C5 X7 1.6 THP by Milosh - The Great White

Rexi

New member
super izgleda!¨

pazi da te na granici ne zaustave misleci da svercas drogu u tom displayu kojeg si sakrio jer - nebudes imao objasnjenje zasto display radi u mraku iza elementa :D:grin:

Daj mi reci ovaj mali dole pretinac, to samo povucem prema sebi ili i prema gore? Vidim ove dvije capice ali ne vidim dali su od gume ili plastike?

Moram reci da je iGo stvarno odlican po pitanju navigacije.. odusevio me. i fino radi sa Joyingom
 

Milosh

Test
super izgleda!¨

pazi da te na granici ne zaustave misleci da svercas drogu u tom displayu kojeg si sakrio jer - nebudes imao objasnjenje zasto display radi u mraku iza elementa :D:grin:

Daj mi reci ovaj mali dole pretinac, to samo povucem prema sebi ili i prema gore? Vidim ove dvije capice ali ne vidim dali su od gume ili plastike?

Moram reci da je iGo stvarno odlican po pitanju navigacije.. odusevio me. i fino radi sa Joyingom
A kako misliš da neko zna šta se nalazi iza displeja, sve izgleda 100% fabricki. Prije bi to mogli tebe pitati jer se po displeju vidi da je nešto naknadno rađeno.

Pretinac samo povučeš prema sebi, prema mjenjaču. Ima dvije manje kopce sa strana. Odozgo i odozdo nema kopči. A još je lakše ako izvadiš radio pa ga poguras otpozadi.
 

Cutac

Prèkaroš
Mirage, ako uzimaš 2din, uzmi neki Alpine, Sony, nešto ful dobro.

Sad malo tražim o tome i doživio sam prosvjetljenje! Ja u c4 mogu ugraditi umjesto gornjeg ekrana cijeli 2din radio, a tvornički ostaviti, tvornički displej negdje staviti i uživati!
 

Milosh

Test
Sad jedno pitanje što je to Joying
Joying je kineski proizvođač radio uređaja, tzv. Head Unit-a, sa velikom ponudom, kako uređaja sa različitim hardverom (sa pojačalom, bez pojačala, sa video izlazima, bez, itd) i softverom (Android 5 ili 6), tako i oblika uređaja. Imaju univerzalne 1DIN i 2DIN, kakav sam ja ugradio, a imaju i oblikom prilagođene za određena vozila (za C5 ne postoji takav). Ako je prilagođen oblikom, onda je ugradnja puno lakša, maltene ''plug&play''.

Zapravo, navodno ni Joying nije proizvođač već samo prodavac (neko drugi im pravi hardver (možda i softver) a oni to reklamiraju, pakuju, prodaju). Inače postoji more tih kineskih uređaja, neki imaju brend, mnogi nemaju uopšte imena, ali od svega toga ovaj Joying je po meni možda i najbolji izbor jer ipak koliko toliko stoje iza svojih proizvoda, i što se tiče garancije i podrške. Imaju puno tutoriala i stranica kako šta povezati i podesiti, a tu je i prilično koristan forum.



Evo jedan mali update:

- Nekidan kod majstora smo kontrolisali manžetnu koja je pukla. Bila je ponovo masna, ali kad smo je obrisali skroz okolo, majstor je pritiskao i tražio pukotinu i nije je mogao naći. Ali kad je stisne čuje se lagno pištanje, znači da negdje ima malu rupicu. Kako su svi bili zauzeti i kako kažu da oko zamjene ima puno posla, nisam je uspio zamijeniti već sam morao na put sa tom starom šupljom. Nadam se da neće previše masti iscuriti da zglob nastrada dok je ne uspijem promijeniti. A inače sam kupio zamjensku u radnji kod kolege Poginalda, ali eno je u gepeku. :D

- Svakodnevno koristim Joying i za sada sam jako zadovoljan. Juče sam vozio skoro 7 sati, cijelo vrijeme je radio i cijelo vrijeme sam koristio navigaciju i slušao muziku, nikakvih problema. Isprobao sam i razgovaranje preko BT i mobilnog, sve funkcioniše. Èak me prijatno iznenadio kad mi je ''stigao'' dolazni poziv a u tom trenutku je na njemu bila upaljena navigacija. Preko navigacije (u donjem dijelu ekrana) je prikazao kao neki poluprovidni overlay prozor na kome je pisalo ko zove, uz opcije za odgovor, odbijanje poziva, i još nešto je bilo. Uhvatiću jednom screenshot toga. Ono zastajkivanje zvuka mi se samo jednom desilo, i to danas, pri nekoj kratkoj vožnji, i to je prvi put da se desilo nakon ugradnje u auto.

- Nisam do sad stavio slike aditiva koji sam kupio za čišćenje injektora i usisne grane (navodno). Možda nekad nekome dobro dođu (samo za benzinske motore, cijena 16 eura u ovlaštenom):





 

Milosh

Test
Apdejt!

