C4 by NightSTALKER93

NightSTALKER93

Well-known member
Donator foruma
Kad smo već kod xenona, stavi one osram led za dnevna svjetla/poziciju. Ovo žuto baš bode u oči
Hmmm, vidiš, nisam uopće mislio na to, jer sam brijao da su te obavezne kao žute (amber), ali sad sam ponovo išao čitati, i da, nije bitno koja je boja (3). Disleksija povezala (2) i (3)...:D
1713613821949.png

Ali da, neću to ništa dirati za sad, barem dok ne riknu :) A onda ću vidjeti ili iste ili za probu bijele da vidim kak izgledaju uopće...

Ali kad si već spomenuo, imam slijedećih par stvari što me draže...ali nisam siguran bi, ne bi...
Ajmo redom:
1. remap na valjke - +30 KS i mislim da može oko +40/50 Nm bez beda, ali prije sve provjeriti jel zdravo (dizne, stanje breagastih itd).
2. prednji difuzor - carbon / silver
3. LED DRL-ovi - carbon / silver

Što se tiče izgleda, ne znam jel bi te stvari bile pre trashy...jer bi u neku ruku ipak htio zadržati OG look...i tak, borba haha Ali zato bi išao na taj Musketier koji mi je kompromis između krapina-čuninga (bez uvrede krapinjoncima ;) ) i nečeg finoga, nezz, moram si razmislit.
I htio bi, ovisno o cijeni neke elemente popraviti limarijski, ipak ga stiže ne toliko zub vremena, koliko korištenje, bar mislim...

P.S. Update: Ušao neki dan u klub 260tkm :cool:
 

Cutac

Prèkaroš
Previše kilometara za remap i prevelika sramota da staviš onaj bodykit i DRL.
Prednji spojler je za Ibizu sa 1.9 PD motorom, a LED je za Feliciju.
Jedino što bi, po meni, bilo kršteno modificiranje jest stavljanje 2.0 EW10J4 motora sa turbom. Onda imaš pouzdanog turbobenzinca sa cca. 200 konja.
Ili, još bolje, ali ne bi stao, 2.5 TFSI iz Audija. E to bi bilo bolesno dobro.
 

NightSTALKER93

Well-known member
Donator foruma
Zašto previše km za remap? Misliš da bi toliko naštedilo pouzdanosti? Radio bi sve po PS-u...a ovo za bodykit i DRL, vidjet ću, ovisi kak se probudim jedan dan :D
Ovo turbobenzin, to ništa, nema mi smisla na ovom autu. Brutalan sleeper bi bio, ali ovako idejno zvuči bomba!
 

Cutac

Prèkaroš
Zašto previše km za remap?
Jer su svi ležajevi u motoru vidjeli bolje dane. A i 2.0 hdi koji tvornički dolazi sa 180 konja nije neko oličenje pouzdanosti, tako da ne znam koliko će dobro proći neki koji je star 10 godina, ima 260 tisuća kilometara i mapa je upitna.
Takve stvari treba raditi na motorima kojima su, u najmanju ruku, promijenjeni ležajevi.

nema mi smisla na ovom autu
O, ima ima. 2.0 low pressure turbo bi bio zakon u toj karoseriji. Pogotovo jer je ovjes jako mekan pa bi ubrzavao kao gliser :D
 

NightSTALKER93

Well-known member
Donator foruma
Ok, sad već ima više smisla što govoriš. Na ležajeve nisam mislio. Volim misliti da ga tako dobro vozim da ležajevi ne trpe u mojim uvjetima rada, što je mislim čisto samozavaravanje, ali dobro :D

Al ulupat silne pare u C4 sleepera...možda jednog dana kad ću imat druga 2-3 auta...al definitivno je interesantno i rekao bi unikatno! Samo zbog toga...ali inače mi se čini pametnije staviti puža na K24...:p

Sad kad si već pokrenuo ideju, eyball it please...koliko para bi trebalo za konverziju, ruke ne računaj. Nabavka dijelova i pripasavanje?
I taj motor što si preporučio je iz VTS-a prve gen i vidim malo po guglanju Pugovi GTI i sl.?
 

Cutac

Prèkaroš
Volim misliti da ga tako dobro vozim da ležajevi ne trpe u mojim uvjetima rada, što je mislim čisto samozavaravanje, ali dobro :D
Pa realno da :D
Jedini kojem ležajevi ne trpe sam ja, jer auto ne palim :ROFLMAO:

Ako ništa nije rađeno na motoru, u 260k su turbina, ležajevi, brtva glave, crijeva, cijevi, hladnjak, dizne, raznorazne brtve vidjele bolje dane i dizanje snage će im dodatno skratiti životni vijek i otkriti slabe točke.

inače mi se čini pametnije staviti puža na K24
Zavisi što ti se sviđa :)
Ja ne bih "pravu" limuzinu gledao bez 6 cilindara. Osim ako se radi o maloj limuzini, pa bi joj nos bio pretežak (npr. Xantija).

