1. Ne pretjerano, ali ovisi o jačini gasa koji daješ ... na ručnim mjenjačima možeš ti krenuti i iz 4. brzine, ali će mehanika trpiti, i posljedice će biti očitije puno prije u odnosu na normalno korištenje mjenjača
2. Ne, sami modovi nemaju utjecaj na mjenjač, nego dinamika vožnje ... možeš ti biti u Sport-u, pa se voziti ko bakica ... a možeš biti u Snow-u, pa se voziti ko Loeb ... a bez obzira na sva tri moda, ubrzanje do 100 kmh im je identično u 0,2 sek (znam, mjerio), jer automatski mjenjač radi kak si on zacrta, odnosno, kakve inpute mu ti daš kao vozač, odnosno što očekuješ od dinamike vožnje (gas i kočnica, ubrzanje, usporavanje, preticanje i sl.)
3. Ne nužno, spaljivanje ionako radi tek na okretajima od 3000-3500 na više, tako da u nekakvoj najćešćoj kreni-stani gradskoj vožnji ionako taj proces ni ne pokreneš, pa ti je svejedno dal se voziš sa 1500 ili sa 1000 okretaja
4. Ovisi koliko ti je stalo za te pola litre, isto kako će netko razmišljati o tome da uopće ne koristi klima uređaj, jer to kao jako puno troši na 100 km.
Blizu si, samo što 9 brzince nećeš naći na slabim motorima, stavljaju ih baš na jače motore da se njima pozna ta razlika u uštedi.