Mislim da polako dolazi vrijeme za servis automatskog mjenjača!Primjetio sam dvije stvari.Prvo nakon dugog stajanja,tj.večinom prilikom prvog paljenja vozila ujutro,nakon izbora npr.D(drive) na ručici mjenjača,čuje se negdje ispod haube udarac(kao da sam krenuo,a nema zaštitne gume oko kugle na krajniku spone,pa lupne metal u metal)!A drugo,neka me netko ispravi ako griješim,ali mislim da se prije pri izboru moda na mjenjaču,nije do davanja gasa ništa događalo,.....a sad kad stavim u DRIVE,auto se kao napne!Kao da sam dao blago gas,a on pod ručnom.Uglavnom nijedna opcija mi se nesviđa!Recimo da normalno vozi,i da na naknadnim paljenjima nema udarca!E sad,fali li ulja u mjenjaču!Znalo mi je izbacivati grešku da nema komunikacije sa ECU-om od mjenjača,ali je neko vrijeme nema!Bio sam pisao Maslić-u prije oko servisa,a on mi je pritom odgovorio(.....savjetujem da dodjete na dijagnostiku da pregledamo mjenjac, ukoliko imate ovu grešku to se mora popraviti da ne izgori tcm )!Kako vama ujutro pale vozila sa 1.6 BlueHDI motorima.Moj nekad radi savršeno,nekad "nemirno"....što nekad prestane kad dam gas na prazno/nekad ne,nekad nešto kucka......,jel to sve do čoka,ili.....?Recimo da mi sve 4 dizne izbacuje grešku,ako se u to mogu pouzdati,na FAP aplikaciji!Bila je jedna,koju sam riješio sa LIQUID MOLY PROFILINE aditivom,i nakon cca mjesec sam išao u ZG....,a ostao mi LIQUI MOLY čistač dizni standardna serija(pa sam i njega preventivno dodao),i sada večinom pokazuje sve 4
!Pa neznam dali je taj nemiran rad motora u leru u direktnoj vezi možda sa diznama!P.S-neki dan sam prvi puta primjetio da se vlaži/masti "poklopac" mislim nekog povrata plinova na motoru,pa neznam dali je to znak nekog problema,ako ništa brtvljenja tog mjesta,ili jednostavno trenutačno niže temperature pa se pokaže!