- Oglas se otvara kao zasebna tema.
- Naslov teme zbog preglednosti i jasnoće mora biti deskriptivan, npr. u obliku P: Citroen C4, 1.6 HDi, 2005. ili K: kompresor klime za Xantiju 1.9 ili P: elektromotor podizača stakala za Saxo. Naslov ne smije izgledati P: dijelove ili samo Prodajem.
Oglasi bez pravilnog naslova uklonit će se bez upozorenja.
- Oglas mora obavezno sadržavati informacije o automobilu (godinu, kilometražu, vrstu motora te ostale bitne značajke) i obavezno fotografiju oglašavanog vozila. Oglasi bez fotografije obrisat će se bez upozorenja.
- Stavljanje linkova (poveznica) na druge stranice (npr. internetske oglasnike) u sadržaj oglasa nije dopušteno. Oglasi koji sadrže linkove na druge stranice uklonit će se bez upozorenja. Od ove odredbe izuzima se jedino revijalna tema naziva "Citroeni u oglasima".
- Prodavač, odnosno Kupac mora naglasiti kakav način komunikacije želi, bilo da je riječ o e-mailu, telefonu ili putem PP-a (Privatnih Poruka). Vodite računa o izboru komunikacije. Npr. ako mislite da nećete moći pristupiti forumu, odnosno internetu tjedan ili više dana nemojte navesti PP, odnosno e-mail kao željeno sredstvo komunikacije.
- Nakon ispunjenja ponude ili potražnje dužni ste o tome izvijestiti u sklopu teme ostale članove kako se oglas više ne bi povlačio, a uredništvo foruma moglo zatvoriti oglas.
- Oglašavanje u kategoriji foruma Citroën oglasnik rezervirano je isključivo za članove foruma, odnosno fizičke osobe. - Zabranjeno je direktno reklamiranje tvrtki ili bilo koji drugi oblik marketinga bez prethodne dozvole vodstva foruma.
- Oglašavanje ponude i potražnje Citroën® vozila, rezervnih i drugih dijelova, objavljujte isključivo unutar kategorije Citroën oglasnik u pripadajuće forume, a ovisno o tome radi li se o ponudi ili potražnji vozila, odnosno rezervnih dijelova.
- Sadržaj svih oglasa isključiva je odgovornost osobe od koje je takav sadržaj potekao. Vlasnici i uredništvo foruma ne daju nikakva jamstva glede točnosti, potpunosti ili autentičnosti sadržaja oglasa niti snose bilo kakvu odgovornost zbog sadržaja oglasa.
Benzin ima oktansku vrijednost i to je to ,,dodavanjem zraka pouspješujemo sagorijevanje i njegova eksplozija unutar cilindra je ograničena ,na neki način mekanije je gorivo.Plin je gorivo koje izgara na drugačiji način(suhije ) a smanjivanjem plina i dodavanjem zraka ( kisika) dobivamo brener (stvar vidljiva na autogenu).Znači ako je određena količina plina u cilindru i plin izgara recimo u narađastoj boji,.tada daje snagu koju daje i to je ok.Ali pošto na današnjim plinskim instalacijama mogu kompjuterski podesiti plin i kompjuterski prilagodit kut palenja kad auto radi na plin događa se slijedeće.Svi prodavači plina će maksimalno smanji9ti potrošnju plina da mogu prodati proizvod ,ali da bi dobili čišće izgaranje i više snage moraju pojačat zrak.Tada večina ode van parametra i auto super radi ali izgaranje u cilindru je plavkaste boje,znači događa se sistem brenera a time se pojačava i temperatura same expanzije.E sad na gusnatim glavama još može durati jer su u večini slučaja grube sa dva ventila.Aluminijske sa više ventila su prenježne i dosjed ventila(sic)je mnogo manji i pliće postavljen tak da ako ne pukne glava od temperature opadne sic iz ležišta jer dolazi doprvrlikog razvlaćenja materijala.Problem je još i taj što su velike razlike u samom plinu (znači nikad nije isti recimo ko kod benzina),ovisan je faktor koji su mogli izvući iz tog plina jer plin se može samo malo prilagoditi dodavanjem primjesa a benzinse dobiva po formuli iz nafte i u 90 posto je isti.Možda su plinaši primjetili da kad nekad natoče plin da je auti mekaniji na gasu i malo tromiji a nekad ide na pli isto ko na benzin.Na starijim autima je plin bio podešen da stalno ide isto i pazilo se da izgaranje bude naranđastocrveno,noviji auti si prilagođavaju kut i sami sebi skaču u želudac a to se ne može izbječi,i tada na nekim modelima se događa kvar a najčešće ovaj koji sam naveo .Kak plin može stvarat veću temperaturu od benzina
onda nikad niste vidili fordov 1.8D endurade motor kojih ima u svakom vrtu i svi imaju gusane glave, zbog kojih je mašina teška koda je V8 a ne i4 ... :grin:Plin ima oktansku vrujednost 120,a gusnate glave sam jedino videl na autima od prije drugog svjetskog rata.Pitaj Saleta,on već sto godina vozi Xantije na plin,a jedan moj frend A6 godinama vozi na plin,jedan Toyotu Avenzis i nikakvih problema nema.Ak to nisu moderni motori,onda neznam koji jesu.