imao zescih problema sa curenjem vode i nakon stavljanja novog kilera...curio je u podrucju termostata...isli se raspitat sta kako i koliko u slucaju da se treba sve ic mjenjati...pa krenuli od najjeftinijeg kvara...probali nove brtve na izlazu iz kucista termostata, na cijev prema pumpi vode...od jutra do mraka probali smo zabrtviti to, nije islo nikako, pa cak ni sa silikonom za brtvljenje...jednostavno kad bi naljevali vodu na ugasen motor (dakle bez tlaka) cim bi dosla do termostata bi curilo...pa onda nista, idemo sve na novo, dakle kuciste termostata 1700+ kn, cijev termostat-pumpa 250kn, brtve opet nove, brtva na blok od termostata...sve skupa srecom sa popustom 1800kn (original dijelovi, tog kucista i te cijevi nema od konkurencije), montirali i pustili vodu i hvala bogu pa vise ne curi...stoji vec tako par dana i ne pusta...vozio u svim uvjetima, toplo, hladno, grad, autocesta 170-180, sve suho...prosao danas malo po gorskom kotaru po snijegu da isprobam gume, nisam previse zadovoljan, dijelom jer je dionica bila pokrivena ledom + dijelom sta je auto tezak masu (u odnosu na moje ostale aute do sad), ali mislim da je sve skupa ok...
i felge koje imam u planu za proljece (plus gewinde)...ako se ne varam to su 18ke od C4 picassa, ispravite me ako grijesim