- nekidan bio u Hercegovini i obišao par otpada sa C5 (takvih nema baš puno).

Nabavio ovo:



i nabavio još par jako zanimljivih dijelova, ali o njima više za 4-5 dana kad ih dobijem.

Inače, ovo je retrovizor koji ima izlaz za zatamnjivanje vanjskih retrovizora, pa namjeravam nabaviti ogledala za vanjske sa zatamnjivanjem i to spojiti.

- danas napokon zamijenjena manžetna. Nije baš glatko teklo. Raspitivao sam se kod dva majstora u Dubici i oba su mi rekla da je komplikovano zamijeniti jer se poluosovina mora izvaditi, pri čemu iscuri dio ulja iz mjenjača. Na service-u sam našao samo proceduru zamjene poluosovine a ne same manžetne, ali manžetna je prikazana kao jedan od dijelova. Zvao sam nekoliko ovlaštenih i pitao, ali svi su bili u gužvi i dobio sam informaciju da se može zamijeniti samo manžetna.

Danas išao kod jednog lokalnog majstora (po preporuci) koji ima mašinu za razvlačenje manžetni, tako da se nova manžetna razvuče i samo nabaci preko zgloba.

Prvo se ispostavilo da se tipska manžetna za C5 koju sam ja nabavio ne može dovoljno razvući tom mašinom jer nije elastična kao univerzalne. Zatim se ispostavilo da se zglob ne može rastaviti. Onda se krenulo u potragu za univerzalnom manžetnom, a kako je već bilo 15h i subota pred NG, dobro je da je uspio naći jednu. U međuvremenu je ipak izvukao poluosovinu da pokuša skinuti unutrašnji zglob i tako staviti onu manžetnu koju sam ja kupio, ali ispostavilo se da se ni unutrašnji zglob ne može ni rastaviti ni skinuti. Na kraju je montirao univerzalnu manžetnu za koju mi garantuje da je dovoljno kvalitetna i čak fleksibilnija i trajnija od ovih tipskih koje su kruće. Sve spakovao, podmazao, sastavio, te vratio ulje u mjenjač. Da, ulje iz mjenjača je bistro ali je bilo čudno rijetko. Da li zato što je bilo zagrijano ili postoji neki drugi razlog, ne znam.



Nakon svega ovoga, iskreno se pitam kako ovlašteni mijenjaju samo manžetnu kad se ništa od toga ne može rastaviti! Ne bi me čudilo da su mi i u ovlaštenom na pola zahvata rekli da se mora mijenjati cijela poluosovina. Ovaj majstor je mijenjao i na C5 2.0 HDi (Poginaldo) ali kaže da je kod njega rastavljao zglob i da nije kao kod mene.

- na Joyingu je opet malo zamuckivao playback pa sam isključio Viper4A, nisam ga deinstalirao. Iskreno, zvuk mi je odličan i bez Vipera. Za sada normalno svira, vidjećemo kako će dalje biti.
 

Cutac

Prèkaroš
Probay Sony Music staviti na Joying, on ima dobar softver, ako mislis da je do toga.
Di si nasao proceduru na service?

Ulje mjenjaca je inace daleko viskoznije nego motorno, mozda ti se zato činilo prerijetko. Ako nemas problema, ulje je dobro. Buraz je u svog ubacio za jedan nivo manje viskozno ulje i mjenjac kao da je bio pun pijeska, jedva se koristio.
 

Milosh

Test
Ako nemas problema, ulje je dobro. Buraz je u svog ubacio za jedan nivo manje viskozno ulje i mjenjac kao da je bio pun pijeska, jedva se koristio.
:palac-gore: Za sada je sve normalno, kao i prije.

Našao sam je na service-u (tamo gdje piše: ''Access to the technical documentation is chargeable: Click here to be redirected to the subscription page'' :D).


Nego, šta ono rekoste za ona polukožna sjedišta? Ako sam dobro upratio po ovim temama, neko opšte mišljenje je da nisu pretjerano trajna i kvalitetna (u smislu gužvanja kože), a da se ne daju ponovo oblagati kožom?
 

Spawn

Well-known member
:palac-gore: Za sada je sve normalno, kao i prije.

Našao sam je na service-u (offline verzija :D).


Nego, šta ono rekoste za ona polukožna sjedišta? Ako sam dobro upratio po ovim temama, neko opšte mišljenje je da nisu pretjerano trajna i kvalitetna (u smislu gužvanja kože), a da se ne daju ponovo oblagati kožom?
Pitanje, zasto si mijenjao manzetnu,imao si neke simptome ili si vidio ostecenje kad si dignuo za nesto drugo?
A polukozna su mrak ali ne traju dugo ako si tezak a oblozit se ne mogu jedino otpad pa rabljeno novije sjediste. Ali daju novu dimenziju izgledu automobila. Bio mi je u dvoristu jedan crni c5 bez koze i vizualna razlika je velika.
 
Na vrh