Koje diskove uzeti?

ZlatkoC4

Well-known member
Re: Vrsta diskova?

.Eventualno mu možda felge neče pasat zbog jačih čeljusti
Naveo si dizela pa zato sam te i pitao o istome.

da stavi na auto samo kvalitetnije diskove i pločice i prozrači sistem s novim uljem imao bih več tad veliku razliku. Ja sam na svog c3 dizela uzeo orginal boschov-e diskove i pločice promjenili u sistemu ulje. taj auto je kočio kao lud.

ne treba ništa kemijati a i sam kažeš da mu felne neče možda štimati. a možda i hoče:confused:
 

Automatic

Well-known member
Re: Vrsta diskova?

Ma pitanje je da li je tko kad mjenjao te diskove ili je on prvi vlasnik.C3 nije auto za naganjanje i normalno je da se kočnice pregrijavaju.Imao sam c3 i kočnice su bile ok.Sve ovisi kaj on očekuje od auta ,iako ja vjerujem da kupi obične nove diskove i pločice da bi auto super kočio .Jednom sam kupio diskpločice i kad sam ih stavio toliko su se grijale da mi otpala ona mala radkapa iz alu felge.Ak si hoće uložit za bolje kočnice nek si napravi ali radi dobrih kočnica i ludovanja uništit će si autek pa više nebudu dosta samo diskovi,ali to je njegova volja i ja mu dam za prav ,nek napravi kak hoče
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Re: Vrsta diskova?

Novi bosch diskovi, trw pločice i novo ulje pred par mjeseci. Da, mrvu je bolje kočio.

Ali bezveze bačena lova jer je i dalje pregrijavalo sve. Naravno u nepredviđenim uvjetima.

Mogao sam bit pametan i malo više dat za veće diskovi i čeljusti. I ovi 266 ventilirani sa čeljustima stanu u 15' alu.
 

Citru

New member
Re: Vrsta diskova?

Ne znam uopće kako je autor teme došao do zaključka da lošije koči, da li je to zbog pregrijanosti diskova, ili možda čak i zbog zamora materijala diskova ili pločica. Siguran sam da je primjetio da kočnice lošije koče. A koji je razlog tome može biti više stvari. Napisati ću svoje iskustvo. Reklamirao sam na svojem C4 II da mi je papučica kod kočenja nekada tvrđa, a nekada mekša - kao da propada do određene mjere. Uz to ako pošteno nagazim kočnicu dok auto stoji čuje se nekakav "SSSSS", kao da negdje pušta zrak. Majstorovo objašnjenje je bilo (to je njegovo objašnjenje, a ne moj stav ili iskustvo) da je klip koji gura ulje (servo) u kočnicama guran ustvari komprimiranim zrakom, tj malim kompresorom i da taj tlak kod kompresora nije uvijek isti (nekada veći, nekada manji u ovisnosti o upotrebi kočnica kroz neku vremensku jedinicu). Dakle kada je manji tlak u tom kompresoru kočnica je tvrđa i treba veća sila pritiska na papučicu kočnice, dok je u obrnutoj situaciji sa većim tlakom kompresora papučica mekša i treba manja sila na papučicu i imaš osjećaj da kočnica propada. Tako je to i danas na mom autu, a toliku razliku u tvrdoći kočnice nisam primjetio ni na jednom autu koji sam do sada vozio.
nema nikakav kompresor i tlak nego vakum u servo bubnju, jedini tlak koji postoji je onaj dobiven pritiskom glavnog kočionog cilindra prema izvrsnim cilindrima i celjustima

taj SSSS nije normalan zvuk, ako sisti vakum znaci da servo bubanj gubi vakum i samim time se mijenja kočenje

uglavnom kočnica mora biti ista vozio se ti 20 km/h ili 160 km/h...

jer po toj prici njegovoj ti se onda moze i dogoditi da ni nemas sile pa se skucas

Kak je kod vas neznam ali kad su menj mjeljali diske i pločice promjenili su i kočnično ulje .Mislim da je po citroen planu da se mjenja na 2 godine.
Od toga mogu da se kod bremzanja dobije filing kao da slabo prime.
Ak buš stavljal veče diske pazi i na dimenziju feltni.
interval je 2 godine, sama izmjena kočionog ulaj nije komplicirana ako se želi napraviti kako treba

Ulje se provjerava na tehničkom pregledu, pa ako ne valja ili te upozore ili ne puste da prođeš tehnički. Mijenjanje ulja svake 2 godine može preporučiti jedino proizvođač radi većega profita.
a ti profita...stvar je sto je kočiono ulje takvo kakvo je...veže vlagu na sebe itd...da ne dramimo previse, svi imaju interval 2 godine...sad je druga stvar sto smo mi skrti dati novce da se zamijeni kociono ulje prema intervalu nego se mijenja nakon godina i godina...i onda se pitaju ljudi kako izlazi tako crno ulje i kočionog cilindra?:confused:
 

deda

New member
Re: Vrsta diskova?

Niste mi jasni,kod C3 se moraš gadno naganjat da bi kočnice pregrijao,prije se buš prevrnul takvom vožnjom s tima autom nego bremze pregrijal,jedino ak se spuštaš s Maunt Everesta bez stanke i stalno jahal po bremzi.
Bolje pregledaj jel cilindri ne štekaju,a to se dešava kod uzastopnog kočenja,a što je uzrok,stara smrdljiva kočiona tekućina,pretanki,istrošeni diskovi i ploćice,zacvikane vodilice usljed hrđe pa se ne vračaju, klipovi zahrđani.Sve to se tolko ne kuži u normalnoj vožnji,jer onda sve to i nije toliko opterečeno.Kod citroenovih kočionih kliješta ima zaštitna gumica na vodilici koja se zna podrapati i odpasti,a onda sve isod nje zahrđa i čeljusti ne klize kak treba i pločice ostaju stalno stisnute uz disk.Kod jačeg kočenja ostaju još jače stisnute i počinje pregrijavanje.Kad se fejst zagriju odtuste,a li kod sljedečeg kočenja više ne koče kak treba jer su pregrijane,pa ti još jače nepotrebno stišćeš i tako ide u krug i tako dalje i tako dalje.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Re: Vrsta diskova?

Deda dosado stara :D

Evo moj recept za pregrijavanje, radi svaki put 100%. Vožnja visokog ritma od KA prema RI, stara cesta... Znači cijelo vrijeme su kočnice vruće, ali ne stignu se pregrijat i ne gube snagu.
I sve se dobro drži do Gornjeg Jelenja - nakon toga kreće spust, jedno 20ak km. Znači već dosta vrući diskovi tek dolaze pred najveći posao. I do dole jedva više koče...
Em što je nagib, em je i brzina veća... jer na nizbrdici Citrać stigne i do 130 između zavoja :grin: Na ravnici teško.

-pregrijavanje je naravno moja, a ne krivica auta. On za to nije stvoren. Ali se sa parsto eura problem riješi. Al sumnjam da bi, u tim okolnostima i istom ritmom, iti jedan vozač sačuvao kočnice od pregrijavanja... Možda bi se dalo u nekom idealnom scenariju bez prometa i <10 celzija.

.................
kome je dosadno...
...................


A da će se prevrnut... pa i neće samo tako. Nije to berligo :D Auto nije toliko nestabilan koliko na prvu možda izgleda. Igrom slučaja već sedmu godinu mi je najčešće vozilo, pa dosta dobro znam kako će se ponašat u raznim situacijama. A i malo niže gume ne smetaju.

Ali najveća razlika naspram konkurencije je onaj prvi nagib nakon okreta volana...malo je veći... i može s*ebat situaciju kroz seriju kraćih oštrijih zavoja. Tu je teže izbalansirat auto ako se pretjera sa brzinom.

A ako izbacimo te serije zavoja iz jednađbe, auto je potpuno predvidiv i zabavan za vozit. Nakon tog prvog nagiba auto drži.

Zadnja paralela di mi je bolji dojam ostavio C3 bi bila recimo sa ovim zadnjim Polićem. Super auto, tvrđi ovjes, kompletno s auto čini krući. ALI. Ako se sa preko 100injak kmh naleti na neke poprečne neravnine auto bi recimo počeo malo lelujat, i jednostavno ne ostavi sigurni osjećaj. Na istim dionicama i istim brzinama Citrać bi se puno manje ''uznemirio''.
I iako generalno Polić kroz zavoje super drži, grip bi lakše ''puknuo'', tj. ta granica puno naglije dolazi.
Da nebi bilo...dosta sam se navozio Polića. Iz te klase auta najviše iza C3.

*moguće da sam malo subjektivan drugom dijelu teksta... ali uvijek s autima pokušavam ostati maksimalno objektivan. I ispričavam se na offtopicu, neću ovdje više filozofirat ;) majkemi
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: Vrsta diskova?

c3 su omekanili sa redizajnom 2005., sad sam zaboravio što se sve mjenjalo, ali promjenili su dosta stvari, recimo stavili tanje stabilizatore...

internet kaže da je bio krući i tvrđi od 2002. do 2005.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Re: Vrsta diskova?

Ja u takvim extremnijim situacijama kočim više sa motorom nego brenzama..
opčenito slabo koristim branze, večinom prilagodim brzinu uvjetima..
prošlo me je to, kad sam na gsi-u za 3mj pločice nateral do železa :D
 

deda

New member
Re: Vrsta diskova?

Nađiral sam se C3 u svim verzijama,a bogme i Berlinga,koji je po stabilnosti F1 za C3.Nek se ne uvrijede vlasnici tih auta.C3 tolko pleše i bješi po zavojima da ni za vjerovat i nikad mi se nije sviđal baš zbog toga.Jedino je Xsara Picasso trapavija od njega.Dobro ajd, prosječnog vozača zadovoljavaju.Tko nije vozio Berlinga,a pogotovo C15 neće to ni vjerovat.Sa te dve škatulje nitko me nije mogle vlovit na staroj cesti ZG-RI,jedino na uzbrdici,a po toj cesti sam godinama vozio u svim vremenskim uvjetima barem jedanput tjedno i to tam natovaren,a natrag prazan i nikad uz svu jurnjavu i stiskanja kolko idu, nisam pregrijal kočnice.Ni sa C1,C2,C3,C4,C5C6 i svim mogućim Pugovima i Boxerima, Jumperima i Dealyjima.
 

Automatic

Well-known member
Re: Vrsta diskova?

Ja sam se svega navozil ali jedino mi se kadett GSI pregrijal kad sam stavil original GM pločice ,a bile lažnjaci.Stavil one kupljene u opelu i nikad se više nije pregrijal.JEdinu glupost koju sam napravil je dok sam vozil kamion sam pregrijal kočnice zbog neznanja jer sam bil friški šofer ali na sreću bil samnom stariji šofer koji mi rekao da stanem nastranu i pustim da se ohlade jel ako nastavimo tak budu se orulile i onda smo u k...u.
 

charllie

Active member
Re: Vrsta diskova?

Decki nejte tolko s tem c3,to je babski auto i to je ne za naganjanje bar niko pameten to ne dela,nejte se uvrediti koji ga imate razmem situaciju da je kriza.Inace to je lepi sminkerski gradski auto ali nikaj vec pravi citraci pocinjeju s c4.:angel:
 

ZlatkoC4

Well-known member
Re: Vrsta diskova?

Inace to je lepi sminkerski gradski auto ali nikaj vec pravi citraci pocinjeju s c4
C3 1.4HDI mi je služio vjerno, nikad me nije ostavio a vozio je relacije slavonija istra, slavonija dalmacija. i sad je u Šibeniku i jednoj gospođi vjerno služi.
Sad imam C4 odličan auto i uze ga samo zato što mi je trebao malo veći auto.
Inače bih opet uzeo C3 ali samo dizela. Redovno je održavan i zato nikad nije imao problema.

Niti jedan auto ne valja ako se ne održava puno ljudi drži ulje do maksimalnih granica i preko toga, ne mjenjaju kočiono ulje, filtere ispušu, Stavljaju jeftine pločice, pakne, kojekakve zamjene i sl. Auto se mora održavati počimao on sa C1 ili C8. i svašta bih još mogao napisati. I onda se desi da ode puno veče stvar a kojoj je prethodilo ne reagiranje i ne-servisiranje.
I onda je najlakše reči auto je kriv. :confused:
 

Franzg

New member
Re: Vrsta diskova?

Deda dosado stara :D

Evo moj recept za pregrijavanje, radi svaki put 100%. Vožnja visokog ritma od KA prema RI, stara cesta... Znači cijelo vrijeme su kočnice vruće, ali ne stignu se pregrijat i ne gube snagu.
I sve se dobro drži do Gornjeg Jelenja - nakon toga kreće spust, jedno 20ak km. Znači već dosta vrući diskovi tek dolaze pred najveći posao. I do dole jedva više koče...
Em što je nagib, em je i brzina veća... jer na nizbrdici Citrać stigne i do 130 između zavoja :grin: Na ravnici teško.

-pregrijavanje je naravno moja, a ne krivica auta. On za to nije stvoren. Ali se sa parsto eura problem riješi. Al sumnjam da bi, u tim okolnostima i istom ritmom, iti jedan vozač sačuvao kočnice od pregrijavanja... Možda bi se dalo u nekom idealnom scenariju bez prometa i <10 celzija.

.................
kome je dosadno...
...................


A da će se prevrnut... pa i neće samo tako. Nije to berligo :D Auto nije toliko nestabilan koliko na prvu možda izgleda. Igrom slučaja već sedmu godinu mi je najčešće vozilo, pa dosta dobro znam kako će se ponašat u raznim situacijama. A i malo niže gume ne smetaju.

Ali najveća razlika naspram konkurencije je onaj prvi nagib nakon okreta volana...malo je veći... i može s*ebat situaciju kroz seriju kraćih oštrijih zavoja. Tu je teže izbalansirat auto ako se pretjera sa brzinom.

A ako izbacimo te serije zavoja iz jednađbe, auto je potpuno predvidiv i zabavan za vozit. Nakon tog prvog nagiba auto drži.

Zadnja paralela di mi je bolji dojam ostavio C3 bi bila recimo sa ovim zadnjim Polićem. Super auto, tvrđi ovjes, kompletno s auto čini krući. ALI. Ako se sa preko 100injak kmh naleti na neke poprečne neravnine auto bi recimo počeo malo lelujat, i jednostavno ne ostavi sigurni osjećaj. Na istim dionicama i istim brzinama Citrać bi se puno manje ''uznemirio''.
I iako generalno Polić kroz zavoje super drži, grip bi lakše ''puknuo'', tj. ta granica puno naglije dolazi.
Da nebi bilo...dosta sam se navozio Polića. Iz te klase auta najviše iza C3.

*moguće da sam malo subjektivan drugom dijelu teksta... ali uvijek s autima pokušavam ostati maksimalno objektivan. I ispričavam se na offtopicu, neću ovdje više filozofirat ;) majkemi
hahaha e ovo je fino opisana situacija kako dovest do pregrijavanja :D
Inače kod mene je doslo do toga da na dnu sljemena, pored onog restorana auto se više jednostavno nije mogao zaustavit kolko je sve bilo pregrijano...poslije je uslijedila promjena diskova i pakni, i odonda nisam više tolko jurio...isto to sta kazes na jednom dijelu je brzina bila preko 120 i jasno da se mora pregrijat
Ali eto onda sam prestao tako voziti...ali eto kak sam ga krenuo malo sređivat prisjetio se tog pregrijavanja i odlučio potrazit eventualne situacije za poboljšanje :D
:cool::cool:

Uffff šta bi tek radio da sam ga kupio 2 godine prije :D
kod mene je taj model u pitanju, ali i dalje ne pomaze treba to tvrđe bit ali sto ces kad je to autic za grad :grin:

Nađiral sam se C3 u svim verzijama,a bogme i Berlinga,koji je po stabilnosti F1 za C3.Nek se ne uvrijede vlasnici tih auta.C3 tolko pleše i bješi po zavojima da ni za vjerovat i nikad mi se nije sviđal baš zbog toga.Jedino je Xsara Picasso trapavija od njega.Dobro ajd, prosječnog vozača zadovoljavaju.Tko nije vozio Berlinga,a pogotovo C15 neće to ni vjerovat.Sa te dve škatulje nitko me nije mogle vlovit na staroj cesti ZG-RI,jedino na uzbrdici,a po toj cesti sam godinama vozio u svim vremenskim uvjetima barem jedanput tjedno i to tam natovaren,a natrag prazan i nikad uz svu jurnjavu i stiskanja kolko idu, nisam pregrijal kočnice.Ni sa C1,C2,C3,C4,C5C6 i svim mogućim Pugovima i Boxerima, Jumperima i Dealyjima.
Deda slažem se da je nestabilan :eek::eek:
 

Damaj

Active member
Re: Vrsta diskova?

nema nikakav kompresor i tlak nego vakum u servo bubnju, jedini tlak koji postoji je onaj dobiven pritiskom glavnog kočionog cilindra prema izvrsnim cilindrima i celjustima
to je njegovo objašnjenje, a ne moj stav ili iskustvo

uglavnom kočnica mora biti ista vozio se ti 20 km/h ili 160 km/h...

jer po toj prici njegovoj ti se onda moze i dogoditi da ni nemas sile pa se skucas
I to sam objasnio da se u dosadašnjim autima nisam susreo s tim, ali ovaj novi tako funkcionira.
 

Automatic

Well-known member
Re: Vrsta diskova?

Ma k.... je nestabilan,meni je taj autić super ležal u zavojima.Nije autek za naganjati se i ići do krajnuih granica ali što se tiče nekakve prosječne (normalne vožnje) auto leži ko bonbon.Neznam kaj se može očekivati od 1.4 ili diesela.Onaj sa 1.6 motorom je već malo pririhtan tom motoru .JA svog nikad nebi prodal da nije bilo kaj je bilo kod kupnje.Od takvih malih modela jedna od ljepših linija i sam položaj vozača(sjedišta) je možda malo višlji ali zato je udoban i za dulje rute.Ako uzmete koji auto takve klase i probate pa sjednete u c3 vidjet će se razlika (naravno citro je bolji).
 
Na vrh