Citrać by '''ivan222''

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Neznam ti točno, s tim je mene mama strašila kad sam bio zločest.

Nego... evo obavio pregled u Auto Kruni. Sranje je svjecko. Nešto negdje sa strujom ne valja, kao što smo i znali. BSI nije baš pretjerano komunikativan.
Nisu uspjeli ništa konkretno naći, pa su mi preporučili pregled kod nekakvih specijalista na Kozali... veli ako oni ne nađu problem neće nitko.
Samo što su oni u gužvi, termin je tek 1.9.... nači auto će bit neregistriran.

Otakazao sam za sad šoferšajbu, montiranje auspuha... dok se ne vidi što će s ovim bit.

A pitam čovjeka za moguće uzroke... jesam li mogao što zeznut kod sređivanja glave, jesu li krive možda silne LEDice, kamerice i slično - kaže ne.
90% da je uzrok voda, 10% da su kakvi miševi pregrizli.

Ali pošto imam poprilično opaku mačku, 100% je uzrok voda. Imala je dosta mjeseci da se zavuče gdje hoće.

-----

Evo i jedna slikica sa servisa, isto 1.4 TU3 motor... jednostavno ne vole vodu. Samo što ovome nije ušla u struju nego direktno u cilindar i desio se hydrolock.



Primjetite problemčić?
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
A ni radilica sigurno nije u boljem stanju, jer ako je conrod pukao i još razvalio blok, sila je morala biti ogromna.
A i drugi conrod na klipu koji ga je potjerao je vjerojatno na granici pucanja sada.
 

Lix

Active member
Od tog motora će se u budućnosti samo padele radit, inox 18/10 i topshop, ako je ovo van preletilo podrobilo je sve unutra i bacilo van balansa sve šta je moglo

Očisti senzore absa i probaj, niš te ne košta
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ma jesam, ne pomaže... neki veći kuršlus je u pitanju. Prvo je BSI javljao da nema greške.... a na tabli božićno drvce. Onda su neš kemijali pa uspili dobit ove greške koje sam ja našao + neke dodatne greške oko alternatora.

No jasno je da je problem daleko iznad mojih ali i njihovih mogućnosti dijagnoze... pa ćemo pričekat da stručnjaci pokušaju pogledat.

Ako se ništa ne riješi, ja bi probao jedino još zamjenit centralu ABSa s nekom rabljenom ako nije prevelik trošak.
 

Dalibor

Dado Tornado
ja bi probao jedino još zamjenit centralu ABSa s nekom rabljenom ako nije prevelik trošak
ABS komp je oko 500-600 kn, pogledaj u temi o autootpadima,
stavio sam tamo neki servis dario ili davor,
za kojeg su mi rekli na toj temi da postoji već 100 god.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Super, ako ovi ništa ne riješe pokušat ću još samo to zamijenit pa ako ide ide.. ako ne, ćemo vidit :D Možda ubacit neki TU5 nutra :cool:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Isteklo osiguranje i tehnički, al se auto još šulja ulicama :D
Danas je ostavljen u rtv servisu, jedna od posljednjih slamka spasa... imam filing da bi mogli riješit stvar. Ako uspiju, bit će promocije po forumu :grin:

edit:

pumpa absa je pošla na vječna lovišta, uz još par sitnica, potraga je u tijeku...
 
Posljednje uređivanje:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Sve znaš :D VAT servis mislim da se zove, s Miljenkom sam u kontaktu.

Dobili su ABS, tj. kočnice da prorade sa drugom pumpom... al krivi model, tj. od starijeg C3, pa ne baca brzinu na displayu. Potraga za pravom pumpom se nastavlja.
Uz to imamo i lambdu na grani koja je gecrkt pa će trebati nova, te alternator zeza.

Uglavnom veselo je
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Auto je odjavljen, no radovi se nastavljaju, sada bez žurbe.

PS

Ona dvostrana traka za tablicu... nemate straha da će samo što ispasti. Dapače, ni na silu ne pušta samo tako.
Flaks 0,35 od 13kg nije dovoljan :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Cijela pustolovina danas. Uglavnom auto je danas gotov što se struje tiče.
Nakon te informacije je bilo plaćeno osiguranje i podignute su trodnevne probne pločice da se ne potežem po pola PGŽ.
Onda s tim svim po Citraća... tamo me olakšalo za 1900kn, al nema problema, poštena cijena s obzorom na radove. Stavit ću info na temi za servise.

Èudno je bilo opet sjest u njega, pogotovo kad ništa ne svjetli, ne pišti :D

No ajmo dalje... prvo do mehe koji je dao preporuku pohvalit se i zahvalit na informaciji. Dođem tamo, sve riješim, dobijem preporuku za auspuh, i krenem prema autu... a kad ono potoci teču ispod njega.
Diži haubu, miči filter.. ispalo crevo vode koje ide u kabinu. Pomogao mi je radnik iz servisa to složit... dolili vode i krećem dalje.

Sav žedan i mokar, stajem kupit sebi vodu na kiosku i pitat upute po selima iznad Rijeke. Vraćam se s vodom iz kioska, vidim opet voda ispod auta... koji k?

Opet diži haubu... je*em ti sve zaboravili smo vratit čep od vode. Nema mu traga. Ništa, dolio vode, najlon, rukavica i zip trakica preko svega, ajmo riješit auspuh. To je bilo brzo riješeno nakon što sam locirao garažu... S novim auspuhom se auto jedva čuje, kao da je elektromotor. Fali mi probušeni lonac :wub: I to je cigan bio šup s gornje strane, praktički se nije vidilo.



(PS, hebeš majstora koji ne radi s cigarom u ustima)



Riješen auspuh... ajmo nać čep vode. ARK Mihelić najbliži....jbga. Èep je 32 kune, platio, uzeo, montirao. Krećem dalje, auto pregrijava... palim grijanje, pikiram nizbrdicu, još pregrijava... Očito je zrak u sistemu.

Fala bogu na Lidlu, stajem u prvi, kupujem destiliranu vodu... I ko pravi baja na parkingu dižem haubu i krećem u radove. Filter dole, odšarafi pipke, dolij vodu.... Nekako sam sve odzračio, napunio do vrha i ajmo konačno doma.

Do doma je držao na 83-90 stupnjeva, ipak je sve OK.

----------

Sutra ujutro po novu šoferšajbu, pranje auta, pa prvi pokušaj na tehničkom, držite mi fige :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ko će li ga znat sve šta je radio :grin:
Nakon dijagnoze su provrtili par ABS pumpi dok nisu našli dobru koja daje signal za brzinomjer, znači rabljena je gore... zamjenili mi lambdu, i pregledali i malo ušminkali alternator... On nema komunikacije sa BSIjem, ali je u potpunosti funkcionalan i ne baca grešku na tabli. Pa je pala odluka da ostaje u autu takav kakav je za sad.

Sveukupno od stajanja na klocnama do ispravnog auta na cesti će razlika bit nekih 5000kn (Auspuh, šoferšajba, struja, generalka na motoru...).

No to sve će past u vodu ako ne prođe tehnički... ako prođe, trebalo bi još opruge riješit i onda eventualno estetiku. Vidit ću ako će bit zainteresiranih ulagača, pošto će imat više vozača.

Autu će se malo promjenit namjena, bit će obiteljsko drndalo za kratke relacije, u masline, za učit vozit... Nek tako odradi koju godinu uz redovne servise i zaslužit će mjesto u nekom većem projektu. No prodaje nema, ovaj će ić potomcima dalje :D
 
Na vrh