C4, 1.4 VTi, by Cutac

Cutac

Prèkaroš
Tehnički riješen, uz jednu pismenu napomenu i jednu usmenu - mogao me rušiti.
Prvo kaže da su mutni farovi, treba polirati - vozački izgleda ovako:


Drugo, fali komad farbe na prednjem braniku. To sam bubnuo zimus u ivičnjak u snijegu - izgleda ovako:


Farove sam mislio polirati radi sebe, da ne budu ružni, ali branik nisam mislio jer mi ovako baš dobro dođe kao parking senzor.

A da sam od dva auta, jednoga koji je stock i pic pic, i drugoga koji ima OCC i nema perače farova, morao pogađati koji će STP izaći sa napomenom, nikad ne bih odabrao prvoga.
No kako je farove zapisao, njih ću polirati, a branik je dobar kakav je. Za hiljadpesto kuna kupim felne za zimu, :cenzura::cenzura::cenzura:eek: me branik...
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Da, to još nisam čuo.
Je l te pozvao u jamu da ti objasni dodatno oko tih farova? :D Prošli tjedan sam vozio od starog Mazdu 3 na tehnički. Ručna je prešla 2% dopuštene razlike. Odve me frajer dolje gdje mi je pružio ekspoze od tri minute o tome kako radi ručna. Mogao me pitati ko čovjek i reći daj dve glave rođače i vozi i nema problema. Ovako sam se i ja pravio ultimativno blesav.
 

dinko1981

Well-known member
Ma gade mi se ti pojedinci na tehnickom, prije dve god. lik (kontrolor) vozi auto sam na valjke (valjda mu je netko ostavio auto i kljuceve da sam rijesi pregled) i kao testira zadnje kocnice i desni kotac ima cistu 0, znaci apsolutna 0 od sile kocenja zadnjeg desnog. Lik sidje sa valjaka i bez imalo srama i straha skine staru i zaljepi novu naljepnicu, auto je ispravan i regan! A mene ruse za zamascen motor i pokusavaju me muljat za kociono ulje da kao ne valja a kad sam mu pokazao racun od novog ulja (Ate) koje sam dan ranije promjenio u sklopu servisiranja kocnica onda od jednom je sve u redu. Bas idu do granice da se netko zainati i da ih sve s.ebe
 

visaluteju

Well-known member
Ala nek smo mi iz BiH "sretni" bar zbog icega. Na pojedinim mjestima za tehnicki pregled mozete motor automobila dovesti u gepeku tj progurati auto kroz prostoriju i sve uredno.
U mom mjestu kao vaze za stroge a traze samo osnovnu ispravnost, kocnice trap, volan. Vracaju ljude ako im je zatamnjena prednja strana a nije atestovano (i ljudi ****e masovno u fazonu kao sta oni to izmisljaju). A u susjedni gradic idu oni koji znaju da im auto inace sigurno ne prolazi tehnicki, uslov je samo da se kotrlja, recimo poznanik nekidan vozi tamo audija nekog starog raspada se, u prag mu se moze useliti citava porodica macaka i ga pitam sto tamo, kaze nemam rucne a i ostalo upitno...

E sad salu na stranu ni ovo nikako ne valja i daleko da je to sreca u bih jer ovakva auta ubijaju na cesti ali to je toliko ovdje normalno da sam ja ostao u teskom cudu kada sam ranije na forumu citao da kao provjeravaju svjetla, masnocu motora itd... Menii nikad nisu ni upalili svjetla... Mada to sa tim sitnicavljenjem kod vas je isto pretjerano, tehnicki bi trebao biti tehnicki a ne tamo sto milos kaze estetski ili ono da moras nositi racune ulja da dokazes da servo ili kocnice rade
 

dinko1981

Well-known member
Mene ne smeta toliko sitnicarenje koliko nedosljednost i propustanje uhodanih igraca (prodavaca auto osiguranja, svercera i inih) sa velikim nedostacima na autima a onda ruse obicnog covjeka na apsolutno glupim sitnicama kako bi odrzali prosjek pada na pregledu i sve to rade tako ocito i bez srama.
 

Cutac

Prèkaroš
Ovako sam se i ja pravio ultimativno blesav.
Jesi bar prošao? :D

To je tehnički pregled, nije estetski pregled.
Ne znam, pitao sam, on je nešto rekao, htio sam nastaviti sa onim zakonom o postotku auta u upisanoj boji, nije mi se dalo. Iskreno, hebe mi se za to što on misli. Branik ima malo oštećenje, ako mi skinu tablice(a neće), ići ću preko veze na vanredni tehnički.

Lik sidje sa valjaka i bez imalo srama i straha skine staru i zaljepi novu naljepnicu
Zato ja sa VTS-om idem preko veze. Za OCC bi mi kenjali, za pranje farova srušili, a baš mi se da popraviti pranje farova(što bi me ispalo 40 kuna za crijeva i 800 po komadu za mehanizam izvlačenja) da bih izvlačio osigurač za pumpicu dan kasnije jer mi sva voda ode na farove...

Pao jednom nije bilo tekućine za prati stakla
Za to bih ispitivača pitao koji sam mu ja k skrivio u životu. :D


Općenito su mi rušenja radi opreme retardirana. Tipa ne radi kvaka - pad, ne radi podizač stakla - pad. To uopće ne utječe na sigurnost, a ako ulazim preko suvozačkog sica, kakve veze ima...
 

dinko1981

Well-known member
A gledaj, kada ti sa vts- om ides preko veze kao i hrpa drugih (pojedinacno ili organizirani kriminal/prodavaci auto osiguranja i sl.😁) onda budi siguran da ce ti trazit dlaku u jajetu kada ides na postenje sa c4, jbga mora biti kvalitetan prosjek padova na tehnickom...
 

Cutac

Prèkaroš
Ma sa VTS-om idem u drugu STP, nije uopće u SK :D
Ovo je kod Paala u Celjakovoj bilo sa c4.

EDIT: A ta za VTS je daleko modernija od ove u SK, tamo je doživljaj ići.
 

Cutac

Prèkaroš
Zadnji put opran, ja mislim, 03.08.
Očekujem crnu vodu :D


:D



Nego, kad sam vadio tepih iz auta sam skužio da je vlažan odozdo, a filc negdje na sredini je vlažan i ljepljiv. Znači ne mokar nego baš vlažan. Nije ljepljiv u smislu da ruke ostanu ljepljive, ali kada se stisne dlanom u filc, narednih 15 sekundi su dlanovi ljepljivi ili bolje rečeno, povećanog faktora trenja.
Šta bi to moglo biti? Antifriz? Jučer ga je falilo cca 2 deci, nigdje nije curio pod haubom.

Jedino mi pada na pamet da je curio prije tehničkog, kad sam iz fore stisnuo auto 1-2-3 u crveno i onda 2-3 u crveno, vodeći se logikom da je radi rasta temperature nešto se proširilo i loše brtvilo. Cijevi se u kiler ne pričvrste nego se samo gurnu i stoje, uz malu prstenastu brtvu.
 
Na vrh