• Obavezno pročitati - Pravila oglasnika 


    - Oglas se otvara kao zasebna tema.

    - Naslov teme zbog preglednosti i jasnoće mora biti deskriptivan, npr. u obliku P: Citroen C4, 1.6 HDi, 2005. ili K: kompresor klime za Xantiju 1.9 ili P: elektromotor podizača stakala za Saxo. Naslov ne smije izgledati P: dijelove ili samo Prodajem.
    Oglasi bez pravilnog naslova uklonit će se bez upozorenja.

    - Oglas mora obavezno sadržavati informacije o automobilu (godinu, kilometražu, vrstu motora te ostale bitne značajke) i obavezno fotografiju oglašavanog vozila. Oglasi bez fotografije obrisat će se bez upozorenja.

    - Stavljanje linkova (poveznica) na druge stranice (npr. internetske oglasnike) u sadržaj oglasa nije dopušteno. Oglasi koji sadrže linkove na druge stranice uklonit će se bez upozorenja. Od ove odredbe izuzima se jedino revijalna tema naziva "Citroeni u oglasima".

    - Prodavač, odnosno Kupac mora naglasiti kakav način komunikacije želi, bilo da je riječ o e-mailu, telefonu ili putem PP-a (Privatnih Poruka). Vodite računa o izboru komunikacije. Npr. ako mislite da nećete moći pristupiti forumu, odnosno internetu tjedan ili više dana nemojte navesti PP, odnosno e-mail kao željeno sredstvo komunikacije.

    - Nakon ispunjenja ponude ili potražnje dužni ste o tome izvijestiti u sklopu teme ostale članove kako se oglas više ne bi povlačio, a uredništvo foruma moglo zatvoriti oglas.

    - Oglašavanje u kategoriji foruma Citroën oglasnik rezervirano je isključivo za članove foruma, odnosno fizičke osobe. - Zabranjeno je direktno reklamiranje tvrtki ili bilo koji drugi oblik marketinga bez prethodne dozvole vodstva foruma.

    - Oglašavanje ponude i potražnje Citroën® vozila, rezervnih i drugih dijelova, objavljujte isključivo unutar kategorije Citroën oglasnik u pripadajuće forume, a ovisno o tome radi li se o ponudi ili potražnji vozila, odnosno rezervnih dijelova.

    - Sadržaj svih oglasa isključiva je odgovornost osobe od koje je takav sadržaj potekao. Vlasnici i uredništvo foruma ne daju nikakva jamstva glede točnosti, potpunosti ili autentičnosti sadržaja oglasa niti snose bilo kakvu odgovornost zbog sadržaja oglasa.

Citroeni u oglasima (stara tema)

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

vborovic

C5 modifikator
1.6 HDi i C5 ne idu skupa ... eventualno da si ga pojačaš sa chip-om, ili remap-om, ali računaj na skuplji servis nakon izvjesnog vremena dok ode turbina, zamašnjak itd ...
 

ZlatkoC4

Well-known member
Dilema između dizela i benzinca treba biti i tome koliko se god km radi. Tko je putnik i radi min 15tkm god dizel. Ispod toga benz.moj savjet.
Imam neke moje u famili pa rade sa dizelom 2.0 3-5tkm god. I stalno imaju problema sa tim dizelima a nisu citraći u pitanju već das auto.

1.6hdi na c5 za osnovne potrebe ok. Za nešto ozbiljnije ipak 2.0. S tim da novi i stari hdi motori nisu baš za usporedbu. Novi motori puno bolje koriste kw i ks.

Ali svakako savjetujem kod kupnje polovnih vozila dizalicu i dijagnostiku. Ovo što mi dižemo haubu blejimo unutar motora, vadimo šipku ulja gledamo dali ga šprica. Od tog ništa bez navedenog pregleda.:palac-gore:
 

sina xx3

New member
...a gle,sa 330.000km može mu biti sve i svašta u q....u :D
..a opet možda ga je čovjek i uredno održavao ,samo ja ipak nebi auto sa 330.000km bez obzira kolko on bio povoljan:rolleyes:
 

veteer

New member
Pomoć

Dakle, trebam savjet...
Imam C2 VTR (jako sam zadovoljan ma koliko se pljuvalo po tom modelu), al sada bi uzeo nešto novo, a ovaj prepustio boljoj polovici.
To nešto novo bi bio DS3.
Vidio sam ga izbliza prvi put u CIB salonu kad sam dolazio po moj VTR sa servisa.
Oduševio me na prvu...
Vidio sam oglas http://www.njuskalo.hr/auti/citroen-ds3-1.6-thp-sport-oglas-15675868 i jako mi je zanimljiv taj autić.
Naravno, prije bilo kakve kupnje bi tražio provjeru u ovlaštenom servisu (tako je bilo i u slučaju VTRa).
Općenito, iako ste dosta pisali o tom, zanima me neko konkretno iskustvo vas koji ste vozili ovaj auto jer sada već dovoljno dugo ovaj model vozika po tržištu pa se može dobiti konačni i neka konkretna informacija.
 

sina xx3

New member
Zlatko C4
...nema na 83.000km kod Hyundai i3 (1.6CRDI) gotovo nikakvog a kamoli "velikog" servisa,...ipak znam podosta o Hyundai-u,..taj motor inače nema pogonski remen nego lanac koji se mjenja na 200.000km,...dakle samo osnovni servisi i vozi,gume,disk pločice,filter klime i akumulator od potrošnih stvari su već promjenjeni ;)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Dakle, trebam savjet...
Nažalost, jedini vlasnik takvog se nije već dugo spojio.... Po stranim forumima imaš više iskustava. Imaju tu i tamo koju mušicu, ali mi se čini da su pouzdaniji od recimo VAGovih TSI motora.
Osobno sam jedan kratak đir napravio sa 1.6vti motorom, auto mi je fantazija :D Kakav tek THP mora bit:whistling:
 

Dalibor

Dado Tornado
jesi to ti pristisnio Facebook Like na onom HDI-ju? :D

VTR i HDI u prodaji bi mogli biti dugo.
imaju preko 1500 pregleda, radi se možda i o pola godine ili više.
neki moj zaključak. vjerojatno je to netko već ranije išao gledati ali nisu kupili, iako su tada bili još neko vrijeme regani.

od ova tri glasam za 1,4 benzinca jer bi trebao biti s mekanijim ovjesom od druga dva
 

Echo49teen

New member
Mišljenje za Xsaru s oglasa

Nekako i nemam baš namjeru mjenjati Citroena, već bi se riješio C3 i uzeo Xsaru coupe 1.6 16V noviju liniju. Vidim da ih ima povoljno na oglasu pa me zanima u čemu je caka? Na kojoj kilometraži se može očekivati reparacija ili zamjenja zadnjeg mosta?

http://www.njuskalo.hr/auti/citroen-xsara-1.6-16v-oglas-16363696

http://www.njuskalo.hr/auti/citroen-xsara-1.6-16v-sx-oglas-16392595

Jel negdje vrijeme za promjenu seta kvačila po kilometraži na ove dvije, uz ajmo biti velikodušni pa reći da su možda bile vožene normalno?
 
Posljednje uređivanje:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Dobar plan... i meni zna tako nešto zašuškat u glavi. Al ja bi rađe Saxa.

Po kilometraži bi im u svakom trenutnu moglo bit vrijeme za promjenu kuplunga... al to više ovisi o načinu vožnje. Ja sam već mjenjao na toj kilometraži.
Zadnji most isto... ovisi više o vožnji, ako nisu rađeni, imaš možda dvije godine vožnje ko imaš sreće.

Al nezahvalno je to ovako napamet govorit.. treba pogledat aute, vidit kakvo je stanje i što je konkretn do sad rađeno.



Cijene određuje tržište... rabljeni Citroeni nisu pretjerano tražena roba, obično su najjeftiniji u klasi po oglasima.
 

Echo49teen

New member
U prijevodu 900 eura za prvu, vjerovatno onda još 900 u nju
Ivane isao bi sa C3 jer mi je premal na malo veći a ne na još malo manji auto
 

deda

New member
Sve ovis,ali na toj km je već treballo mjenjat svašta,ak je mjenjano ok,ali ako nije beži od nje,a pogotovo 1,6 troši u P.M.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh