C4, 1.4 VTi, by Cutac

Cutac

Prèkaroš
Xenon, a...?
Jes.
To nema šanse sakrit, prije ili kasnije ne gine ti izvanredni tehnički...
Vidjet ćemo, ako ne bude smetalo, tj. ako doslovno ne bude bolo u oči, sumnjam da će me zaustavljati.
A i da me zaustave, vjerojatno bi me pustili jer ne smeta(ako bude smetalo, neće niti biti na autu, pa...), a i nije neki kramp sa čajna ksenonom nego uredan auto sa xenonom skupljim od minimalca :D
 

Cutac

Prèkaroš
Nego, nešto drugo bi te moglo zabrinit...

Not 100% CAN bus / fault proof.
Isprobano šljaka i ne daje grešku. Piše da nije 100% CAN-bus proof na autima poslije 2011., a moj c4 je model iz 2010., a vjerojatno datira negdje iz perioda C4 I. Ako moj iz 2011. i moj iz 2006. imaju razliku samo u dizajnu(isto sučelje na ekranu), sumnjam da je i CAN bus nešto znatno promijenjen.

Ako sam tetka dobro skužio, on u Astri koristi Pilot kit i uredno s njim tehnički prolazi(a i ne smeta kad se voziš ispred njega) u Nizozemskoj. Ako budu na autu, pisat ću Pilotu da mi pošalje dokumentaciju o mom kitu(izgubio sam papire i upute i sve :D) da imam za tehnički.
 

Doomsday

U prolazu...
Onda si garant izgubija i račun i garanciju...Koji si ti biser... :D

Nego, uz te papire, možda bi uz mali atest bio 100% legalan, iako baš za Xenon mislim da traže perače i autonivelaciju... :hm:

Zato mislim da bi se možda lakše prošlo legalizaciju kod nas sa recimo H7 LED kitom neko ga H7 Xenon kitom... :thinking:

Valjda...

:grin:
 

Cutac

Prèkaroš
Račun je kod poklonodavca :D Garancija je OK, to nije problem. U kutiji su bili još oni tanki papiri sa safety informacijama na 350 jezika, to sam šišnuo u smeće i bile su upute, to je zagubljeno.
 

Cutac

Prèkaroš
Ma ne :D
Trebalo bi biti kvalitetno, daju garanciju i svi reviewovi su 4.5 ocjena ili više.

I još prolazi Nizozemski tehnički, to dovoljno govori.
 

Cutac

Prèkaroš
Èepovi stigli, sljedeći post sa slikama :whistling:
Moram samo naći nekoga tko će se voziti da vidim iz drugog auta kakvo je.
 

marko69

New member
I još prolazi Nizozemski tehnički, to dovoljno govori.
Ma što Nizozemci znaju...
Meni se lik, nadzornik pregleda, na tehničkom prije dvije godine pobjedonosno nasmijao- ha ha, kineze smo stavili? Gledam ga u čudu, i tek kad je prišao bliže kaže, a ništa, ništa, nešto sam si mislio...
 

Cutac

Prèkaroš
Takav je mene htio rusiti za zute maglenke i isto je buljio u kratka, mislio je da su kinezi.
Zato cu najvjerojatnije preko veze ici, a ne da mi siluju auto(ovaj je ko debil palio i gasio svjetla). Auti znam da su dobri jer se brinem oko njih, a ne trebam to dokazivati nekom polupismenom nadrkanom kontroloru.
 

Cutac

Prèkaroš
Nop. Valjda auto izgleda dovoljno novo da izgleda tvornički.

Gornji nosac motora se raspada, moram nlvi staviti.
Jel mogu sam to u dvoristu?
 

tomica0308

Well-known member
Je. Al trebas od ispod motor podic malo sa krokodilkom. Stavis neko drvo i komad gume na to da neostetis karter i malo podignes motor da oslobodis silu
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pa od čega ih rade, vulkaniziranih želja i nadanja? Neshvatljivo mi je da je u raspadnom stanju sa tim motorom i kilometražom.
Ostalo je sve tomica rekao :D
 

MR47

Member
Da ne upropastim temu,ali meni isto cuka i motor na desnom nosaču mogu manjim pajserom pomicati u svim smjerovima po 1,5-2 cm bez brige.Kolko sam uspio vidjeti donji selen je dobar, ma da bi po meni on bio glavni krivac za cukanje.Mišljenja sam da ako se mijenjaju da bi trebalo zamijeniti sve ili barem ovaj desni veliki i ispod akumulatora na mjenjaču.
 

MR47

Member
Bas me zanima da li će prestati cukati po izmjeni.Stavi slike izmjene i nosača da svi vidimo o čem se radi.Jesi ga probao s pajserom pomcati,ima li pukotina?
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh