Cutac
Prèkaroš
500 km autoceste, 6.7 prosjecna.
220 kilometara vozeno na tempomatu 120. Ni malo vise, ni malo manje.
Na povratku je ponovno bio prilicno tih pa se to iskoristilo. Taj dio se nije mjerio po brzini, nego po okretajima, od 4000 do 6000 , 250 km u prosjeku 145-150 km/h.
I odradjen servis, ulje filtri, kociona tekucina. Kvacilo mi se sad cini mekse i preciznije.
U cibu pretegli oduske na prednjim celjustima i potrgali(svaka cast, retardi), malo slini kod kucista radilice, ali nezamjetno, postimana rucna i tako...
Mehanicar/kolega me upoznao sa svojim R32...
Prije provozao M3 drugog kolege i osjecaj je bolestan, fantazija.
A c4 ide kao zmaj :grin:
220 kilometara vozeno na tempomatu 120. Ni malo vise, ni malo manje.
Na povratku je ponovno bio prilicno tih pa se to iskoristilo. Taj dio se nije mjerio po brzini, nego po okretajima, od 4000 do 6000 , 250 km u prosjeku 145-150 km/h.
I odradjen servis, ulje filtri, kociona tekucina. Kvacilo mi se sad cini mekse i preciznije.
U cibu pretegli oduske na prednjim celjustima i potrgali(svaka cast, retardi), malo slini kod kucista radilice, ali nezamjetno, postimana rucna i tako...
Mehanicar/kolega me upoznao sa svojim R32...
Prije provozao M3 drugog kolege i osjecaj je bolestan, fantazija.
A c4 ide kao zmaj :grin: