C4, 1.4 VTi, by Cutac

Cutac

Prèkaroš
Malo da promijenim temu :D

Unazad mjesec dana(otkad su bile one lude vrućine) mi škripi volan.
Èuje se negdje ispod papučica i čuje se pod haubom, također, ali jednako glasno. Špricao sam PTFE mast po onoj gumi kroz koju osovina volana ide van kabine, nije pomoglo.

Kakav savjet?

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=iz2fvvJO1sQ[/ame]
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Gumen mi je zvuk nekako, ako i umastiš sve nosače, vjerovatno će trebati neko vrijeme dok se uvuče unutra i podmaže :confused:
 

Cutac

Prèkaroš
E pa to sam i ja mislio pa sam ga vrtio u mjestu, ali možda nedovoljno.

Što još može škripati? Moram vidjeti jel škripi kada kiša pada, ali mislim da da.
 

Cutac

Prèkaroš
Malo sam osluškivao i ne čuje se ništa gore u stupu, dolje se čuje.
Na srpskom forumu kažu da mogu biti kape amortizera, kako to mogu dijagnosticirati?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Digni haubu i poslušaj ih direktno dok netko vrti volan... ali sumnjam iskreno. Znaju one proizvoditi razne zvukove, ali ovako još nisam čuo
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
I to, al nekako mi je prenježno za kape. Makar šta ja znam :)
Možeš dignut prednji kraj da nisu kotači opterećeni pa vidi kako će bit
 

Cutac

Prèkaroš
Potrošnja ulja od servisa - cca. 300 dL na 2500 km. Nije loše za dosta gradske vožnje u tom periodu.

Dalje, AC ZG-SK se danas pretvorila u Sjevernu Dakotu.


A ovo su Pandini stari dijelovi, kočnice, amortizeri, kape(lupale) i vilice(propali seleni).
 

Cutac

Prèkaroš
Remenica nije moja.
Cijena bi bila cca. 4400 bez popusta + 509 diskovi i pakne. Sachs amortizeri, Sachs prašnici, SNR kape, SWAG spone, TRW vilice, ATE diskovi, TRW pakne, zadnje kočnice su rađene 2017., a bubnjevi su pa traju beskonačno. Filter kabine ne znam koji je, neki sa aktivnim ugljenom. Filter zraka ima 15-ak tisuća i čist je.

Nego, misliš da bih mogao unovčiti stare spone?
 
Na vrh