C4 1.6 VTi - mali_BB

mali_BB

Active member
Eto šta ti je sreća. Fazan lagano šeta autocestom a ja na 130kmh....Dobro sam i prošao. Autocesta krcata (prije toga jedan BMW do temelja izgorio, jedan auto u jarku). "Samo" je ovaj grill dobio. Sva sreća pa se zaustavio pa nije otišao ventilator hladnjaka. Ima li netko taj dio? Broj je 7422r5 a negdje mi izbacuje 7422r6. Nemam pojma koji je ispravan. I molim pomoć kako se branik skida. Djeluje dosta komplicirano.
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

mali_BB

Active member
Dugo nisam ništa pisao. Kupio sam još jedan auto (treći) tako da C4 ne izlazi iz garaže tjednima što nikako nije dobro. Razmišljam o prodaji i kupovini nekog crossovera. Nevermind. Neki dan sam bio na tehničkom pregledu....više nemam vezu pa moram ići vulgaris i prepušten milosti i nemilosti kontrolora. Jer realno mogu za svaki k... rušiti auto. S autom je sve ok. Iako mi je rekao da je razlika parkirne kočnice lijeve i desne strane velika i da pregledam Onu "zavojnicu/feder" koja steže ručnu. I prvi put ikad od kad imam aute mi je na tehničkom auto spojio na OBD port. Ostao sam šokiran. Još uz to je krenuo čupat plastiku s lijeve strane volana (gdje je gumb za gorivo) i da se ne kužim u aute potrgao bi mi plastike. Ja mu vičem nije tu stani stani, lik se ne da. I na kraju mi je dao neki tanki odvijač i ja sam otvorio onu plastiku ispod radija (btw još jedan odličan potez je stavljanje tog porta tamo) . Dakle nije mi jasno kako razno razne rage prođu tehnički i voze po cestama a mene sa autom sa 70tkm razvlače tamo. A tobože su kontrole velike. Pa ako su kontrole velike kako uspiju ubavcit lovu za proći tehnički. Na ovakav način bi doslovno mogli eliminirati preko pola vozila na cestama. Na svakom autu možeš naći neki k... za rušiti.
 

diegos

Well-known member
Dakle nije mi jasno kako razno razne rage prođu tehnički i voze po cestama a mene sa autom sa 70tkm razvlače tamo.
Zato najbolje prođu oni sa euro2/3 normama jer su zahtjevi minimalni i nema spajanja obd-a, kontrole dpf-a i raznih gluposti 🤮
 

dinko1981

Well-known member
Moje iskustvo prije jedno 5-6g, čekam u redu na pregled i gledam šta se dešava.. kontrolor , sam bez vlasnika auta, navozi neki stariji mercedes na valjke i kontrolira zadnje kočnice, oni instrumenti su bili cca 80×80 cm tak da vidiš rezultate sa 500m udaljenosti. Zadnja desna kočnica pokaže čistu nulu, znači ono nije ni zatitrala, ja reko pad ko kuća, kad ono majstor bez imalo srama i straha skida staru i ljepi novu naljepnicu, auto regan i tehnički ispravan... Nas par mulaca koji čekamo gledamo ko idioti šta se dešava, i onda taj isti kontrolor ide mene sljedećeg rušit jer mi kao nevalja ulje za kočnice a servisirao kočnice dan dva prije, nove pakne, cilindri i naravno ulje...ako tad nisam nekog zatuko valjda nikad ni neću... od tada me ništa ne može iznenadit a nebi im da ni cent, iz inata. Danas mi je samo žao što nisam zvao policiju da tu mečku još jedno naveze na valjke pred njima
 

Cutac

Prèkaroš
Najbolje prolazi Panda jer je simpatična.
Svake godine pregleda kočnice, malo odozdo i cijelo vrijeme priča kako je fora auto i pusti. Mislim auto je ispravan skroz, ali mislim da bi prošla i neispravna.

A najljepše je sa motorom. Stoji kraj njega, pita jel original sve, stisne kočnice i to je to :mrgreen:
 
Na vrh