Deda dosado stara
Evo moj recept za pregrijavanje, radi svaki put 100%. Vožnja visokog ritma od KA prema RI, stara cesta... Znači cijelo vrijeme su kočnice vruće, ali ne stignu se pregrijat i ne gube snagu.
I sve se dobro drži do Gornjeg Jelenja - nakon toga kreće spust, jedno 20ak km. Znači već dosta vrući diskovi tek dolaze pred najveći posao. I do dole jedva više koče...
Em što je nagib, em je i brzina veća... jer na nizbrdici Citrać stigne i do 130 između zavoja :grin: Na ravnici teško.
-pregrijavanje je naravno moja, a ne krivica auta. On za to nije stvoren. Ali se sa parsto eura problem riješi. Al sumnjam da bi, u tim okolnostima i istom ritmom, iti jedan vozač sačuvao kočnice od pregrijavanja... Možda bi se dalo u nekom idealnom scenariju bez prometa i <10 celzija.
.................
kome je dosadno...
...................
A da će se prevrnut... pa i neće samo tako. Nije to berligo
Auto nije toliko nestabilan koliko na prvu možda izgleda. Igrom slučaja već sedmu godinu mi je najčešće vozilo, pa dosta dobro znam kako će se ponašat u raznim situacijama. A i malo niže gume ne smetaju.
Ali najveća razlika naspram konkurencije je onaj prvi nagib nakon okreta volana...malo je veći... i može s*ebat situaciju kroz seriju kraćih oštrijih zavoja. Tu je teže izbalansirat auto ako se pretjera sa brzinom.
A ako izbacimo te serije zavoja iz jednađbe, auto je potpuno predvidiv i zabavan za vozit. Nakon tog prvog nagiba auto drži.
Zadnja paralela di mi je bolji dojam ostavio C3 bi bila recimo sa ovim zadnjim Polićem. Super auto, tvrđi ovjes, kompletno s auto čini krući. ALI. Ako se sa preko 100injak kmh naleti na neke poprečne neravnine auto bi recimo počeo malo lelujat, i jednostavno ne ostavi sigurni osjećaj. Na istim dionicama i istim brzinama Citrać bi se puno manje ''uznemirio''.
I iako generalno Polić kroz zavoje super drži, grip bi lakše ''puknuo'', tj. ta granica puno naglije dolazi.
Da nebi bilo...dosta sam se navozio Polića. Iz te klase auta najviše iza C3.
*moguće da sam malo subjektivan drugom dijelu teksta... ali uvijek s autima pokušavam ostati maksimalno objektivan. I ispričavam se na offtopicu, neću ovdje više filozofirat
majkemi