• Obavezno pročitati - Pravila oglasnika 


    - Oglas se otvara kao zasebna tema.

    - Naslov teme zbog preglednosti i jasnoće mora biti deskriptivan, npr. u obliku P: Citroen C4, 1.6 HDi, 2005. ili K: kompresor klime za Xantiju 1.9 ili P: elektromotor podizača stakala za Saxo. Naslov ne smije izgledati P: dijelove ili samo Prodajem.
    Oglasi bez pravilnog naslova uklonit će se bez upozorenja.

    - Oglas mora obavezno sadržavati informacije o automobilu (godinu, kilometražu, vrstu motora te ostale bitne značajke) i obavezno fotografiju oglašavanog vozila. Oglasi bez fotografije obrisat će se bez upozorenja.

    - Stavljanje linkova (poveznica) na druge stranice (npr. internetske oglasnike) u sadržaj oglasa nije dopušteno. Oglasi koji sadrže linkove na druge stranice uklonit će se bez upozorenja. Od ove odredbe izuzima se jedino revijalna tema naziva "Citroeni u oglasima".

    - Prodavač, odnosno Kupac mora naglasiti kakav način komunikacije želi, bilo da je riječ o e-mailu, telefonu ili putem PP-a (Privatnih Poruka). Vodite računa o izboru komunikacije. Npr. ako mislite da nećete moći pristupiti forumu, odnosno internetu tjedan ili više dana nemojte navesti PP, odnosno e-mail kao željeno sredstvo komunikacije.

    - Nakon ispunjenja ponude ili potražnje dužni ste o tome izvijestiti u sklopu teme ostale članove kako se oglas više ne bi povlačio, a uredništvo foruma moglo zatvoriti oglas.

    - Oglašavanje u kategoriji foruma Citroën oglasnik rezervirano je isključivo za članove foruma, odnosno fizičke osobe. - Zabranjeno je direktno reklamiranje tvrtki ili bilo koji drugi oblik marketinga bez prethodne dozvole vodstva foruma.

    - Oglašavanje ponude i potražnje Citroën® vozila, rezervnih i drugih dijelova, objavljujte isključivo unutar kategorije Citroën oglasnik u pripadajuće forume, a ovisno o tome radi li se o ponudi ili potražnji vozila, odnosno rezervnih dijelova.

    - Sadržaj svih oglasa isključiva je odgovornost osobe od koje je takav sadržaj potekao. Vlasnici i uredništvo foruma ne daju nikakva jamstva glede točnosti, potpunosti ili autentičnosti sadržaja oglasa niti snose bilo kakvu odgovornost zbog sadržaja oglasa.

Citroeni u oglasima (stara tema)

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

deda

New member
Re: Citroeni u oglasima

Kak plin može stvarat veću temperaturu od benzina,kada ima čišće izgaranje i manju kaloričnu vrijednost za istu kubikažu usisane smjese goriva?
 

deda

New member
Re: Citroeni u oglasima

Sa jednim Fiatom sam napravio 220 000 km na plin i motor je bio ko nov i još je onaj koji ga je kupio od mene vozio godinama taj auto i niš se nije desilo.Moj susjed je sa P 604 V6 napravio pola milje,kupio ga novog i od prvog dana ga vozio samo na plin,motor je radio ko nov i nakon toga.
 
Re: Citroeni u oglasima

....96.god. sam kupio volvo s40 sa 20 000 km od 1.vl, odma sam ugradio plin jer je trošio benzina ko lada :grin:
vozio sam ga do 2002 god. i prodao ga sa nekih 230000 km, tip koji ga je kupio od mene i danas ga vozi na plinaru a na cajgeru pola milje. radio je generalku prije 100000 jer mu je pukao klinasti u vožnji i uletio pod zupčasti :rolleyes:
...tak da bi plin uvijek stavio u auto da još uvijek radim veliku km...;)
 

Automatic

Well-known member
Re: Citroeni u oglasima

Kak plin može stvarat veću temperaturu od benzina
Benzin ima oktansku vrijednost i to je to ,,dodavanjem zraka pouspješujemo sagorijevanje i njegova eksplozija unutar cilindra je ograničena ,na neki način mekanije je gorivo.Plin je gorivo koje izgara na drugačiji način(suhije ) a smanjivanjem plina i dodavanjem zraka ( kisika) dobivamo brener (stvar vidljiva na autogenu).Znači ako je određena količina plina u cilindru i plin izgara recimo u narađastoj boji,.tada daje snagu koju daje i to je ok.Ali pošto na današnjim plinskim instalacijama mogu kompjuterski podesiti plin i kompjuterski prilagodit kut palenja kad auto radi na plin događa se slijedeće.Svi prodavači plina će maksimalno smanji9ti potrošnju plina da mogu prodati proizvod ,ali da bi dobili čišće izgaranje i više snage moraju pojačat zrak.Tada večina ode van parametra i auto super radi ali izgaranje u cilindru je plavkaste boje,znači događa se sistem brenera a time se pojačava i temperatura same expanzije.E sad na gusnatim glavama još može durati jer su u večini slučaja grube sa dva ventila.Aluminijske sa više ventila su prenježne i dosjed ventila(sic)je mnogo manji i pliće postavljen tak da ako ne pukne glava od temperature opadne sic iz ležišta jer dolazi doprvrlikog razvlaćenja materijala.Problem je još i taj što su velike razlike u samom plinu (znači nikad nije isti recimo ko kod benzina),ovisan je faktor koji su mogli izvući iz tog plina jer plin se može samo malo prilagoditi dodavanjem primjesa a benzinse dobiva po formuli iz nafte i u 90 posto je isti.Možda su plinaši primjetili da kad nekad natoče plin da je auti mekaniji na gasu i malo tromiji a nekad ide na pli isto ko na benzin.Na starijim autima je plin bio podešen da stalno ide isto i pazilo se da izgaranje bude naranđastocrveno,noviji auti si prilagođavaju kut i sami sebi skaču u želudac a to se ne može izbječi,i tada na nekim modelima se događa kvar a najčešće ovaj koji sam naveo .
 

deda

New member
Re: Citroeni u oglasima

Plin ima oktansku vrujednost 120,a gusnate glave sam jedino videl na autima od prije drugog svjetskog rata.Pitaj Saleta,on već sto godina vozi Xantije na plin,a jedan moj frend A6 godinama vozi na plin,jedan Toyotu Avenzis i nikakvih problema nema.Ak to nisu moderni motori,onda neznam koji jesu.
 

Automatic

Well-known member
Re: Citroeni u oglasima

Nisu svi motori isti,ima dosta auta koji imaju gusnate glave a nisu tak stari pogotovo terenci.I sam si naveo oktansku vrijednost plina ,na benzinu je maksimalna 100.Velim ti da je plin za šporete a na autima samo prolagodljiv.Jednostavno najjeftinije gorivo prirodno bez nekih kemija i funkcionira ali i stvara probleme na nekim autima.Da je plin trebao da zaživi već bi davno dieseli krepali kao i benzinci ali stvar je prodaje ,plin je u stvari smeće koje se usput kupi dok se buši za naftu ako se na njega naleti.Mislim da će elektroautomobili prevladati jer će bolje ić prodaja struje od nafte ili plina .Jednostavno otvori pipu i plin i nafta i benzin će iscurit,a pusti struju ona čeka potrošaća ,gubitci su premaleni u odnosu na prodaju.Struja bi u stvari trebala da bude besplatna i Tesla je to tak zamislil ali banda uvijek naplačuje svoje(mreža ,održavanje itd)
 

deda

New member
Re: Citroeni u oglasima

Ovo kaj ti opisuješ nema veze kaj motor radi na plin,to se događa i na benzin,kada je siromašna smjesa,spali se motor.
 

Lix

Active member
Re: Citroeni u oglasima

jel istina da se te xantie drže ko lude na cesti?:confused:

btw...
Plin ima oktansku vrujednost 120,a gusnate glave sam jedino videl na autima od prije drugog svjetskog rata.Pitaj Saleta,on već sto godina vozi Xantije na plin,a jedan moj frend A6 godinama vozi na plin,jedan Toyotu Avenzis i nikakvih problema nema.Ak to nisu moderni motori,onda neznam koji jesu.
onda nikad niste vidili fordov 1.8D endurade motor kojih ima u svakom vrtu i svi imaju gusane glave, zbog kojih je mašina teška koda je V8 a ne i4 ... :grin:
 

Automatic

Well-known member
Re: Citroeni u oglasima

Dečki da su auti na plin dobri kak ih pojedini ljudi hvale (ne mislim na nas iz foruma već općenito)svi proizvođači bi radili tvorničke aute na plin i prodaja takvih vozila bi bila u ogromnom porastu.Proizvođačima još bolje pa ne prodaju oni benzin ili derivate već aute.Nema te sile koja bi zabranila proizvodnju auta na plin ,mogu samo zatvoriti pipicu.Ali nekaj očigledno ne štima kad se na plin tvornički ne proizvode.Ovo kod nas je sve naknadna ugradnja plina u novi auto.Ja bi si drage volje ugradio plin ali pola ljudi koje poznam najprije hvale a posle kukaju(najbolje da majstora za plin voze pod haubom).Ako mi netko može preporučiti majstora ili firmu za plin a da ga nem posečival svaki drugi dan jer mi auto ne vleče,teško pali,smrdi po plinu,izbaciva plin kod večih brzina ja ga mam ugrađivam.Ali i nek majstor preuzme rizik ako nebu dobre da bu sve vadil van i vratil pare.
 

