Hehe ja sam bio u petak svog citrača registrirao pa sam gledao kako traktori moraju raditi svjetla i žmigavci, a prije toga sam gledao kamo golf V prolazi registraciju iako je razlika na kočnicama i 35%Traktor još bolje
"Jel koči?"
"Naravno"
"Ok to je to"
A upravo za to bi išao na Turbo benzinca. Nema DPF, urea i tih gluposti a ide. Je da troši više, ali obzirom da ne radim puno km.A gledaj moderni turbo dizel ide osjetno bolje od relativno malenog benzinskog atmosferca, pa makar da ga uspoređuješ i sa 1.6 hdi a kamoli 2.0tdi. Međutim razlika u nabavnoj cijeni i održavanju je osjetna tako da je pitanje koliko si spreman platit za tu razliku, to je stvar osobnog izbora. Meni recimo ne pada na pamet mijenjat tako skoro svoj anemični 1.4vti + lpg, imam druge prioritete u životu ali toj je moj izbor i životne okolnosti
Vozio sam u par navrata Audi A4 s 2.0 TDI motorom...jbt kako to ide. To pišem samo za usporedbu kako ovaj c4 ne ide. [/QUOTE je rekao:hehe, znam o cemu govoris, imam c4 1.6 HDI chip napravljen i ide fino, sada gledam da zamijenim jer mi je potreban veci auto zbog porodice i dijece...gledam A4 avant b9 od 2019-..
neki dan vozio A4 2.0 190 HP, kad sam sjeo u citrica kazem u ****te ovo neide nikamo ..
Imaš neku sliku ili broj dijela?, budu ti pukle kopče na cijevi iza motora kad budeš skidao ovo kućište, pa i nju naruči.
Muka je, ja bih na tvom mjestu odvezao u servis.Stvarno mi se ovo ne radi.