C4 1.6 VTi - mali_BB

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
A za filtere ne znam jer su i ovako 30-40 kuna.
Mislim i na filtere zraka, goriva, ovi bolji. Tu su negdje. 5-6 kuna gori doli, neisplativo za zaebanciju oko webshopa. Ulje 20-30 kuna razlike. Imam račun iz Tokića na stolu, pa sam išao usporediti kad si rekao za taj impex da vidim jesam li šta popušio.
 

mali_BB

Active member
Jel imaš kakvog frenda mehaničara?
Ma nemam. U 3pm. A ono, retail cijene su bezobrazne.
Mislim i na filtere zraka, goriva, ovi bolji. Tu su negdje. 5-6 kuna gori doli, neisplativo za zaebanciju oko webshopa. Ulje 20-30 kuna razlike. Imam račun iz Tokića na stolu, pa sam išao usporediti kad si rekao za taj impex da vidim jesam li šta popušio.
Koliko se dobije popust na tokić karticu?
 

ExOduS442xb

Racing
Impex ima skupo ulje, mjenjao sam ulje prije 2 tjedna, kod njih je 5L Total Inea ECS bilo 280kn, a u vecini trgovina ok 230-240kn, također 1L ulja je bila 80kn. Ono sto bih kod njih platio 360kn na kraju sam platio 280kn. Kod njih sam uzeo filtere i neke druge stvari, a ulje iz druge trovine.
 

mali_BB

Active member
Mali apdejt mog VTi-a. Gotovo ga ne vozim. Od 10mj kad sam napravio mali servis do evo 7mj sam napravio jedva 3500km. Auto 90% vremena stoji u garaži. Sad bi trebao ići na more s njim pa će malo navući kilometraže. Svejedno se oduševim kako je očuvan auto. Auto je u zaista top stanju. U zadnje vrijeme malo polu-sportski gledam aute s oglasnika i većina ih je ubijena, a cijene po meni pre velike, ali takvo je tržište, auta nema. Svak tko ima dobar auto ga drži. Rješava se uglavnom auta sa ulaganjima. Moj sad ima 63000km. Baš me zanima koliko bi mogao dobiti za njega?! Iako je ovo "nepoželjan" motor. Potrošnja u svakom slučaju nije zavidna, osobito po gradu.
 

dinko1981

Well-known member
Koliko bi mogao dobiti to je stvarno velika nepoznanica a i stvar sreće... Ja sam svog (1.4vti) platio 6500€ i imao je 54000km, ali u tom momentu nisam imao nikakvih informacija o tim motorima, samo sam tražio benzinca (zbog ugradnje plina) sa što manje km za budžet koji sam imao. Da sam znao da su na glasu kao nepouzdani potrošači ulja vjerovatno bih odustao, ali evo danas sa 115tisuća na grbači ipak mi nije žao. Ulje sipam po potebi i ne živciram se oko toga jer takav je izašao iz tvornce, ulje kupujem total 5l/210kn. Nikakvih posebnih kvarova nisam imao, brtve kućišta ulja i poklopca ventila i termostat. Za te par koje bi dobio za njega sigurno nećeš kupit nešta bolje
 

Cutac

Prèkaroš
Ti motori nemaju tolerancije koje zahtjevaju 5W30 ulja. Za njih su 5W40 sa niskim NOACK-om. A nisu ni pretjerano opterećeni i imaju kvalitetne ležajeve pa ni posebno visok HTHS nije potreban.

THP je druga stvar. Za gradaciju isto, ali dobro mu dođe visok HTHS.

Ti motori bi trebali ići na Quartz 7000 ako ih se goni samo autocestom, to je jebeno ulje. Shell Helix Ultra mu više paše nego Q9000 jer ima niži NOACK, a nije skupo.
 

VedranTHP

New member
Nisam točno pokopčao kojem motoru odgovara više 5W30 a kojem ne. Ja odem autocestom do staze, napravim nekoliko brzih krugova, vratim se doma i nestalo pola litre ulja. Ili do Istre i nazad malo brže autocestom i nestane 6-7 decilitara. I tako malterne oduvijek. Ako se vozim kao baba, onda bi mi 5W30 i odgovaralo. Ali ja prestajem s tom igrom. Sad taman ide polugodišnja zamjena ulja i filtera ulja i ići će 5W40 ili 5W50.
 

Cutac

Prèkaroš
Koji 5W50?

Mislim, ja sam fanatik za ulja i stalno proučavam, pa volim o tome pričati :D
Za stazu bi bila dobra ulja na bazi estera, tipa Motul 300V serija.

A znaš zašto Prince motori troše toliko ulja?
Prije 2010. su atmosferci imali alu cilindre koje bi karike učinile ovalnima i tu bi gubili kompresiju i karike za ulje ne bi čistile stjenke i to bi sagorijevalo. Iza 2010. svi imaju čelične pikse i taj problem je riješen, no i dalje je, namjerno, tolerancija između uljnih karika i cilindara velika da bi se smanjili gubici. I to funkcionira za smanjenje gubitaka, ali puno ulja ostane u gorivoj komori i sagorijeva. A zbog toga što su i kompresijske karike na labavoj strani, blow by je izražen. Ulje brtvi dovoljno da kompresija bude ok, ali kad grune, prođe dio i onda ide u granu i glavu preko PCV.

Uglavnom potrošnja ulja nije kvar nego je motor namjerno takav. Zato i troši 4L na otvorenoj...

A kad ga se gazi, viši okretaji, više temp izgaranja i logično više ulja sagori.

A po konstrukciji, taj motor ne traži 5W30 ulja. Traže ga euro norme i deklairana potrošnja benzina.

Ja da gonim stazom bi ga vozio ili na 300V ili na Quartz 7000. Je, kao nije ful sintetika, 10W40, ali to ulje ima ****čke rezultate u UOA.

Moj u gradu troši dosta ulja jer ga se stalno gazi. Na otvorenoj 70-80 na sat troši litru na 8000, a na autocesti na preko 140 oko litru na 4000.
I tako je od 0 kilometara.
 

mali_BB

Active member
4500€ plafon, ja bih rekao.
Ne bi rekao. Pogledaj malo oglasnike. Ti svoje osobno iskustve miješaš sa tržištem :D. S tim da je moj u fakat top top stanju.

Kad smo kod ulja. Definitivno stoji što je Cutac rekao. Kad sam ga tjerao na total 5w40 nije trošio ulje, stavio Mobil1 ESP 5w30 i na tih 3500km je na sredini mjerice pala, a bilo je pri vrhu, ali ne na samom vrhu. Tako da se vraćam na 5w40, vjerojatno ovo što Cutac preporučava....Shell

Taman što sam danas napisao apdejt, crče mi akumulator. U njemu je bio Exide EA722. Sad gledam na Silux.hr košta 1000kn 😳😱😮😲
A i ovo vađenje akumulatora su mogli još malo više zakomplicirati.
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Ne bi rekao. Pogledaj malo oglasnike. Ti svoje osobno iskustve miješaš sa tržištem :D. S tim da je moj u fakat top top stanju.
Šta mu znači tip top stanje kad je 10 godina star Citroen sa motorom za kojeg će ti svi reći da bježiš od njega. Jedino ga izvlači trenutno sranje sa cijenama auta, ali ima toliko toga da C4 B7 benzinca nitko neće kupiti.

Jel, nije neki fensi model, nego najobičniji peri-deri auto i još mu je motor na gorem glasu od T(F)SI-ja. Kraj raznih Meganea, Golfova, Civica i čega već, to nitko neće uzeti.
Da je HDi, to je druga priča.
 

mali_BB

Active member
Šta mu znači tip top stanje kad je 10 godina star Citroen sa motorom za kojeg će ti svi reći da bježiš od njega. Jedino ga izvlači trenutno sranje sa cijenama auta, ali ima toliko toga da C4 B7 benzinca nitko neće kupiti.
definitivno pretjeruješ.
 

mali_BB

Active member
C4 je bio na moru. Napravio sam cca 700km u 5 dana. Većinom magistralna cesta. Natankao pun tank, do mora prosječna potrošnja 5.8L (cca 300km) a nazad je bila 6.1L po BCu. Ostalo mi je procjenjenog dosege 250km. Ali će se to istopiti na 100km po ZG.
 
Na vrh