BlueOne

Member
Re: Citroeni u oglasima

@Automatic

ma ima i tvorničkih ugradnji kako ne slažem se da su benzinci i dieseli puno brojniji ali ima i plinaša.... Evo prvo mi pada na pamet Oplo :whistling: Astra npr. da su pita google našlo bi se i drugih modela ovo je jedan koji znam ovako ko iz topa ....

da li ima majstora koji ugrade i naštelaju plin da radi? svakako da da .... problem je ako i sa svim ostalim majstorima prepoznati tko zna znaje, a tko je skužio da to ide pa nešto "poprčka" i digne lovu. Kao i u svemu (osim ako nećeš raditi oldtajmere) i edukacija je bitna jer se stalno nešto novo izmišlja pa onda imaš majstora koji su dobri npr. za "starije" aute, a za nove ne ....

ma ima svega ... ali ne bi se složio da plin ne može dobro raditi i da nema dobrih majstora .... imho :cool:
 

Automatic

Well-known member
Re: Citroeni u oglasima

Opel ne ugrađuje plin tvornički već ima ugovor sa nekim ko ugrađuje plin u nove aute,isto ko i lada.Jedini proizvođač koji je pokušao sa plinom je bio volvo ali to je crklo.Meni frend kupio opel astru i pitali ga da li hoče sa plinom i dobio plinaša ,a na servis je išao k nekome u čakovec koji je i ugrađivao plin.
 

Automatic

Well-known member
Re: Citroeni u oglasima

Ako ima umjesto rezervara za gorivo rezervar za plin,a rezervar za gorivo je samo 5-7 litara,tek toliko kad nestane plina da ima do prve benzinske onda je tvornički plin.Svi auti koji imaju rezervar plina na mjestu rezervnog kotača ili bocu u bunkeru ,te normalni rezervar za benzin cca50 ltr,imaju naknadno ugrađen plin tj .kod ugrađivača plina s kojim eventualno ovlašteni servis(diler auta) ima ugovor.Iz tvornice gdje se proizvode auti još nije izašao auto sa trake na plin osim u volvu sa originalnom bocom na mjestu gdje bi se trebo nalaziti rezervar benzina,sve ovo su naknadna ugrađivanja kod prodavatelja automobila a ne tvornička.Isto tak može neko u nove aute ugrađivati HHO i tvrditi to je tvornički.Može bit ugrađeno u novi auto koji je tek kupljen ali u tvornici iz koje izlazi sigurno nije.Ako ti frend ima plinsku bocu naknadno ugrađenu na mjesto rez. kotača ili bocu u bunkeru to nije tvornička ugradnja već se takva ugradnja može obaviti kod marka i janka.Stvar je samo što kad kupite auto ugradnju i atestiraqnje plina obavi diler umjesto vas da nemate brige a automatski vam ga i godinu dana registriraju,sve samo kemija da prodaju auto a to je samo do auto salona ovlaštenog servisa.Pitajte na garanciju za taj plin u nekom drugom ovlaštenom servisu reći će vanm da morate ići tamo gdje stre auto kupili ako se radi o kvaru plinske instalacije, a oni tamo mogu imati educirane ljude za postavljanje plinske instalacije ali to sa tvornicom nema veze.Mislim da se nisam za..o

kako bi ovako prerađen automobil ispunio sva ................citat sa gore navedenog testa.
Mislim da ovo sve govori.Ne morate se slagati sa mnom ,ali za mene je tvornički ugrađen plin na autu onaj koji izađe takov sa tvorničke trake ,ostalo su sve prilagodbe.A i piše da je plin landirenzo naknadno ugrađen i testiran.Još piše da je OPEL u Hrvatskoj krenuo sa kampanjom ugrađivanja plina znači sa tvornicom nema veze već samo borba dilera za prodaju auta naspram konkurencije..Èitajuči primjetili ste da piše da su svi opelovi plinaši opremljeni izdržljivijim ventilima i ležištimsa ventila( to je ono što sam tumačio u prijašnjim postovima),jedino nisam čuo nigdje u trgovini auto dijlovima da ima za kupiti ventil za plinaša ili običnog a nisam ni primjetio razliku popravljajuči jedne i druge,tako da mislim da je to marketinški trik.Sve u svemu mislim i da čitajući taj tekst i sami kužite o čemu pišem i na štotočno mislim.Ja i dalje tvrdim da je plin najisplativije gorivo,samo i da ima mane i da nije tvornička ugradnja već naknadna ugradnja,na to mislim.Siguran sam da chrash test nije vršen u opelu kad je bio projekt modela radi auta već isto naknadno radi dokazivanja izdržljivosti sistema plinske instalacije i najvjerojatnije pod okom landirenza ili proizvođača te plinske instalacije koja se ugrađuje .
 
Posljednje uređivanje:

deda

New member
Re: Citroeni u oglasima

Kaj Ford ima gusnate glave?,Znal sam da su zaostali sto let,ali da su tolko zalupani,nisam imal pojma.Više nema ni gusnatog bloka,a kamoli glave,ajme.
 

Automatic

Well-known member
Re: Citroeni u oglasima

Većina fordovih diesela kao i terenska vozila fordova imaju gusnate i glave i blokove.Ti si radil u citroenu pa si naučil na finjaka kad su oni većinom aluminijski,opel ima još uvijek gusnate blokove na nekim modelima,mečka isto,ford isto,jeep isto.Kad vozim staro željezo obožavam francuske dijelove motora(aluminij):whistling:Deda kad će pivce:confused:
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh