da ponovimo.Auto nestabilan ili vozać koji stisne papučicu.
Gle probaj ići na grabu ili digni auto na dizalicu i pogledaj zadnje federe.Vidjet češ da su jako nježni .Ali valjda je netko izračunal njihovo maksimalno opterečenje za taj auto.I prvi su nježni.Znači sad kad se pogleda ovjes zaključili smo da c3 ima dosta nješne federe.S druge strane ti federi zadovoljavaju i relativno sportsku vožnju ali ne sad pretjerivati.Taj model auta je provjeren da bude udoban i da bude stabilan sa tim ovjesom.ZA tako nježne federe su najvjerojatnije stavili i odgovarajuče amortizere da klapa jedno sa drugim.Neznam zakaj uopće mislomo da je auto nestabilan ako se malo nagne ,pa nije auto za trke.Ja još uvijek imam povjerenje u one ljude koji auto puste u promet i točno se zna za kaj je takav auto.C3 je u kompletu nježan auto i :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:i u rukama bu se rascukal jel nije za to napravljen(trke).Po meni on je više onak pi...ast autek za zavođenje i za uživanje u vožnji.Nisu zabadava rekli kad je počela proizvodnja prva serije da je to spaček u boljem izdanju.Vjerujte mi ako ga budete pazili i mazili uživali bute u vožnji tog auta.Ako očekujete nešto drugo ,sportskije ili divlje citroen c3 definitivno nije auto kojeg želite, ani on ne želi takvog gazdu.Još nijedna tvornica nije napravila auto da bi baš sve nekome odgovaralo.I ja sam po tom pitanju bolesnik ,pa da mi bugatija neko dopela ,nekakvu manu bum mu našel ,pa če i baš nije mana ali to je samo do ljudi .Uživajte u vožnji i ne zamarajte se auto dobro leži.Ak izletite nemojte kriviti auto već krivite sebe jer ste se ili prebrzo dovezli ili auto nije održavan pa ima pno lufta koji mu utječu na stabilnost.Ako ste i sami svjesni da niste dugo godina uložili u selene,ovjez,špur,kočnice itd onda i nemojte očekivati od tog autića previše ,već budite sretni da uopće funkcionira i da vas vozi jer i da je bilo koja druga marka ili model ak se samo tera a niš se ne ulaže još je dobro da vam može poslužiti da ne idete pješke .jedni tvrde da mi je auto nestabilan a drugi da nije, kome da ja sad vjerujem
Za 90% vožnji je stabilan, ali ko oce ic malo isprobat žestoku voznju mogo bi se neugodno iznenadit ali ionako je rijetko koji c3 doveden do te situacijejedni tvrde da mi je auto nestabilan a drugi da nije, kome da ja sad vjerujem
jedni tvrde da mi je auto nestabilan a drugi da nije, kome da ja sad vjerujem
možeš ti sjesti i u e klasu das auta, pa ćeš isto začas biti na krovu ili ispaši.sjedni u auto, gas, pa vidi. Ja već dugo nisam izletio s ceste s njim
čuješ, ja sam se sa dva c3ja baš po toj relaciji navozio fino, i nisam baš pregrijavao kočnice. i na 1.4i prije redizajna mi je sve bilo ok, ali 1.6HDi nakon mi je bolji auto, kao da je čvršći i stabilniji. ne tvrđi nego baš bolje poštiman. njegove su kočnice bolje jer je motor jači, pa na autoputu dođe i do 180 po satu bez puno muke. taj može 150 bez pol muke držat kao putnu brzinu i normalno da onda ima bolje kočnice i sva 4 diska, ovo ono.Deda dosado stara
Evo moj recept za pregrijavanje, radi svaki put 100%. Vožnja visokog ritma od KA prema RI, stara cesta... Znači cijelo vrijeme su kočnice vruće, ali ne stignu se pregrijat i ne gube snagu.
I sve se dobro drži do Gornjeg Jelenja - nakon toga kreće spust, jedno 20ak km. Znači već dosta vrući diskovi tek dolaze pred najveći posao. I do dole jedva više koče...
Em što je nagib, em je i brzina veća... jer na nizbrdici Citrać stigne i do 130 između zavoja :grin: Na ravnici teško.
-pregrijavanje je naravno moja, a ne krivica auta. On za to nije stvoren. Ali se sa parsto eura problem riješi. Al sumnjam da bi, u tim okolnostima i istom ritmom, iti jedan vozač sačuvao kočnice od pregrijavanja... Možda bi se dalo u nekom idealnom scenariju bez prometa i <10 celzija.
Ate power diski i keramik pločice su super kombinacija,ALI piskaju.:whistling:Inače ekipa (koja kupuje kod mene) je jako zadovoljna kombinacijom ATE POWER diskova i ATE CERAMIC disk pločica.
Naime, ATE POWER disk je kaljen tako da može izdržati temperature više od 800°C
a i zbog toga što su rezani imaju još malo bolje "hlađenje".
S druge pak strane ATE CERAMIC disk pločice (nisu one sportivo da se moraju grijati kako bi kočile za normalna kočenja) su takve da uz standardne prednosti isto tako mogu podnjeti višu temperaturu i kod opetovanih kočenja (isporbanu na teškom Volvu).
E sad, na žalost ATE te kombinacije i diskova i disk pločica ne proizvode za sva vozila, pa čak negdje rade samo POWER diskove, dok CERAMIC disk pločice nemaju u ponudi (to je slučaj na mom Focusu prve generacije). I tako da ja sad imam POWER diskove, a nemam CERAMIC disk pločice (a tako bihi to htio, jer slušam samo najbolje o toj kombinaciji).
Druga zanimljiva stvar je da je i TRW počeo program CERAMIC disk pločica, ali na žalost nema opciju rezanih diskova. dosta su jeftinije od ATE istog programa, ali kako je to tek jako friško, još ih do sada nisam prodavao, a pogotovo ne u nekoj kombinaciji s npr ATE POWER diskovima.
Sve u svemu, ovisno o tipu vozila, može se vidjeti da li neka takva kombinacija dostupna, a još što se tiče toh pregrijavanja na diskovima, ne zaboravite da usljed toga vrlo često i lako odlaze i ležajevi kotača, jer usljed pregrijavanja ostanu bez masti u sebi i onda dalje znate što se događa kad je ležaj nepodmazan.
Ako će se netko odlučiti za neki upit, molim napisati broj šasije pod obavezno, u suprotnom se upit neće uzeti u obrađivanje.
LP
Anđelko
Lageros d.o.o.
dobio sam ponudu u AUTO-MAG-u ATE diskovi 420kn par i pločice 300kn čini mi se oke ponuda, to je sa 20% popusta za keš sto mislis?Ako cijena nije problem samo ATE ali u kombinaciji sa disk pločicama. Dokazano i provjereno na desetak auta raznih marki i modela. Nema škipanja i cviljenja, ocjena 5+.