markan1000
Well-known member
Evo da i ja napokon napišem par riječi o svojoj novoj staroj pili.
Dakle, od 11. mjeseca sam ponosni (mogu to reći) vlasnik C4 Picassa II Intensive 1.6 HDI 85 kw (115 ks), kupljenog od forumaša gige, tako da se ne radi o novom autu na forumu.
Već sam ranije pisao, zbog širenja obitelji (čeka se drugo dijete), C4 II je postao premalen, i krenuli smo u potragu za novim autom. C4 bi vjerojatno i služio još neko vrijeme, ali s obzirom da se približavalo vrijeme kad bi u njega trebalo značajnije ulagati (a dotad je bio stvarno s minimum vanrednih ulaganja) odlučili smo ga prodati što smo ubrzo i uspjeli.
Inicijalno nam je bila želja kupiti ponovno nekog godišnjaka s do 30.000 km, ali u danom trenutku nam je to ipak bilo preskupo. I onda sam na forumu vidio da se prodaje ovaj Picasso i žena i ja smo se odmah zagrijali za njega. Razmišljajući koje auto uzeti išli smo metodom eliminacije, dakle karavani nas nisu zanimali, htjeli smo auto s tri odvojena sjedala nazad, i nekako smo tim putem došli do izbora Touran ili Picasso. Touran nisam mogao naći po prihvatljivoj cijeni, i onda je zapravo Picasso ostao jedini izbor.
Otišao sam u Rijeku pogledati ovog, napravljena je provjera, znam da je imao jedan manji udes i još jedno manje oštećenje, sve to je potkrijepljeno slikama, auto je imao kompletnu povijest održavanja, stvarno je perfektno očuvan iznutra, nije uvoz, ima 2 seta felgi... i odluka je pala - kupujemo.
Dakle, auto je u trenutku kupnje imao nešto manje od 130.000 km, sad ima nešto manje od 132.000, a u nastavku malo dojmova, sve skupa i u usporedbi s C4.
Općeniti dojmovi:
Prvi dojam, auto je izvani baš vau, atraktivan, super mu stoji ova crvena boja, kao i oba seta felgi (zimski 16 i ljetni 17 cola). Iznutra je sve skupa ljepše, uglađenije, i vidi se da je to auto ipak za pola klase iznad C4.
PLUSEVI:
Materijali unutra su kvalitetniji nego u C4, nema izraženih slabih točaka po pitanju plastike kao što je npr. bio onaj središnji greben u C4 koji je ispod svih kriterija kompaktne klase.
Zvučna izolacija motora je dignuta na još jednu višu razinu, a isto tako i buka strujanja zraka se ne osjeti ništa više nego u C4 natoč tome što je auto kutijastiji.
Unutrašnjost je prekrasna, prostrana, kao u dnvenom boravku, sjenila za sunce se mogu pomicati naprijed-nazad tako da se površina šajbe povećava/smanjuje.
Volan je identičan kao u C4, ali ipak malo smanjenih dimenzija, sad je točno onakav kakav i treba biti (u C4 je bio puno preglomazan). Servo je također puno laganiji nego u C4 i baš je dobro pogođen. Oba ekrana su u boji, rezolucija gornjeg je uistinu visoka i užitak ga je gledati.
Start stop radi perfektno i neprimjetno, ali ipak ga ja stalno gasim jer ne vjerujem da dugoročno išta dobrog donosi autu.
Veliki pretinac u sredini (nema klasičnu ručnu), mali prostor za umetnuti karticu npr. parkinga, smješten lijevo od volana je jako koristan...
Ispred stražnjih sjedala je ravna ploha, bez onog pregiba u sredini, što povećava brutalno iskoristivost prostora.
MINUSI:
Motor je ipak mrvicu preslab za ovaj auto, dakle sličan od 112 KS sam imao u C4, i tamo na autoputu do 160-170 praktički nije gubio dah. Ovdje se gubitak snage osjeti već iznad 140. Vozi se on i 170 bez većih problema, ali to mu je već faza naprezanja.
Cvrčci - C4 je meni po tom pitanju bio perfektan, bez iti jednog čudnog zvuka. Ovaj auto nije niti blizu takav, nešto vibrira, nešto pucketa, nešto cvili, nije to ništa tako glasno, ali meni nakon one tišine ipak malo smeta. No, valjda ću se naviknuti na to.
Touch screen, nikad se neću naviknuti na klimu preko touch screena, na to da moram tri tipke pritisnuti dok ugasim start-stop i sl., da nemam memorirane radio stanice odmah na oku nego moram najprije ući u pregled memoriranih stanica i sl. Bilo bi idealno da je onaj gornji ekran u boji, a dolje da su klasične tipke bez ikakvog touch-a.
Manji pretinci u vratima, koji su u usporedbi s onima u C4 skoro pa beskorisni.
Izolacija kotača, možda mrvicu bolja nego u C4, ali i dalje loša.
Namještanje naslona suvozačkog sjedala - ne znam koji im je k. bio kad su to smišljali, na vozačkom postoji normalno onaj kotačić, a na suvozačkom je neki princip ko na mom C3 iz 2005., užas na kojem detalju su išli štediti ili kojeg boga su htjeli s tim postići.
Nazad ima senzore + kameru, naprijed nema ni senzore, a ne vidiš uopće haubu,
NI PLUS NI MINUS:
Mjenjač je dosta drugačiji nego u C4, tvrđi je i malo škljoca, što je loše i podsjeća me na Kiju, ali istovremeno mi djeluje dosta precizniji i više njemački (ozbiljniji) što mi se sviđa.
Omjeri brzina jako, jako promijenjeni u odnosu na moj C4 odnosno u odnosu na motor od 112 KS. Prva i druga dosta produžene, što je super za grad, ali na višim brzinama mi se čini da zbog toga dosta pati od manjka momenta.
Kamera za parkiranje radi super, ali meni je to prilično beskorisna stvar iskreno.
Potrošnja, čak je nešto malo manja po gradu nego u C4, ali mi je zato na autoputu za cca litru veća, i sad mi je otprilike 6,7 bila kad sam išao na more.
To je to zasad, zbog toga koliko auto dobro izgleda zasad mu opraštam sve mane i cvrčke, jer stvarno dobro izgleda.
SLIKE:
Dakle, od 11. mjeseca sam ponosni (mogu to reći) vlasnik C4 Picassa II Intensive 1.6 HDI 85 kw (115 ks), kupljenog od forumaša gige, tako da se ne radi o novom autu na forumu.
Već sam ranije pisao, zbog širenja obitelji (čeka se drugo dijete), C4 II je postao premalen, i krenuli smo u potragu za novim autom. C4 bi vjerojatno i služio još neko vrijeme, ali s obzirom da se približavalo vrijeme kad bi u njega trebalo značajnije ulagati (a dotad je bio stvarno s minimum vanrednih ulaganja) odlučili smo ga prodati što smo ubrzo i uspjeli.
Inicijalno nam je bila želja kupiti ponovno nekog godišnjaka s do 30.000 km, ali u danom trenutku nam je to ipak bilo preskupo. I onda sam na forumu vidio da se prodaje ovaj Picasso i žena i ja smo se odmah zagrijali za njega. Razmišljajući koje auto uzeti išli smo metodom eliminacije, dakle karavani nas nisu zanimali, htjeli smo auto s tri odvojena sjedala nazad, i nekako smo tim putem došli do izbora Touran ili Picasso. Touran nisam mogao naći po prihvatljivoj cijeni, i onda je zapravo Picasso ostao jedini izbor.
Otišao sam u Rijeku pogledati ovog, napravljena je provjera, znam da je imao jedan manji udes i još jedno manje oštećenje, sve to je potkrijepljeno slikama, auto je imao kompletnu povijest održavanja, stvarno je perfektno očuvan iznutra, nije uvoz, ima 2 seta felgi... i odluka je pala - kupujemo.
Dakle, auto je u trenutku kupnje imao nešto manje od 130.000 km, sad ima nešto manje od 132.000, a u nastavku malo dojmova, sve skupa i u usporedbi s C4.
Općeniti dojmovi:
Prvi dojam, auto je izvani baš vau, atraktivan, super mu stoji ova crvena boja, kao i oba seta felgi (zimski 16 i ljetni 17 cola). Iznutra je sve skupa ljepše, uglađenije, i vidi se da je to auto ipak za pola klase iznad C4.
PLUSEVI:
Materijali unutra su kvalitetniji nego u C4, nema izraženih slabih točaka po pitanju plastike kao što je npr. bio onaj središnji greben u C4 koji je ispod svih kriterija kompaktne klase.
Zvučna izolacija motora je dignuta na još jednu višu razinu, a isto tako i buka strujanja zraka se ne osjeti ništa više nego u C4 natoč tome što je auto kutijastiji.
Unutrašnjost je prekrasna, prostrana, kao u dnvenom boravku, sjenila za sunce se mogu pomicati naprijed-nazad tako da se površina šajbe povećava/smanjuje.
Volan je identičan kao u C4, ali ipak malo smanjenih dimenzija, sad je točno onakav kakav i treba biti (u C4 je bio puno preglomazan). Servo je također puno laganiji nego u C4 i baš je dobro pogođen. Oba ekrana su u boji, rezolucija gornjeg je uistinu visoka i užitak ga je gledati.
Start stop radi perfektno i neprimjetno, ali ipak ga ja stalno gasim jer ne vjerujem da dugoročno išta dobrog donosi autu.
Veliki pretinac u sredini (nema klasičnu ručnu), mali prostor za umetnuti karticu npr. parkinga, smješten lijevo od volana je jako koristan...
Ispred stražnjih sjedala je ravna ploha, bez onog pregiba u sredini, što povećava brutalno iskoristivost prostora.
MINUSI:
Motor je ipak mrvicu preslab za ovaj auto, dakle sličan od 112 KS sam imao u C4, i tamo na autoputu do 160-170 praktički nije gubio dah. Ovdje se gubitak snage osjeti već iznad 140. Vozi se on i 170 bez većih problema, ali to mu je već faza naprezanja.
Cvrčci - C4 je meni po tom pitanju bio perfektan, bez iti jednog čudnog zvuka. Ovaj auto nije niti blizu takav, nešto vibrira, nešto pucketa, nešto cvili, nije to ništa tako glasno, ali meni nakon one tišine ipak malo smeta. No, valjda ću se naviknuti na to.
Touch screen, nikad se neću naviknuti na klimu preko touch screena, na to da moram tri tipke pritisnuti dok ugasim start-stop i sl., da nemam memorirane radio stanice odmah na oku nego moram najprije ući u pregled memoriranih stanica i sl. Bilo bi idealno da je onaj gornji ekran u boji, a dolje da su klasične tipke bez ikakvog touch-a.
Manji pretinci u vratima, koji su u usporedbi s onima u C4 skoro pa beskorisni.
Izolacija kotača, možda mrvicu bolja nego u C4, ali i dalje loša.
Namještanje naslona suvozačkog sjedala - ne znam koji im je k. bio kad su to smišljali, na vozačkom postoji normalno onaj kotačić, a na suvozačkom je neki princip ko na mom C3 iz 2005., užas na kojem detalju su išli štediti ili kojeg boga su htjeli s tim postići.
Nazad ima senzore + kameru, naprijed nema ni senzore, a ne vidiš uopće haubu,
NI PLUS NI MINUS:
Mjenjač je dosta drugačiji nego u C4, tvrđi je i malo škljoca, što je loše i podsjeća me na Kiju, ali istovremeno mi djeluje dosta precizniji i više njemački (ozbiljniji) što mi se sviđa.
Omjeri brzina jako, jako promijenjeni u odnosu na moj C4 odnosno u odnosu na motor od 112 KS. Prva i druga dosta produžene, što je super za grad, ali na višim brzinama mi se čini da zbog toga dosta pati od manjka momenta.
Kamera za parkiranje radi super, ali meni je to prilično beskorisna stvar iskreno.
Potrošnja, čak je nešto malo manja po gradu nego u C4, ali mi je zato na autoputu za cca litru veća, i sad mi je otprilike 6,7 bila kad sam išao na more.
To je to zasad, zbog toga koliko auto dobro izgleda zasad mu opraštam sve mane i cvrčke, jer stvarno dobro izgleda.
SLIKE: