C4 Picasso II Intensive 1.6 HDI 115 by markan1000

Da, baš je očima ugodna ova kombinacija boja auta. Takav je bio moj C4.
Zanimljivo, i ja sam imao C4 i jedno dijete, uz trudnu suprugu.
Pa sam se također dao u potragu za nešto većim Citroenom. Moj C4 bio je coupe.

C4 Picasso sam razmatrao, ali s obzirom da kupujem isključivo benzince, ponuda rabljenih je bila jako slaba. Uz to, supruga ima problem s leđima pa smo tražili što viši i lakši ulazak/izlazak. A i budžet mi je bio do cca 6.000 eura. Tako da sam na kraju kupio Crossera.

Ono što je kod Picassa bolje je širina pozadi. Ja sam sad stavio dvije sjedalice pozadi u Crossera, i nema šanse na netko sjedi između njih.

U Picassu pretpostavljam može netko sjediti između dvije sjedalice.
 

pokra89

Well-known member
naravno da može. isli smo do backe palanke, skoro 500 km, tako. s tim da su nazad dvije sjedalice koje su među širima na tržištu (cybex pallas m-fix)
 

markan1000

Well-known member
Ma auto je bomba, samo da su malo manje traljavi bili s tim klasičnim francuskim boljkama poput cviljenja, škripuckanja, vibriranja plastika kojih su puni komentari po stranim forumima... po svemu drugom je auto stvoren za krstariti i uživati, prava lađa koja se super snalazi u gradu, stvarno best-buy obiteljski auto. I ima veliku dozu francuskog šarma u sebi, po meni puno više nego C4 ili C5 npr.
I stvarno je praktičan, jučer sam otkrio još dva nova pretinca ispred stražnje klupe kad sam ga usisavao :D
 

Spawn

Well-known member
Kakva je buka kotaca i motora na 130-140? Ponekad mi treba poslovno pa bih ga vozio brze na duze km pa me c5 malo razocarao po pitanju buke s kotaca. Jest da su 245/18 ali svejedno mi smeta
 

markan1000

Well-known member
Buka motora ni buka zraka do 130-140 te ne moraju previše brinuti. Tek iznad toga počinju biti glasniji.

Buka kotača, ha, ne znam kakva je na C5 na tim brzinama, u Picassu je bolja nego na C4, ali mogla bi po meni još bolja biti. Pričamo o buci kotrljanja. Neravnine se recimo prelaze dosta tiše nego u C4.

Što se tiče izolacije, vrata se recimo puuuno tiše i masivnije zatvaraju na Picassu nego na C4.
 

djuan

Active member
Meni na 150 km/h buka ne smeta. Kotači, buka vjetra, motor, unutrašnjost - sve je tiho. Imam 16 cola gume širine 205, tako da su vjerojatno tiše od 18''.
Općenito, Picasso je dosta kvalitetno izrađen i stvarno nisam doživio neka cviljenja plastike ili bilo kakvu buku. OK, znaju se povremeno čuti sjenila šajbe netom nakon izvlačenja i uvlačenja, dok ne "sjednu" na svoje mjesto.
Ja sam svojim Picassom proputovao pola Europe, kombinacija otvorenih cesta (80-90 km/h), autocesta (120-130 km/h ovisno o državi), i dosta gradske vožnje. Upravo je na autocesti nekak najbolje.
Ono što sam primjetio u usporedbi sa starom Xsarom Picasso - na višim brzinama prilikom prijelaza preko poprečnih neravnina, npr. diletacije na vijaduktima kad je cijeli vijadukt u blagom zavoju - Xsara Picasso to prolazi kao na tračnicama, a C4 Picasso se malo "namješta". Nije opasno, ali zna biti malo neugodan osjećaj na 130-140 km/h. Mislim da čak nije do podvozja, nego do volana. Na Xsari je tvrđi i pruža više otpora, na C4 je mekši. Uglavnom, ništa za zabrinuti se, samo traži malo privikavanja.

BTW, usudit ću se reći i znam da ćete me zbog toga manje voljeti, ali mislim da je C4 Picasso II zadnji kvalitetno izrađen Citroen. Nije se štedjelo na kvaliteti materijala, tkanine su super, plastika također, izolacija top. Nakon njega je sve nekak otišlo u 3 krasne. OK, možda je C5 Aircross dobar, nisam ga probao.
 

djuan

Active member
Da, ima istine u tome, ali jedno vrijeme su ipak radili dobre aute na kojima se nije šparalo. Na stranu sad stil, dizajn i ostalo - to ionako tržište diktira. Recimo C5 II, C4 II, C4 Picasso II - to su bili stvarno korektni auti.
Onda izbace C4 Cactus sa fiksnom zadnjom klupom, leptir prozorima, prozirnom plastikom... Da ti se zgadi.

Da ne pričam o C-Elysee - kao da gledam VW Jettu. Dobro, nije tak gadan, ali nije ni sjena onome kaj je trebal biti.
 

markan1000

Well-known member
BTW, usudit ću se reći i znam da ćete me zbog toga manje voljeti, ali mislim da je C4 Picasso II zadnji kvalitetno izrađen Citroen. Nije se štedjelo na kvaliteti materijala, tkanine su super, plastika također, izolacija top. Nakon njega je sve nekak otišlo u 3 krasne. OK, možda je C5 Aircross dobar, nisam ga probao.
Da znaš da ću se i složiti. Èak ne nužno da je kvalitetno izrađen, ali da je zadnji pošteni normalni komad auta od Citroena, to je. Na materijalima se nije štedjelo definitivno i tu je sve i više nego korektno, samo pitanje je kako je to sve skupa sklopljeno, jer kad pogledaš i strane forume, ljudi se uglavnom žale na ta cviljuganja i škripuckanja. Ali da je auto dobar, masivan, oku ugodan, praktičan, moderan (iako je na tržištu od 2013.) - definitivno je. Zasad nisam požalio kupnju niti malo
 

markan1000

Well-known member
Malo sam u zadnjih par tjedana rješavao neka vanjska lupkanja i cviljenja, zamijenjeni zadnji amortizeri i zadnji lijevi ležaj. I to je sad dobro.
Osim nekih vibriranja u unutrašnjosti (plastike) koja nisu stalna i s kojima mogu živjeti, auto je sad dobro utišan.
Ali malo nakon toga, ta-daaaa, poslastica, riknuo gornji panoramski display, popravka nema nego samo zamjena. Cijena, prava sitnica, cca 4500 životinjica...
A pojavilo se i novo lupkanje naprijed, čekam i za to vijesti...
 

markan1000

Well-known member
Želim garanciju, ovo je već cijena s popustom.
Što znači da je puna cijena dosta veća, što znači da ni rabljeno ni otpad ne mogu nabaviti s toliko razlikom u cijeni da mi se isplati zbog toga biti bez garancije...
 

Pankoz

Active member
Baš sam gledao po oglasima u Srbiji i našao sam samo na jednom mestu taj 12" kolor ekran i cena mu je 699 E.I to polovan :whistling:
Još nigde nisam uspeo pročitati da je to već neko morao da menja.
 

djuan

Active member
Markane, pa ti stalno imaš neke pehove s autom 😐
Baš mi je žao. To inače nisu neki tipični kvarovi na tom modelu. Nadam se da je to sad sve.
 

Pankoz

Active member
Mada mi nije jasno kako su to tako elegntno majstori iz servisa odmah konstatovali da ne može taj kolor ekran da se popravi.Njima je najlakše odmah sve novo da se ubacuje...
Verujem da bi se neki dobar elektroničar mogao pozabaviti koji dan sa popravkom.Nagrada za to bi mu bila sasvim dobra,kad se uzme u obzir koliko košta nov ili polovan ekran.
 
Na vrh