Sad kad si već pokrenuo ideju, eyball it please...koliko para bi trebalo za konverziju, ruke ne računaj. Nabavka dijelova i pripasavanje?
I taj motor što si preporučio je iz VTS-a prve gen i vidim malo po guglanju Pugovi GTI i sl.?
To nije VTS motor. VTS motor je EW10J4S i on je složen drugačije. Kovani klipovi i klipnjače, veći provrti za ventile, drugačije bregaste, radilica, podmazivanje...
Može i on na turbo, ali EW10J4 kojeg sam spomenuo je 2.0 sa 140 konja (206 GTi, C5, C4 I, 307 i slična ekipa) koji je više tjuniran za midrange. Njemu bi više pasao low pressure turbo za obiteljski c4 koji ne vrišti.
A dijelova...
Ne znam, 1000€ za dobar motor (ima vjerojatno od 500€), turbo, grana, sve što ide sa time cca. 2500-3000€. Onda ide intercooler sa cijevima, cca. 500-tinjak € vjerojatno, sa C5 ako se nađe.
Nosači motora 200€, potencijalno po narudžbi cijevi za hlađenje, za klimu neka budu 500€. Struja (ECU, adapteri, ****i palci) cca. 200€ (polovno).
Getriba, shifter, sve to, sa remontom, cca. 1000€. Još remont motora cca. 700-800€.

E onda kreće ****da. Ubaciti to fizički je još ajde ajde jer su C4 I i C4 II jako slični, a motor je išao u jedinicu. Spojiti struju na BSM još ajde ajde. Spojiti BSM i BSI? E tu treba dobar haker, to je najveća ****da.

Atest, e to ne znam...

Materijala cca. 7-8 tisuća eura i jedno 200 sati posla, barem.

Ali to bi fino išlo, garant!
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Zanimljivo za pročitat :)


Osobno sam dao remapirati tada već starog dizela sa +200tkm, nije 2.0 hdi, ali slična kategorija... 1.9jdt.

Motor je u teoriji bio ispravan kada je išao na remap... koji se namjerno radio za 'stari' motor. To znači da nisu dizani parametri kroz sve režime rada, već samo na srednjem djelu okretaja. Dakle na niskim okretajima je kretao na tvorničkim postavkama i vraćao se na njih na višim okretajima.
U praksi se to vrlo lijepo osjetilo, snaga je na vrhuncu išla cca 20% gore.

Remap u tom stanju će samo ubrzat raspadanje nečega što je načeto, ali nekakav osnovi i kvalitetni remap nebi smio dodatnu štetu raditi.
Drugi potencijalni problem je što (ako si takav) ćeš više gaziti auto nakon remapa.

Od problema koje bi povezao sa remapom, bar u smislu da ih je ubrzalo, pojavili bi se ovako i onako:
-pukla cijev ICa... sve zamjenjene sa Pasarićevim.
-protresla desna poluosovina
-popustio dihtung injektora, svi prebrtvljeni
-raspao se flexi dio auspuha

Turbina je pregledana prije, bila je u odličnom stanju, ništa joj se nije desilo.
Ležajeve u motoru naravno nitko nije gledao niti pitao ništa... pratio sam auto još par godina nakon prodaje, motor nije otvaran, moguće da je nakon remapa natukao još 100tkm.
Di je sad i u kojem stanju nemam pojma.

Remap na ovakvom autu radiš ako ti je nekakav 'projekt', a ako je projekt onda ti neće biti problem ubaciti tu i tamo parsto eura u njega.

PS

Niti jedan auto nebi slagao ako na vrhu prioriteta nije špera. Neznam dal postoji za tvoj auto, al koliko košta, toliko vrijedi, ako ga planiraš ganjat.
 

NightSTALKER93

Well-known member
Donator foruma
Cutac Cutac tnx na cjelokupnom infu. Ovo zajedno, na hrpi, zbilja daje jednu drugačiju perspektivu, što sve treba...neke stvari nisam uopće zamislio da treba, ima puno toga tu. A ovo 200 sati zvuči previše :D to ak ide, mora bit gotovo u par dana, a ne godina haha Mislim da sam nestrpljiv po tom pitanju.
dinko1981 dinko1981 ufff, još i to atestiranje...
ivan222 ivan222 ovo je vrlo vrijedno čuti iz prve ruke, iz nečijeg iskustva, ovakve stvari su mi osobno najinteresantnije za čuti. Imaju pravu vrijednosti i možeš dobiti osjećaj kako stvari rade!
Phantom Phantom tnx na fotki! Izgleda mi dobro, ali moram priznat, da mi je skroz drugačije kod mene...nema žutog žmigavca tj ove bočne obrve...nezz kaj je to, i jebiga, ova leća 'oko' na mom su mi ufff bolji od halogenih...

Sve u svemu, mada je lijepo maštati, mislim da neće biti ništa od svega, samo redovni servis, i tjeranje dalje, jer je auto ipak 'daily', radna mula i treba mi za što više kilometara i pouzdanosti, tak da mislim da ovaj put moram dati pravo prednosti pameti, a ne željama...al tko zna...:)
 

Cutac

Prèkaroš
mora bit gotovo u par dana
U par dana nećeš žice razvući, kamo li sve završiti.

Prebacivao sam prije par mjeseci 1.4 HDI iz C1 u C3. Znači plug and play. Trebalo nam je dva dana, krenuli u tipa 10 ujutro, do 5-6 popodne. A na prvu se čini ništa, otkopčaš konektore, skineš crijeva i cijevi, odvrneš 5 šarafa i hop. Je ****c. Samo da izvadiš motor kranom iz jednog, doguraš ga do drugog i na kranu spustiš u motorni prostor ti treba sat vremena.
 
Na vrh