000, jer nije dobro ni visoko ni nisko, da mu opališ gas do panja a okretaji ispod 2k) i tako. Nema tu puno mudrolije.

Kad sam procijeniš da si ga dovoljno pazio, onda ga vozi kako treba, znači dok je hladan isto onako gore oprezno, kad se auto ugrije, ožeži kako hoćeš.
 

Bratkee

New member
S obzirom da mi "uskoro"( zna se o kome ovisi ili možda nezna ) stiže novi C4,molio bi sve vas koji ste tu čast imali prije da mi date par uputa oko prvih "koraka" tj. kilometara. Zanima me kako se ponašati prilikom vožnje...okretaji,brzina i sl. :hmmm:
Kada sam prije 7 godina kupio C4-vorku bilo je puno savjeta i mislim da sam poslušao pogrešne jer mi je bez obzira na 1.4 motor i malu snagu auto uvijek djelovao lijen(prije sam vozio Fiata istih perfomansi koji se nije tako ponašao).
Novi je C4 MEDVEŠÈAK VTi 120 BVM,pa molim sve vas koji imate iskustva i pokoji pametan savjet da mi kažete.
Hvala

netko???
evo budem ja ...
auto , bez obzira na 120 ks, djeluje "ljen" i ne voli visoke okretaje.
mislim ide on al ga treba stisnut muški,prek 5 soma rpm . druga brzina je dosta kratka, oko stotke na sat, ustvari cini se kratka jer ustvari brzo dođes do 6,5 soma rpm ( fora je kad odes prek 6500 okretaja pa ti pocrveni pokazivac ). ako ces vozit laganini nece puno trosit a na svako jace stiskanje papucice gasa potrosnja dosta poraste.
ja sam svog stedil do nekih 3500 km makar kazu da ga odmah mozes garit ...
c4 definitivno nije auto za ganjanje vec za ugodnu laganini voznju,bas za gustat.
a tih 120 ks nije lose imat pa makar samo za preticanja kad ides prema moru :D:D
 

stipe1

Member
Pozdrav,
Novi C4 Adriatic VTI 120 BVM, kod stajanja, motor radi, dok otvorim garažu upali se ventilator hladnjaka.Prije toga pređem desetak kilometara.Kakva su vaša iskustva? Na Xsari se rijetko palio ventilator, morao se motor dobro ugrijati.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Pozdrav,
Novi C4 Adriatic VTI 120 BVM, kod stajanja, motor radi, dok otvorim garažu upali se ventilator hladnjaka.Prije toga pređem desetak kilometara.Kakva su vaša iskustva? Na Xsari se rijetko palio ventilator, morao se motor dobro ugrijati.

Možda ti je garaža ne prozračena, nama kisika:D
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh