• Obavezno pročitati - Pravila oglasnika 


    - Oglas se otvara kao zasebna tema.

    - Naslov teme zbog preglednosti i jasnoće mora biti deskriptivan, npr. u obliku P: Citroen C4, 1.6 HDi, 2005. ili K: kompresor klime za Xantiju 1.9 ili P: elektromotor podizača stakala za Saxo. Naslov ne smije izgledati P: dijelove ili samo Prodajem.
    Oglasi bez pravilnog naslova uklonit će se bez upozorenja.

    - Oglas mora obavezno sadržavati informacije o automobilu (godinu, kilometražu, vrstu motora te ostale bitne značajke) i obavezno fotografiju oglašavanog vozila. Oglasi bez fotografije obrisat će se bez upozorenja.

    - Stavljanje linkova (poveznica) na druge stranice (npr. internetske oglasnike) u sadržaj oglasa nije dopušteno. Oglasi koji sadrže linkove na druge stranice uklonit će se bez upozorenja. Od ove odredbe izuzima se jedino revijalna tema naziva "Citroeni u oglasima".

    - Prodavač, odnosno Kupac mora naglasiti kakav način komunikacije želi, bilo da je riječ o e-mailu, telefonu ili putem PP-a (Privatnih Poruka). Vodite računa o izboru komunikacije. Npr. ako mislite da nećete moći pristupiti forumu, odnosno internetu tjedan ili više dana nemojte navesti PP, odnosno e-mail kao željeno sredstvo komunikacije.

    - Nakon ispunjenja ponude ili potražnje dužni ste o tome izvijestiti u sklopu teme ostale članove kako se oglas više ne bi povlačio, a uredništvo foruma moglo zatvoriti oglas.

    - Oglašavanje u kategoriji foruma Citroën oglasnik rezervirano je isključivo za članove foruma, odnosno fizičke osobe. - Zabranjeno je direktno reklamiranje tvrtki ili bilo koji drugi oblik marketinga bez prethodne dozvole vodstva foruma.

    - Oglašavanje ponude i potražnje Citroën® vozila, rezervnih i drugih dijelova, objavljujte isključivo unutar kategorije Citroën oglasnik u pripadajuće forume, a ovisno o tome radi li se o ponudi ili potražnji vozila, odnosno rezervnih dijelova.

    - Sadržaj svih oglasa isključiva je odgovornost osobe od koje je takav sadržaj potekao. Vlasnici i uredništvo foruma ne daju nikakva jamstva glede točnosti, potpunosti ili autentičnosti sadržaja oglasa niti snose bilo kakvu odgovornost zbog sadržaja oglasa.

Citroeni u oglasima

Cutac

Prèkaroš
Difuzor, VTS značka, sportska sjedala sa hrđavim vodilicama, Monster naljepnice i općenito detalji na autu.
Zračni ovjes je ok, ako je kvalitetan, to je dobar upgrade, ali ostatak je baš čobanski.
 

Midja

New member

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Izgleda fantastično, pogotovo ova unutrašnjost sa kožom :wub:

E sad, ovako nabrzak što mogu nać, imao je barem jedan odštetni zahtjev preko osiguranja. Što je točno bilo, ne vidim. Možda izbijen retrovizor, možda nešto više. Ako imaš kakvu vezu u osiguranju, možeš saznati... ili pitaj vlasnika pa vidi što će reć.
Možda je bilo nešto sa stražnjim krajem, pošto difuzor i senzori nisu tvornički (90% sam siguran). No možda to i nema veze sve sa svime.
Proizveden 2007., kupljen početkom 2008.
Prošli teh. pregled je pao zbog neispravnog ventilatora kilera... isti dan je pregled ponovljen i prošao je.
Što se hrđe tiče, pregledaj pragove i rubove vrata, gepeka i haube. Ostalo u pravilu ne trune.
Motor je vrlo dobar, ostatak auta jeftin za održavati, jedino ako te pogodi nešto tipa abs pumpa pa ti izbije 500€... ali ne odlazi uvijek i svima. Samo velim, dobro je imati 500€ sa strane za njega.

Ovo ti je dosta za početak razgovora s prodavačem. Da tražim tako nešto, nebi me obeshrabrilo... išao bi ga viditi.
 

Cutac

Prèkaroš
isti dan je pregled ponovljen i prošao je.
Ovo zvuči kao da je prošao mojom metodom za OCC :D

Ovo za udaranje...
Iza ako je korito rezervnog uredno(bez nekih neravnina i varova), naprijed ako na onim gredama iza farova piše godina i ako je pod iza šina za dizalicu ravan, nije udaran značajno. Farovi, branici, prednji blatobrani, vrata, hauba, to se sve lako sredi. Nije jeftino, ali ne utječe na sigurnost i geometriju auta.
Vidi oznake na staklima, može biti da ga je kamen pogodio, da ga je netko ogrebao ili tako nešto.

Problem nije ako je lupan, problem je ako se ovaj pravi lud kad mu to kažeš.

A hrđa... Ako je ima, malo je poguli šarafcigerom i ako se ljušti i otkriva čisti metal, zanemarivo.


Ali ovo što si rekao stoji, VTS nije, očekuj manje zabave, iako je snaga motora ista.
 

Midja

New member
Ljudi hvala puno na toliko tipkanja.

Iskreno nisu mi toliko ni bitni sicevi, čak mi je draže kad je sirov, kao 106 rallye, ali dobro, blizu mi je za pogledati pa je to veći plus.

E to što kaže Cutac, toga me malo bilo strah, znači nije isti ovjes kao kod VTS-a? Jer mi je bitnija vožnja nego komfor.

Ima jedan u Splitu, baš VTS, ali me strah potegnuti 300+ kilometara pa da ispadne na licu mjesta da je auto kanta.

https://www.njuskalo.hr/auti/citro-n-c2-1.6-16v-vts-oglas-29134993

Slabo su slikali motor, iza lijevog svjetla mi je nekako previše boja, kao da je netko raskopao kabel od osigurača. Sumnjam da je možda udaren u taj kraj, pa nisu slikali kako treba da se ne vidi ofarbani rog.
 

Midja

New member
Ljudi hvala puno na toliko tipkanja.

Iskreno nisu mi toliko ni bitni sicevi, čak mi je draže kad je sirov, kao 106 rallye, ali dobro, blizu mi je za pogledati pa je to veći plus.

E to što kaže Cutac, toga me malo bilo strah, znači nije isti ovjes kao kod VTS-a? Jer mi je bitnija vožnja nego komfor.

Ima jedan u Splitu, baš VTS, ali me strah potegnuti 300+ kilometara pa da ispadne na licu mjesta da je auto kanta.

https://www.njuskalo.hr/auti/citro-n-c2-1.6-16v-vts-oglas-29134993

Slabo su slikali motor, iza lijevog svjetla mi je nekako previše boja, kao da je netko raskopao kabel od osigurača. Sumnjam da je možda udaren u taj kraj, pa nisu slikali kako treba da se ne vidi ofarbani rog.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A gle, u tim godinam ionako dođe ovjes na red za izmjenu. Nitko ti ne brani da stavljaš VTS komponente. Ili nešto bolje ;)

Ali ovo što si rekao stoji, VTS nije
znači nije isti ovjes kao kod VTS-a?
E, dao sam si malo truda, pa bacio pogled na Service.... identični kat. brojevi su za VTS i ovaj SoChic po VINu. Tako da... mislim da je ovo mehanički VTS sa kožnim sicevima
 

Cutac

Prèkaroš
pa da ispadne na licu mjesta da je auto kanta.
A ima dosta više km, iza vozača su slova V T S krivo naljepljena i to što kažeš, motor izgleda prljavo.
A i sad kad je C2 VTS ostario(i općenito ti jeftiniji hot hatchevi(ili stariji)), često ga uzimaju klinci za iživljavanje pa i to utječe, plus što ga ne održavaju baš najbolje. Ima izuzetaka, da, ali često je ta situacija.
 

Midja

New member
E, dao sam si malo truda, pa bacio pogled na Service.... identični kat. brojevi su za VTS i ovaj SoChic po VINu. Tako da... mislim da je ovo mehanički VTS sa kožnim sicevima
Dugujem minimum pivu za trud danas!

A i sad kad je C2 VTS ostario(i općenito ti jeftiniji hot hatchevi(ili stariji)), često ga uzimaju klinci za iživljavanje pa i to utječe, plus što ga ne održavaju baš najbolje. Ima izuzetaka, da, ali često je ta situacija.
Toga sam svjestan, zato mi je i zapeo za oko i taj iz Splita jer kao tvrdi da je prvi vlasnik i to žena, pa kao teoretski ne bi trebao biti gažen.

radije nemoj
Nešto znaš o njemu ili?
 

Cutac

Prèkaroš
zato mi je i zapeo za oko i taj iz Splita jer kao tvrdi da je prvi vlasnik i to žena, pa kao teoretski ne bi trebao biti gažen.
Ma da. Zato i izgleda kak izgleda. Sad sam skužio da su vozačka vrata povijena iza.
Hot hatch da nije uništavan ćeš naći samo ako je vlasnik imao još 3-4 auta uz njega. Nitko zdrave pameti ne kupi C2 VTS, a da ne planira guštati u njemu. U 130 tisuća kilometara se jako puno guštanja može ugurati(pogotovo jer to nije auto za dugi put) i u 14 godina se stigne jako puno starteva prva-blokada-brzo u drugu(i s vremenom, lagani khh) napraviti. Frend je imao Fiestu ST, kupio sa 100-tinjak tisuća km da se izgušta i u jednoj sezoni joj je nabio efektivnih milijun kilometara na getribu i kočnice.
14 godina star C2 VTS sa 130 tisuća kupi da ga u godinu, dvije razvališ i to je to.

To baš je igračka od auta. Vozio sam ga i taj te baš zove da ga kolješ. Taman je kombinacija snage i prijenosnih omjera takva da ubiješ sinkrone u kratkom roku.
 

Midja

New member
Pozdrav ljudi, uglavnom, jedan update na onaj C2 1.6 16v s kožnim sicevima.

Bio sam ga vidjeti. Auto je bio razbijen naprijed, uglavnom to je tako loše napravljeno da bi vjerojatno skužila i baba s placa. Koža na sicevima, što o tome reći, pa sicevi su spremni za zamjenu, auto je u globalu neuredan, tako da sam apsolutno odustao od njega.
 

tekken

Summum ius, summa iniuria
Kakve veze sto je dizel 66 kw serijala? Proguglajte malo za sta je taj motor sposoban ako se ulozi u njega kako spada.

Inace upoznao sam decka, iz Opatije je i auto je jos bolji uzivo nego na slikama. A ove trol spike kako je nekome cobancina netko tko ulozi u zracni ovjes i godinama nadograđuje auto su apsurd. Vozite onda svi serijala koze i tko vam brani? Cemu onda i farbanje felgi, stavljanje sirih guma, kupnja alu umjesto celicnih... Mislim stvarno 🙄
 

Cutac

Prèkaroš
Haha, ja trol jer ne netko na osnovnog dizela nakalemio difuzor, VTS značke, ogroman auspuh, sportske papučice iz lokalne željeznarije i monster naljepnice.

Vidila žaba da se konj potkiva pa i ona digla nogu, izvana gladac, iznutra jadac, nazovi kak hoćeš, ovo je gore od stavljanja M značke na 118d.
 

tekken

Summum ius, summa iniuria
Ne znam sta znaci osnovni, ali kakve veze? Ti si kupio auto kakav je i to je to. Covjek je svog doradivao.

Same AP gewinde su ozbiljnija investicija, a da ne spominjemo da je uzeo novi Garret turbo GT 1544V, set injektora 0445110259, remap, uz jap style ispušni sustav, na koncu 160ks na njemu je nesto s cim bi se tvoja serijala na ravnom morala isto malo pomucit, a u zavojima bi bio vise nego deplasiran. Difuzor je sam radio, napravio je prvo kalup, a onda smjesu, samog materijala od oko 1000kn. Prednji branik je preradio, bokove proširio.

Spojler, zatamnjena stakla, Recaro sicevi koje je nanovo tapecirao te radio širene vodilice da bi ih ugradio. Imao je prvo distance 20mm i ds3 Bellone, pa 18” oz mito i adaptere od 25mm, a sada opet Resolfene jer je prodao Mito zasebno. Zrak sa digitalnim upravljanjem je suvisno i komentirat.

A VTS znacke ne kuzim kakav su problem? VTS je paket opreme
i ukrasni emblem, nalazi se na masi 1.6 primjeraka po Francuskoj i Njemackoj i imaju potencijalno i vise opreme od tvog. To sto se se tvoj zove VTS180 ne znaci da ima ekskluzivu na znacku. Uostalom, covjek bi rekao da je dosao i skinuo znacke s tvog auta koliko se pjenis. Monster naljepnice, ako se tebi ne sviđa zasto se ne bi njemu ili nekom drugom sviđalo? Napravio je nešto posebno, jedinstveno, po svojoj ideji i za svoj novac. Da krenes računat dosao bi do fine cifre, samo ovo sto sam tu sad u globalu nabrojao da ja znam je sigurno preko 25000kn, i to moguće malo za reć. A da ne spominjemo servise i dijelove koji su potrosna roba.

Moj se tvornicki zove 1.6 HDi 16v VTR Coupe 92; sad sam i ja oinda coban jer sam stavio Loeb naljepnice? Sviđaju mi se i u cemu je tvoj ili bilo ciji problem? Ne kuzim potrebu za tim bahatlukom, bezobrazlukom, preseravanjem i inim sinonimima.
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh