Koje diskove uzeti?

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Re: Vrsta diskova?

sjedni u auto, gas, pa vidi. Ja već dugo nisam izletio s ceste s njim :D
 

Automatic

Well-known member
Re: Vrsta diskova?

jedni tvrde da mi je auto nestabilan a drugi da nije, kome da ja sad vjerujem :confused: :confused:
Gle probaj ići na grabu ili digni auto na dizalicu i pogledaj zadnje federe.Vidjet češ da su jako nježni .Ali valjda je netko izračunal njihovo maksimalno opterečenje za taj auto.I prvi su nježni.Znači sad kad se pogleda ovjes zaključili smo da c3 ima dosta nješne federe.S druge strane ti federi zadovoljavaju i relativno sportsku vožnju ali ne sad pretjerivati.Taj model auta je provjeren da bude udoban i da bude stabilan sa tim ovjesom.ZA tako nježne federe su najvjerojatnije stavili i odgovarajuče amortizere da klapa jedno sa drugim.Neznam zakaj uopće mislomo da je auto nestabilan ako se malo nagne ,pa nije auto za trke.Ja još uvijek imam povjerenje u one ljude koji auto puste u promet i točno se zna za kaj je takav auto.C3 je u kompletu nježan auto i :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:i u rukama bu se rascukal jel nije za to napravljen(trke).Po meni on je više onak pi...ast autek za zavođenje i za uživanje u vožnji.Nisu zabadava rekli kad je počela proizvodnja prva serije da je to spaček u boljem izdanju.Vjerujte mi ako ga budete pazili i mazili uživali bute u vožnji tog auta.Ako očekujete nešto drugo ,sportskije ili divlje citroen c3 definitivno nije auto kojeg želite, ani on ne želi takvog gazdu.Još nijedna tvornica nije napravila auto da bi baš sve nekome odgovaralo.I ja sam po tom pitanju bolesnik ,pa da mi bugatija neko dopela ,nekakvu manu bum mu našel ,pa če i baš nije mana ali to je samo do ljudi .Uživajte u vožnji i ne zamarajte se auto dobro leži.Ak izletite nemojte kriviti auto već krivite sebe jer ste se ili prebrzo dovezli ili auto nije održavan pa ima pno lufta koji mu utječu na stabilnost.Ako ste i sami svjesni da niste dugo godina uložili u selene,ovjez,špur,kočnice itd onda i nemojte očekivati od tog autića previše ,već budite sretni da uopće funkcionira i da vas vozi jer i da je bilo koja druga marka ili model ak se samo tera a niš se ne ulaže još je dobro da vam može poslužiti da ne idete pješke .
 

Franzg

New member
Re: Vrsta diskova?

jedni tvrde da mi je auto nestabilan a drugi da nije, kome da ja sad vjerujem :confused: :confused:
Za 90% vožnji je stabilan, ali ko oce ic malo isprobat žestoku voznju mogo bi se neugodno iznenadit :eek::p ali ionako je rijetko koji c3 doveden do te situacije :)

Meni je auto super i ne mislim ga prodavat nikada, evo netko je naveo da je za putovanja odličan dosta sam puta isao relacije preko 9 sati i sve je bilo super ni trunke umora, sto se toga tiče je tip top!
 

ZlatkoC4

Well-known member
Re: Vrsta diskova?

sjedni u auto, gas, pa vidi. Ja već dugo nisam izletio s ceste s njim
možeš ti sjesti i u e klasu das auta, pa ćeš isto začas biti na krovu ili ispaši.
Utrke se voze na mjestima osiguranim za te stvari i sa iskusnim vozačima. Pa i oni izlete.
I tu sva priča završava.
Papučica gasa duboko stisnuta i zavoj su opasna stvar ne za sebe več druge.
 

superhrvoje

New member
Re: Vrsta diskova?

Deda dosado stara :D

Evo moj recept za pregrijavanje, radi svaki put 100%. Vožnja visokog ritma od KA prema RI, stara cesta... Znači cijelo vrijeme su kočnice vruće, ali ne stignu se pregrijat i ne gube snagu.
I sve se dobro drži do Gornjeg Jelenja - nakon toga kreće spust, jedno 20ak km. Znači već dosta vrući diskovi tek dolaze pred najveći posao. I do dole jedva više koče...
Em što je nagib, em je i brzina veća... jer na nizbrdici Citrać stigne i do 130 između zavoja :grin: Na ravnici teško.
-pregrijavanje je naravno moja, a ne krivica auta. On za to nije stvoren. Ali se sa parsto eura problem riješi. Al sumnjam da bi, u tim okolnostima i istom ritmom, iti jedan vozač sačuvao kočnice od pregrijavanja... Možda bi se dalo u nekom idealnom scenariju bez prometa i <10 celzija.
čuješ, ja sam se sa dva c3ja baš po toj relaciji navozio fino, i nisam baš pregrijavao kočnice. i na 1.4i prije redizajna mi je sve bilo ok, ali 1.6HDi nakon mi je bolji auto, kao da je čvršći i stabilniji. ne tvrđi nego baš bolje poštiman. njegove su kočnice bolje jer je motor jači, pa na autoputu dođe i do 180 po satu bez puno muke. taj može 150 bez pol muke držat kao putnu brzinu i normalno da onda ima bolje kočnice i sva 4 diska, ovo ono.

e sad šta je točno drugačije na zadnjem ovjesu ne znam točno. uglavnom, meni je ovaj nakon redizajna puno solidniji i bolji auto. dodatak: nije mi nestabilan. imam na njemu dobre gume (16 cola ljeti, 15 zimi) i nemam primjedbi. nije to sportski auto - ali to nisam ni htio. šta će mi to.

no uglavnom, ja se ne slažem da kočnice ne valjaju: ista relacija kao i ta tvoja, plus relacija od žute lokve do senja, ili od oštrovice do krčkog mosta. sve bez ikad ikakvog problema s kočnicama čak i kad mi se junački žurilo pr. na trajekt. međugas pa niža i nemaš frke. ali dobro, ja inače ne divljam puno s tim autom. diskovi i pločice mi traju 100k km na tom HDiju.
 

Automatic

Well-known member
Re: Vrsta diskova?

Ovo kaj je ivan222 opisao ,to je baš ta relacija i mjesto gdje se kočnice hoče pregrijati.Svajke godine idem po par puta ljeti po staroj cesti i fino sve koči dok se počnem spuštat od gornjeg jelenja.NA par auta ako ih teram malo jaće sam osjetio da su kočnice bile lošije i osjetio se smrad.Inače nisam tip koji drži nogu na kočnici kad ide nizbrdo jer sam godinama vozio kamion pa znam da je to opasno ,a i ovi auti su imali dobre kočnic jer su visoka klasa ali ipak težina i velika nizbrdica, pa malo oštrije vožnje i to je to.Iako tu dionicu ceste(stara cesta od g. jelenja do magistrale)smatram najopasnijim dijelom ceste jer je jako masna ljeti(ko na ledu),pa nebi preporučio ljudima da se naganjaju po tom dijelu ako ne poznaju svaki zavoj jer ??????
 

deda

New member
Re: Vrsta diskova?

Bez filozofije.Zna se kaj se sa kakvim autom može kak voziti.Ako si divljak,stavi prerađene diskove i čeljusti od Iveca turbo Daily,pa koči do besvjesti,i još stavi racing ploćice koje tek kad se užare ,koče,ali nema kočenja po gradu i na hladno.
 

lageros-zg

New member
Re: Vrsta diskova?

Inače ekipa (koja kupuje kod mene) je jako zadovoljna kombinacijom ATE POWER diskova i ATE CERAMIC disk pločica.
Naime, ATE POWER disk je kaljen tako da može izdržati temperature više od 800°C
a i zbog toga što su rezani imaju još malo bolje "hlađenje".
S druge pak strane ATE CERAMIC disk pločice (nisu one sportivo da se moraju grijati kako bi kočile za normalna kočenja) su takve da uz standardne prednosti isto tako mogu podnjeti višu temperaturu i kod opetovanih kočenja (isporbanu na teškom Volvu).

E sad, na žalost ATE te kombinacije i diskova i disk pločica ne proizvode za sva vozila, pa čak negdje rade samo POWER diskove, dok CERAMIC disk pločice nemaju u ponudi (to je slučaj na mom Focusu prve generacije). I tako da ja sad imam POWER diskove, a nemam CERAMIC disk pločice (a tako bihi to htio, jer slušam samo najbolje o toj kombinaciji).

Druga zanimljiva stvar je da je i TRW počeo program CERAMIC disk pločica, ali na žalost nema opciju rezanih diskova. dosta su jeftinije od ATE istog programa, ali kako je to tek jako friško, još ih do sada nisam prodavao, a pogotovo ne u nekoj kombinaciji s npr ATE POWER diskovima.

Sve u svemu, ovisno o tipu vozila, može se vidjeti da li neka takva kombinacija dostupna, a još što se tiče toh pregrijavanja na diskovima, ne zaboravite da usljed toga vrlo često i lako odlaze i ležajevi kotača, jer usljed pregrijavanja ostanu bez masti u sebi i onda dalje znate što se događa kad je ležaj nepodmazan.

Ako će se netko odlučiti za neki upit, molim napisati broj šasije pod obavezno, u suprotnom se upit neće uzeti u obrađivanje.

LP

Anđelko

Lageros d.o.o.
 

lageros-zg

New member
Re: Vrsta diskova?

Ajde molim te mi pošalji, jer očito ili sam propustio nešto ili me posao odnio daljle (jer konačno je počelo biti posla nešto više, a u firmi sam radim ovaj auto program, da i od doma znam raditi i zanemarivati djecu zbog toga).

Ali daj mi pošalji čim prije, jer danas mi ide narudžba pa da možda to i ubacim, jer čini mi se da zbog inventura ove godine više neću raditi narudžbe.

Èujemo se na PM (što je prije moguće)

E da i broj šasije pod obavezno molim :palacgore:
 

Automatic

Well-known member
Re: Vrsta diskova?

Sve to štima ali ni jedan disk se nebu pregrijaval ako štimaju čeljusti i ak se normalno vozi ,ali ima nas svakakvih.Nekad uopće nije bilo toliko samoventilirajučih diskova i auti su bili puno teži od današnjih pa su stajali bez neke kemije.To je samo dokaz da se danas potrošni materijal radi od repe i ima sto vrsti ponuda samo da se proda.Kupim asconu iz 74 godine sa 300000 kilometara i diskovi ko novi.Tek toliko da se vidi da su kočili,ali zato su disk pločice bile kvalitetne.Kad vidite na felgi da je sva crna od prašine onda znate da imate kvalitetne pločice i da se deru ,i da bute stali.A kd imate čiste felge i pločice stare dve godine a još ko nove eeee..
 

deda

New member
Re: Vrsta diskova?

Danas su auti iste klase i preko 30% teži nego one stare kante.Evo ti primjer GS ima jedva 900kg,odnosno malo manje , a GA ravno 900kg,a kolko ima novi C4 koji mu je nasljednik,ili malo unatrag ,Xsara?Ili Žabac koji nema ni 1 300kg, a vidi C5 a?
 

dejan

New member
Re: Vrsta diskova?

Inače ekipa (koja kupuje kod mene) je jako zadovoljna kombinacijom ATE POWER diskova i ATE CERAMIC disk pločica.
Naime, ATE POWER disk je kaljen tako da može izdržati temperature više od 800°C
a i zbog toga što su rezani imaju još malo bolje "hlađenje".
S druge pak strane ATE CERAMIC disk pločice (nisu one sportivo da se moraju grijati kako bi kočile za normalna kočenja) su takve da uz standardne prednosti isto tako mogu podnjeti višu temperaturu i kod opetovanih kočenja (isporbanu na teškom Volvu).

E sad, na žalost ATE te kombinacije i diskova i disk pločica ne proizvode za sva vozila, pa čak negdje rade samo POWER diskove, dok CERAMIC disk pločice nemaju u ponudi (to je slučaj na mom Focusu prve generacije). I tako da ja sad imam POWER diskove, a nemam CERAMIC disk pločice (a tako bihi to htio, jer slušam samo najbolje o toj kombinaciji).



Druga zanimljiva stvar je da je i TRW počeo program CERAMIC disk pločica, ali na žalost nema opciju rezanih diskova. dosta su jeftinije od ATE istog programa, ali kako je to tek jako friško, još ih do sada nisam prodavao, a pogotovo ne u nekoj kombinaciji s npr ATE POWER diskovima.

Sve u svemu, ovisno o tipu vozila, može se vidjeti da li neka takva kombinacija dostupna, a još što se tiče toh pregrijavanja na diskovima, ne zaboravite da usljed toga vrlo često i lako odlaze i ležajevi kotača, jer usljed pregrijavanja ostanu bez masti u sebi i onda dalje znate što se događa kad je ležaj nepodmazan.

Ako će se netko odlučiti za neki upit, molim napisati broj šasije pod obavezno, u suprotnom se upit neće uzeti u obrađivanje.

LP

Anđelko

Lageros d.o.o.
Ate power diski i keramik pločice su super kombinacija,ALI piskaju.:whistling:
Mislim da je i ate preporuka da keramik pločice sa običnimi diski.
A keramik pločice jim prave jer se manje praše i s tim felge nisu prašne.

Edit.

Tu jih dobijete jeftino.
http://www.pkwteile.de/
 

Franzg

New member
neznam di bih stavio ovo pa neka se slobodno premjesti di spada :)
uglavnom trebao bih nove diskove, auto je c3 1,4 2004., zanima me koji bi bili najbolji? u tokicu vidim brembo, delphi, trw... što mislite? di bih mogao uzeti ATE, te koje su cijene za par?
 

c4 power

New member
Ako cijena nije problem samo ATE ali u kombinaciji sa disk pločicama. Dokazano i provjereno na desetak auta raznih marki i modela. Nema škipanja i cviljenja, ocjena 5+.
 

Franzg

New member
Ako cijena nije problem samo ATE ali u kombinaciji sa disk pločicama. Dokazano i provjereno na desetak auta raznih marki i modela. Nema škipanja i cviljenja, ocjena 5+.
dobio sam ponudu u AUTO-MAG-u ATE diskovi 420kn par i pločice 300kn čini mi se oke ponuda, to je sa 20% popusta za keš sto mislis?
 
Na vrh