Citroen C5 X

Profiler07

Well-known member
Ali ima touch kontrole za klimu i moraš prvo izaci iz jednog sustava da bi usao u klimu npr:sick:🤮
I zvuk motora iz zvučnika, pa ako već ima što ne zvuci kao Hellcat V8:D
A da je dizajn brutalan i futuristicki s tim se slazem, i iznutra je bas lijep auto.
Ima i Paris Hilton frljavo oko,pa se opet ne bi dvoumio da je trebas zagonit...jel da?
 

markan1000

Well-known member
Neznam za hype, ali na cesti ih vidim otprilike koliko i Bentleya.
Pa upravo to i mislim, svima je vau, svima je lijep, sportski, a zapravo meni osobno nije ništa od toga, a očito ni velikoj većini ljudi kad dođu do toga da treba dati pare za njega. Jer dobro si primijetio, rijedak je koliko i Bentley, a to valjda ipak nešto govori o tome kako su ga ljudi prihvatili.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Baš gledam cjenik, kod nas 508 počinje od 240.000kn, isto kao i Audi A4 :ROFLMAO:
Škoda Octavia mu je mehanički konkurencija i počinje od 150.000kn.
 

Cutac

Prèkaroš
Baš gledam cjenik
Auti su postali odvratno skupi.

Ja da sad kupujem nešto što je korak naprijed od 10 godina starog Citroena C4 sa 1.4 benzincem, morao bih dati pola stana. Nisu normalne cijene. I još bih dobio 193/47R18.5 gume i motor kojem zupčasti pliva u kombinaciji ulja i benzina i traje 118 dana. Ali bar nikad ne bih zaspao za volanom jer ima toliko ekrančina i plavog svjetla da mi kapilare u oku nabreknu ko žile na rukama nakon treninga.
No, s druge strane, imao bih kočenje u nuždi i 11 kamera pa ne bih, kao do sada, svakih 37 dana uzrokovao saobraćajku.

Ja ću opet ponovit što stalno pišem, auti su otišli u ****c nakon 2008.-2010.
 

sfx7

Member
Mislim da bi ovo vrlo lako mogao biti i posljednji 508. Po meni će u roku 5 godina skoro svi odustati od proizvodnje limuzina, ostat će jedino njemački premiumi i poneki uljez. Crossover/SUV su budućnost, barem tako to sada izgleda.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Auti su postali odvratno skupi.

Ja da sad kupujem nešto što je korak naprijed od 10 godina starog Citroena C4 sa 1.4 benzincem, morao bih dati pola stana.
Koliko je bio C4, bar otprilike?
Apsolutno se slažem sa izjavom, ali jedan se bori potiv trendova... I30, 1.5 klasični atmosferac, 119.000kn... i to u doba kada ekipa daje po 130tkn za Sandera.
 

markan1000

Well-known member
Peugeot 3008 starta od 225.000 kn pa ga ima po cesti koliko hoćeš. Čak i da na stranu stavimo to što su SUV-ovi u modi, to je auto koji je u puno stvari bolje pogođen od 508 - praktičniji, s prekrasnom ugodnom unutrašnjosti, a meni osobno i atraktivniji već i od nižih razina opreme, iako stvarno ne preferiram SUV-ove.
508 je po meni promašen auto, to je neka kvazi sportska limuzina sasvim običnog izgleda ako nije GT oprema, suženog interijera, kojoj na ruku ne ide ni to što limuzine nisu u modi. Po meni je promašen ili pricing ili koncept, a najvjerojatnije oboje.
 

Cutac

Prèkaroš
Koliko je bio C4, bar otprilike?
Sa 4% kamatnom stopom, oko 130 tisuća cca.
Znači bio je Seduction, plus USB paket, plus klima, plus alu felge, plus možda nešto, ne znam iskreno više.

Evo danas sam vozio VTS na još redovnog održavanja, dogovorio se s majkom da ide po mene, ali sa c4, da ne moram plaćati dizel :mad: :D Vraćao se nazad sa c4, ništa mi nije falilo. Udoban, relativno tih, od opreme koju ja koristim, ima klimu, radio i tempomat, atermička stakla...
Meni je zapravo jedini minus ovog auta to što je star. Ja ga održavam relativno pohvalno, ali on je star 10 godina i prešao sam pol europe s njim. To nije više pouzdan auto. A opet, ne mogu dati teško zarađenih 200 tisuća kuna za Corollu sa 1.2 turbo benzincem sa 120 konja.

Možda se ja krivo sjećam, ali do te 2010. koju sam spomenuo, ljudi su mogli za normalne novce kupiti novi auto koji je bio korak naprijed u odnosu na stari.
****te, moj stari je za neke normalne novce izašao iz Escorta u Mondea. 9 godina star Escort, znači noviji nego c4 sad, Mondeo je bio svemirski brod. Tiši, udobniji, oprema, dizajn, metalne kvake unutra, nasloni za glavu na zadnjoj klupi, ABS, ESP, 6 jastuka. A za iste pare ja sad mogu kupiti C4 sa mini ekrančićem i čudnom dimenzijom guma.

A vozio sam svašta novo i to je isto kao i c4 i kao VTS. I kao materin Megan.

Ja kad sam iz tog pretpotopnog Escorta prešao u c4 nisam mogao pojmiti tu promjenu. A sad izađem iz sportskog C4 VTS u novi Focus i sve je isto. Još VTS ima bolju opremu :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 

Spawn

Well-known member
Njemačke limuzine imaju unutra mjesta više nego francuske. Vidi passata, octavia, superb, itd itd. Što se tiče limuzina,slažem se,ostat će premium marke i to je to. A ako želim neki veći auto a ne c klasu,a4 ili bmw3 ,ima da prodam bubreg za njega.
 

Cutac

Prèkaroš
Ma imaju. C4 prostraniji naprijed nego bratova Insignija. I to poprilično. Odozada je druga stvar, ali je i ova pol metra dulja, pa...
 

Danko

Member
Pa uzmite za primjer golfa...oduvijek je bio skuplji ali ova 8mica ode cijenom u oblake, a pritom je kvaliteta jako pala. R kao top model, nekih 400tinjak t kn a iza vrata plastična kao neka Dacia...samo jedan od primjera...
 
Na vrh