C3 potrošnja ulja

Alexx

New member
Meni je THP 200 trošio isto dosta Totalovog 5W30 ulja, pogotovo na stazi. Onda sam prešao zdravorazumski na 5W40, isto Total (ovo ulje nema traženu specifikaciju za taj motor), pa se potrošnja ulja smanjila nešto malo. A onda sam prešao na Bardahl 5W40 (također nije po specifikaciji) i potrošnja ulja je magično nestala. Nakon 8 sati na Grobniku malterne ni jednu kap nije potrošio. :)
Zdravo ,

Ja hocu da preminem na Bardahl 5w40 za mog Citroena c3 1.0 Puretech. Jel ovo ulje to sto si ti probao? Hvala puno
 

Prilozi

VedranTHP

New member
Kolega je zastupnik za tu firmu, ostali iz društva što ide na track dayeve počeli točiti to ulje, vele da je dobro i da ga ne troši, pa rekoh idem probati.
 

VedranTHP

New member
Ja baš jesam čuo dosta od malena. :) Ima dosta dobrih ulja za koja nitko nikad nije čuo jer eto svi misle da je Bogom dano samo ono što proizvođač kaže.
 

matte

New member
Kupih prije par dana C3 1.4 benzin 2010 i sve uredno samo me brine sto mu je na mjeracu ulja(ispod haube) na maksimumu,znaci pun je pa neznam jel to bas pametno ili moram probati ispumpati mozda pola litre ili sl.Na digitalnom displayu pise normalno oil ok.Mali servis radjen prije 3 mj.
 

matte

New member
Da ali prateci pojedine youtube kanale i opcenito automehanicare svi govore da ne bi trebalo biti na max jer se moze kao ostetiti motor na duge staze.Ja se ispricavam novi sam vozac i neznam toliko o autima.
 

Cutac

Prèkaroš
Sta se desava ako bude viska? Ne bi trebalo samo iscurit van negdje?
Nemaš dovoljno slobodnog prostora za kompresiju zraka kad klip ide dolje, plus postoji šansa da radilica udara po ulju u slučaju mokrog kartera. Ako udara po ulju bude ga zapjenilo, pumpa vuče i gura pjenavo ulje, a zrak nije baš nešto dobar lubrikant u motoru. Ako pak nema dovoljno prostora za priču o klipu, imaš previsok tlak iznad ulja i ispod klipova pa budeš ili brtvu neku probio ili, ako se PCV ne može sa time izboriti, budeš imao kvar na PCV-u, plus svakako povećane gubitke jer se klip mora "boriti" protiv sile koja djeluje s donje strane kontra sile koja nastaje izgaranjem goriva.

Ja se trudim da mi je ulje na svim motorima bude na max ili malo iznad, zavisno kako ga koristim.
Za kosilicu mi svejedno, za VTS isto, na c4 koji troši ulje se trudim da prije dužeg puta bude na max. ili malo iznad, cca. 2 deci više. Na primjer.

Na minimumu pak imaš (barem) litru ulja manje i samim time veće zagrijavanje i "propadanje" ulja, te smanjenje viskoznosti i posljedično manje "prostora" do HTHS vrijednosti, tj., da se tako izrazim, manju rezervu sigurnosti kod visokog opterećenja motora.
 

Memphis

Active member
Sta se desava ako bude viska? Ne bi trebalo samo iscurit van negdje?
Završi u cilindrima
Da ali prateci pojedine youtube kanale i opcenito automehanicare svi govore da ne bi trebalo biti na max jer se moze kao ostetiti motor na duge staze.Ja se ispricavam novi sam vozac i neznam toliko o autima.
Ma to su gluposti, čemu onda oznaka maximuma. Ulje se toči do maximuma, možeš ti zeru niže. Problem je u tome kad se ulje u motoru zagrije onda se diže razina ulja. Zato oni trube o tome. Recimo tko ima senzor razine ulja koji mjeri ulje ako je ulje na maximumu i više onda hoće u npr. nekoj regeneraciji javit da ima više ulja jer mu se digne razina ulja. Sve u svemu do oznake max je ok.
 

VedranTHP

New member
Da ali prateci pojedine youtube kanale i opcenito automehanicare svi govore da ne bi trebalo biti na max jer se moze kao ostetiti motor na duge staze.Ja se ispricavam novi sam vozac i neznam toliko o autima.
Pa jel nije da bi baš trebao imati do maksimuma zbog onih solenoida koji upravljaju radom VVT-a?
 

Cutac

Prèkaroš
Valjda su i to uračunali kad su dizajnirali šipku :D

Svejedno je za solenoide, dok god ima dovoljno ulja da pumpa ima šta vući.

Završi u cilindrima
Ovo je kao da netko pita zašto je loše biti debel i ti mu kažeš da će mu stradati srce, a tu je još 12 drugih stvari.
 
Na vrh