Vozim C3
Srećom pa postoje mobiteli, a od jučer je ekran zamijenjen.
A kako je sve krenulo, e to je duga priča... šalim se. Prvi put se počelo događati prije par tjedana. Vožnja kod doktora, ugasim auto, upalim za par minuta, gornji ekran žmiga. Ponovim radnju, sve ok, mislim se samo malo francuskog humora. Par dana mira, a onda se ponovilo isto. Onda već lagano panika. Onda opet četiri-pet dana mira pa opet isto. Tu sam znao da je vrag odnio šalu.
Nakon toga je ekran radio samo i isključivo ujutro kod prvog hladnog paljenja i to kad je bilo jako hladno. Već nakon vožnje od par minuta i ponovnog paljenja sustav se nije htio podignuti. Zadnji dan prije zamjene više nije nikako radio.
Upalio je i lampicu motora, kod greške je bio U0028 čini mi se, opis greške greška instrument table ili CAN mreže ili nešto treće.
A kako je to izgledalo na kraju - dakle gornji ekran žmiga, deset sekundi je crn, a onda se na sekundu pojavi slika. Donji ekran se također nije uopće htio podignuti, nego se na njemu stalno vrtila poruke da sprema moje promjene i da se sustav treba restartati, ali se to nikako nije događalo. U principu ista poruka kao i kad se mijenja tema ekrana. Na kraju mi, zanimljivo, i u onim rijetkim trenucima kad je radio, nije dozvoljavao da promijenim temu, jednostavno je isključio tu mogućnost (tipka je bila vidljiva, ali svjetlije boje, kao da ne postoji ta opcija).
Konzultirao sam se ja i s elektroničarem, i nakon opisa kvara i razmatranja svih mogućnosti čovjek je zaključio da je suma sumarum ovo korektna cijena za novi uređaj s garancijom, koliko god to smiješno zvučalo.
Navodno ne da nije rijetko, nego je jako često. Problem s tim ekranima je vjerujte mi jako dobro poznat i našim mehaničarima, a brzom pretragom stranih foruma se vidi koliko su česti problemi s njima. Dakle, Citroen je masu tih ekrana mijenjao ljudima u garanciji, i navodno je tu opoziv zapravo bio najbolje rješenje, međutim do toga nije došlo. Dugo su se odupirali ljudima mijenjati ekrane, nego su pokušavali na druge načine rješavati reklamacije, ali na kraju je navodno izašao TSB (technical service bulletin) o zamjeni tih ekrana ako stranka inzistira na istom.
Postoji i članak na francuskom o tom problemu gdje Citroen priznaje grešku, ali navodno od 2015. ili 2016. su ekrani poboljšani. Isto tako navodno, ljudi nakon zamjene tih ekrana kasnije više nisu imali problema s njima.
Tu je link na članak
https://www.largus.fr/actualite-automobile/fiabilite-citroen-c4-picasso-ii-panne-du-combine-dinstrumentation-8311384.html
Problematične su navodno bile serije do 8/2015
Milosh, puno ti hvala, ali sad je već priča gotova...
Inače, ja imam svoj stari ekran kod sebe doma, ako netko ima želju i znanja (ili zna nekog) tko bi se pozabavio s popravkom, nek se slobodno javi. Naknadno se dogovorimo za podjelu plijena
Malo i sa stranih foruma
Forums / C4 Picasso and Grand C4 Picasso (B78) Problems and Issues / Not impressed with my new car - Display screen blank - C4 - DS4 Owners