C3 gasi se nakon paljenja
Pozdrav svima,
ja sam eto friški ovdje, pa mi nemojte zamjeriti na dužem uvodu oko mog problema, jer ću završiti u ludnici ( u najboljem slučaju ). Imam C3 benzinac 1.4 ( 2006.g.) Exklusiv model i do sada je napravio cca. 85.000 km, uglavnom žena to vozi, ja ga nekad raspušem, mada ga ni ona ne davi. Od prvog dana kada sam kupio auto imam probleme s njime, nakon godinu dana sam završio na servisu. Problem, auto se ujutro upali i ako je od -2 do 2 stupnja, auto bi nakon par sekundi crknuo. Opet bi ga upalio i sve pet. Bio sam na Citroen servisima, gdje su mi u bar tri puta, samo mijenjali softwer ( to je jedino što znaju očito ). Nakon 3 godine sam krenuo kod dobrog prijatelja raditi servis i to redovito sve što ide, jednom godišnje obavezno kompletna kontrola i kvalitetan servis. No, problem s paljenjem je i dalje ostao, kad je hladnije upali, crkne, pa pali ispočetka, zavergla i onda je sve pet, nekad se desilo da dva puta crkne. Da se vratim u sadašnjost, odjednom se desilo da ujutro upali normalno sad kad je hladnije, napravim 1-2 kilometra i auto crkne u vožnji. Žena je bar tri puta ostala u kvaru, ja isto toliko. Kad crkne u vožnji, sve se ugasi, klima, volan itd naravno...tada moram čekati 2-3 minute, i nakon 2-3 verglanja upali i kao da ništa nije bilo. Moj majstor, ništa, skužio da akumulator je slabiji, nabavio sam novi. Auto opet crkava, odem drugom majstoru ( električaru ) kaže senzor radilice ili klapna gas, to je boljka kod C3!
Nabavim senzor radilice, izmjenimo, auto crkne...skine klapnu gas ( ako se to tako zove ), očisti ju, dokalibrira ( valjda se to može podesiti ), naravno jutros žena uredno ostane u raskršču u defektu. Ja sam lud više! Ima li tko kakve ideje, saznanja, neka me molim prosvijetli. Kad se zgrije, auto vozi kao metak, cijeli dan. Ujutro sam to primijetio ( ja ga vozim sad ) da moram malo pumpat gas (ne jako) da je trom ( 3-4km), dok se ne zgrije. Najčešće crkne kad stanem na raskršću ili stisnem kvačilo ( znači nema gasa ) kod usporavanja.
Eto to bi bilo to. Izmjenjeno ulje, filteri, crijeva za vodu ( curilo prije pa je probila voda u motor, brušenje glava bla bla ), pa dođem jedno jutro po zimi on leži, pukli nosači amortizera sami od sebe na parkingu, zamijenjeni remeni, senzor od ventilacije riknuo...ovo samo nabrajam da vidite s čime sam se sve borio. E sad, da nisam pazio na auto, ništa ne bih rekao...i još sam sve to uredno u švicarcima otplatio.