C4, 1.4 VTi, by Cutac

Milosh

Test
A da točiš maslinovo? Mislim možeš i bučino ali meni osobno maslinovo je boljeg okusa :D
Ja najviše volim miris običnog suncokretovog nakon što su se u njemu pržile krofne. :)

OT: kad sam u svog Focusa MK1 točio biodizel dim je imao blagi miris jestivog ulja kad se nešto prži. :D
 

Doomsday

U prolazu...
Hmmm...

Ako su to izbori, ja bi na tvom mjetu napravio sljedeće...

- kako je C4 više za normalniju vožnju, a SHU 5W40 nije skupo ulje, ja bi koristija njega + dodatni aditiv za škakljive situacije i mrvu veći viskozitet... Još uvijek jefitnije od Mobil 1, mislim, a po meni bolja kombinacija radi trošenja ulja...

- kako se VTS većinom vozi da bi se vrtio, a kao što DS9 reče starije generacije motora su prošle miljune km na 10W40 polusintetika uljima, ja bi za njega koristija Motul, bez razmišljanja...

I tako bi za mene prestalo razmišljanje o uljima, do daljnjega, tj. do promjene auta...

Valjda...

:D
 

Cutac

Prèkaroš
Slazem se sa tobom po pitanju VTS-a, pogotovo jer je taj motor daleko predimenzioniran i pun dijelova od sivog lijeva i kovanih dijelova.

A c4...
Pod aditiv mislis na MoS2? E, vidis, ne znam dize li on viskozitet, ali znam da ga motor trosi zajedno sa uljem. Bile su 4.5 litre ulja sa 300 ml aditiva(ako me pamćenje dobro sluzi), i omjer je ostao isti kada je potrosio dio ulja, no sada, sa novim uljem se udio aditiva smanjio.
Moram izracunati koliko i kada bi trebalo dodati aditiva, kako se ulje trosi. Trebam odrediti je li pocetni udio dovoljno visok da i nakon razrijedjivanja s novim uljem, novi udio ostane efektivan.
 

Cutac

Prèkaroš
Smrdi mi kvačilo po paljevini. U vožnji ne proklizuje, ali ako se auto pomiče po malo, smrdi.
Ne znam što, kako, zašto, ali naručujem novo.
 

toma

Active member
Smrdi mi kvačilo po paljevini. U vožnji ne proklizuje, ali ako se auto pomiče po malo, smrdi.
Ne znam što, kako, zašto, ali naručujem novo.
koje ono tablice imaš na autu? :rofl:

nego da tebi kvačilo ne popusti do kraja pa ti je zato to?
 

Cutac

Prèkaroš
Ne znam, ili je kontaminirano, tj. Zasrano uljem, ili se iz nekog razloga pregrijava.
Mislim da otpusti do kraja jer se vozi normalno.
 

Cutac

Prèkaroš
130 tisuca.
Grad cca. 30-40%. U nizu uvijek sa medjugasom i ne pamtim kad sam zadnji put skurio lamelu da zasmrdi. Kvacilo mi proklizuje samo kada krecem, malo me iznenadilo sto je tako rano otislo, ali sto ces.
Mozda je kontaminirano, ali onaj klik u papučici kvacila ide u korist teoriji da je problem u samom sklopu kvacila.
 

dinko1981

Well-known member
Malo km s obzirom da sam nedavno prodao taliju 1.4 sa 280 tisuca i tvornickim kvacilom koje nije davalo naznake da se blizi kraju...
 

toma

Active member
Ma vrijeme je da marku vozila promijenis :rofl: koliko si dijelova nauzimao u ciaku sve mi se neugodno ponovo pojavit u trgovini :rofl:
 

Cutac

Prèkaroš
Kao kad se nesto zaredalo na frendovom autu pa sam mu uzimao dijelove u intercarsu i nakon sta sam dosao 4. put isti tjedan veli ovaj frend iz IC "pa sta ti slazes bokte?" :D

Ali ovako iz glave, imao sam skoro samo potrosne dijelove.
VTS - kvacilo, zaruljice, nosac motora, amortizeri, svjećice, podizaci gepeka
C4 - termostat, nosac motora, svjećice

Ne mogu se više nicega sjetit osim ulja i filtera.
 

Cutac

Prèkaroš
Evo ga, Sachs lamela, Sachs košara, SKF potisni.
Jedino ne znam kada ću ugraditi, mehaničar je slobodan tek za dva tjedna, a ovaj smrdi...

Toliko malo troši da se hvata paučina :whistling:


E i jedno nevezano pitanje...
Na Pandi na dugoj poluosovini(koja je inače tanka kao spona stabilizatora) imam selen. Samo selen na sred poluosovine.
Èemu to služi?
 

dekiiii

Active member
Samo selen na sred poluosovine.
Èemu to služi?
Da bi se Cutac imao čemu čuditi:D Sorry nisam izdržao....:oops: Gle ne znam, ali sam to viđao i na drugim autima. Pretpostavljam da služi za ublažavanje rezonantnih vibracija na dugim i tankim osovinama.;)
 
Na vrh