• Obavezno pročitati - Pravila oglasnika 


    - Oglas se otvara kao zasebna tema.

    - Naslov teme zbog preglednosti i jasnoće mora biti deskriptivan, npr. u obliku P: Citroen C4, 1.6 HDi, 2005. ili K: kompresor klime za Xantiju 1.9 ili P: elektromotor podizača stakala za Saxo. Naslov ne smije izgledati P: dijelove ili samo Prodajem.
    Oglasi bez pravilnog naslova uklonit će se bez upozorenja.

    - Oglas mora obavezno sadržavati informacije o automobilu (godinu, kilometražu, vrstu motora te ostale bitne značajke) i obavezno fotografiju oglašavanog vozila. Oglasi bez fotografije obrisat će se bez upozorenja.

    - Stavljanje linkova (poveznica) na druge stranice (npr. internetske oglasnike) u sadržaj oglasa nije dopušteno. Oglasi koji sadrže linkove na druge stranice uklonit će se bez upozorenja. Od ove odredbe izuzima se jedino revijalna tema naziva "Citroeni u oglasima".

    - Prodavač, odnosno Kupac mora naglasiti kakav način komunikacije želi, bilo da je riječ o e-mailu, telefonu ili putem PP-a (Privatnih Poruka). Vodite računa o izboru komunikacije. Npr. ako mislite da nećete moći pristupiti forumu, odnosno internetu tjedan ili više dana nemojte navesti PP, odnosno e-mail kao željeno sredstvo komunikacije.

    - Nakon ispunjenja ponude ili potražnje dužni ste o tome izvijestiti u sklopu teme ostale članove kako se oglas više ne bi povlačio, a uredništvo foruma moglo zatvoriti oglas.

    - Oglašavanje u kategoriji foruma Citroën oglasnik rezervirano je isključivo za članove foruma, odnosno fizičke osobe. - Zabranjeno je direktno reklamiranje tvrtki ili bilo koji drugi oblik marketinga bez prethodne dozvole vodstva foruma.

    - Oglašavanje ponude i potražnje Citroën® vozila, rezervnih i drugih dijelova, objavljujte isključivo unutar kategorije Citroën oglasnik u pripadajuće forume, a ovisno o tome radi li se o ponudi ili potražnji vozila, odnosno rezervnih dijelova.

    - Sadržaj svih oglasa isključiva je odgovornost osobe od koje je takav sadržaj potekao. Vlasnici i uredništvo foruma ne daju nikakva jamstva glede točnosti, potpunosti ili autentičnosti sadržaja oglasa niti snose bilo kakvu odgovornost zbog sadržaja oglasa.

Citroeni u oglasima

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ha... mislim da bi po pravilima baterija morala biti pravilno reciklirana. Samo takav postupak košta. Njeno mijenjanje još i više. A neznam koliko takva ulaganja imaju smisla u 10g starom autu.
Realna je opcija počupaj sve van i pusti dizela da radi svoj posao. Ali je po pravilima to tehnički neispravan auto.

Sve u svemu, mislim da su hibridi dugoročno prevara... ok igračka za bogatiju ekipu koja ih može kupovati nove, ali kao rabljeni nemaju previše smisla
 

Biliæ

vlaj
S druge strane-sad kad je otprilike izjednacena cijena polovnih - hybrid je relativno i bolja opcija..cca 2 l na 100km ustede,bolja oprema..auto od 1,5 tone sa 200 kakvih takvih k0nja drzati na 7,5 l je super. Koliko citam po forumima vani-jako su pouzdani.
Ukratko za ds5 2.0 hybrid sa manje od 100000km bih dao 12 k€- ali nikako vise od toga..
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Samo da ne zaboravimo, tih ''200'' hibridnih konja troši više i ide sporije od običnih slabijih HDia. Teži je auto i mjenjač je kažu lošiji. Pa dodaj manji gepek, težu preprodaju i servisiranje...
Ja bih ga vozao jedino za đabe, al pare za to nedam :D
 

Biliæ

vlaj
:) realno sve si u pravu..osim onoga da 1.6hdi u istom autu ide bolje i manje trosi..
Uzmimo u obzir da je ds5 auto koje ipak hoces neces ima svoju vrijednost...onome ko je zeli u njemu pronac-naravno. Nije praktican(za to nije niti napravljen)..ali jbga-ima sarma..

[ame]https://youtu.be/uh70j9tJvWQ[/ame]
Odlican rev...
 

Dalibor

Dado Tornado
u takvom stanju tržišno ne vredi te nofce, ali da imam veće dvorište ponudio bi 10.000, pa hoće ili neće... kroz mjesec ili dva, ako ne bi bilo kostura u ormaru, uložio bi 10-15.000, i ostavio ga na dulje razdoblje, možda jedan period i kao every day.

jednom sam kupovao jednu lijepu dedru karavan 1,6 16v, ali ostala je "ležati", jer majstor nije htio spustiti cijenu. ne bi me čudilo da je na kraju završila "po kili"... a imam špurijus da bi tako i sada bilo, jer je vjerojatno zato stavio "15 i dvijesto", jer "kao dao bi za 15"
 

Cutac

Prèkaroš
Ima na njemu posla.
Vozačko sjedalo, volan, još koji tapacirung, lakiranje gepeka, krova, suvozačke kvake, vjerojatno novi branik prednji, ravnanje lijevog boka, veliki servis, još što ako zeza ili ako ima hrđe, registracija...

Ima 10 tisuća kuna troška, sigurno.
 

Cutac

Prèkaroš
I Breru su stim shebali, a auti su mogli biti remekdjela
Da su malo onu guzičetinu izdužili samo, meni je preglomazna.
Zbog malog(nedovoljnog) međ.os. razmaka i općenito te neke zbijenosti mi se ne dopadaju stari europski kupei.

Recimo 504 coupe, samo malo, malo da su ga produljili


Alfa GTV6, isto je nekako prekratka


Ali Citroen je recimo svoj kupe(SM) dobro dizajnirao, duljina, visina i međ. os. razmak su u dobrom odnosu.
 

HAL9000

New member
BX mi je bio drag auto u svoje vrijeme, ipak kao oldtimer nije cijenjen i vjerojatno nikada ne bude jer je u sjeni CX-a i XM-a koji su puno luksuzniji i profinjeniji, ne bi osobno pomišljao na kupnju BX-a uz CX ili XM.
Jedino 4CT je nešto posebno :
 
Na vrh